Eipä tuo päivä kovin selkeänä ole valjennut. Ei se kuitenkaan onneksi sada vaan on pilvistä ja sumuista. Pitäisi/voisi lähteä ulos vähän hommiin... tai sitten voisi vaan katsella telkkaria tai lueskella. Valinnan paikka tässä nyt on...
Eipä tuo päivä kovin selkeänä ole valjennut. Ei se kuitenkaan onneksi sada vaan on pilvistä ja sumuista. Pitäisi/voisi lähteä ulos vähän hommiin... tai sitten voisi vaan katsella telkkaria tai lueskella. Valinnan paikka tässä nyt on...
Mulla kukkii edelleen hortensia ja pari karannutta orvokkia. Niin ja onhan noissa ruusupensaissakin edelleen ihan elinkelpoisia kukkasia. Alempana nurmikentällä näyttäisi olevan jotain keltaisiakin kukkia, jotka näyttävät voikukilta, mutta eivät niitä ole. No, kohta leikkaan nurmikon mahdollisesti viimeistä kertaa tänä syksynä, joten ne menevät siinä samalla.Huomenna Iisoppi riipii irti kaikki samettiruusut, kasvihuoneen kasvit ja viimeiset juurikkaat pellosta. Jäljelle jää vielä muutama pelargonia ja muratti. Ne ei ole vielä kärsineet syksystä. Vähän voisi pihaa myös haravoida. Kyllä me kai syksyn talkoot järjestetään vaikka korona päätään nostaakin. Ollaan miehen kanssa niin juteltu. Pitää siis muistaa turvavälit... Ja olkoon ne tulematta joita korona mietityttää.
Täällä on näköjään 12,5 astetta. Eilen oli kyllä lämmintä. Oli takkikin vähän liikaa ulkona. Juuri kertoivat Ylen säälähetyksessä että Lahdessa eilen mitattiin 21,6°C.Lämmintä on, meinasi hikeä puskea kun pyörällä kuskasin juniorin tarhaan.
Punamusta ei sentään perustanut paluulleen ketjua niin kuin jotkut herrasmiehet ovat tehneet.Mun mielestä viestimäärien ja tykkäyksien määrän julkisena näkyminen on ihan OK. Sen sijaan en pistäisi ollenkaan pahitteeksi jos niiden ympärille jostain syystä aikanaan luodut top-listat poistuisivat täältä kokonaan. Musta tuntuu että osa kiillottaa noilla luvuilla vain omaa virtuaalista vehjettään sen sijaan että panostaisi viestituotannon laatuun.
Vähän tälläinen vaikutelma minulla tapahtuneesta nyt on. Toki nämä ovat omia mielipiteitä, mutta omasta kokemuksesta pystyn sanomaan, että kaveri/ystävä jos jostain riippuvuudesta ja sen aiheuttamista ongelmista minulle kertoo, niin sen kossun sijaan annan ensin vettä ja käsken miettiä uudestaan ja palamaan asiaan, kun riippuvuus ihan oikeasti on pitkällä aikavälillä hoidettu kuntoon.
Niin mirri ja puutarhanhoito on vilkkaalla mielikuvituksella samantapaisia asioita.Siirryn lukemaan Iisopin puutarha-asioita ja onko Kiekkokatsojalla käynyt mirri. Ne ovat mukavia asioita.
Ootko potkinut imuria, taikka muuta kohdetta? Ja toimikos se mun vinkkaama asumispaikan haku?
Viikonloppu, joten "änkyräjuomaa", kannattaa maistella hyvin varovasti. Olet jo tarkkailussa.Tänään on mennyt rauhallisemmin.
Ilmeisesti saan jatkaa edelleen paikassa koti. Noottia tuli, sanoisinko että rikepiste ja seuraavasta tulee pelikieltoa.
Viikonloppu, joten "änkyräjuomaa", kannattaa maistella hyvin varovasti. Olet jo tarkkailussa.
Selitäs nyt tämä @heavy , että miten tuo toimii.Yksityisviestithän toimivat vaikkei olisikaan kirjoitusoikeuksia palstan foorumeille.
Tunnuksia ei poisteta, ainoastaan kirjoitusoikeudet foorumeille katoavat. Olen lähettänyt yksityisviestejä pelikiellossa ollessani ja saanut niitä myös.Selitäs nyt tämä @heavy , että miten tuo toimii.
Jos siis halutulla viestin vastaanottajalla ei ole olemassa tunnusta palstalle, niin miten hitossa sille voi viestin lähettää? Voiko kuka tahansa yhä yksityisviestitellä vaikkapa schollin tai Klose-16:n kanssa?
Selitäs nyt tämä @heavy , että miten tuo toimii.
Jos siis halutulla viestin vastaanottajalla ei ole olemassa tunnusta palstalle, niin miten hitossa sille voi viestin lähettää? Voiko kuka tahansa yhä yksityisviestitellä vaikkapa schollin tai Klose-16:n kanssa?
Tunnuksia ei poisteta, ainoastaan kirjoitusoikeudet foorumeille katoavat. Olen lähettänyt yksityisviestejä pelikiellossa ollessani ja saanut niitä myös.
Ok. Minä olin siinä uskossa että porttikielto on sama kuin pelikielto, muttei loppuisi ikinä.Pelikielto ja porttikielto on kaksi eri asiaa. Nyt keskustellaan siitä, että voiko porttikiellon saaneelle lähettää yyveetä.
Ymmärrän kyllä, jos pelikiellossa oleva(lle) voi lähettää yksityisviesteijä, mutta jos tunnusta ei ole lainkaan (enää). Eli henkilö, joka on saanut porttikiellon tai jonka tunnukset on poistettu omasta pyynnöstään - ei kai semmoinen tai semmoiselle voi viestjeä lähetellä?Tunnuksia ei poisteta, ainoastaan kirjoitusoikeudet foorumeille katoavat. Olen lähettänyt yksityisviestejä pelikiellossa ollessani ja saanut niitä myös.
@Jomppa_Koo
Kun taidat olla aikamoinen mirri asiantuntija, varsinkin aikuisviihteen puolella, mutta varmasti myös kissimirripuolella, niin kysyn.
Minkälaista herkkua sinä suosittelet mirreille, ja kuinka tiheästi?
Joo, noin se varmaan on, että pelikielto ja porttikielto tehdään teknisesti eri tavoin.Ymmärrän kyllä, jos pelikiellossa oleva(lle) voi lähettää yksityisviesteijä, mutta jos tunnusta ei ole lainkaan (enää). Eli henkilö, joka on saanut porttikiellon tai jonka tunnukset on poistettu omasta pyynnöstään - ei kai semmoinen tai semmoiselle voi viestjeä lähetellä?
Joo, eri mirrit tykkää eri jutuista.Mie en ole sitä hirveästi ruokkinut, mutta oon kuitenkin huomannut mistä tämä maatiaiskissa tykkää. Kissan namuja (muroja), ihan vaan perus vettä janoon ja kermaan tuo on ihan hulluna silloin välillä kun sitä on tarjolla.. Mut kerman herkuttelusta se on muuttunut joskus aika villiksikin. Mut ei aina ole villillä päällä kermaa lipaistuaan. Ja on tuolle annettu myöskin jotain kissan lihahyytelöä tjms. Eikös kissat ole just tollasia että joku kissa tykkää siitä tietystä jutskasta ja joku toinen sit taas ei.