Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 410
  • 66 539

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pepe Willberg. Karismaa on kuin kaupungin vuokratalon seinään muuttoremontin jälkeen laitetulla värittömällä halpistapetilla. Lauluäänikin on jotakuinkin täysin yhdentekevä. Silti tehnyt pitkän uran, ollut jopa mestari areenalla. No oli sillä Pepe & Saimaa levyllä muistaakseni ihan hyviä kappaleita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hei @Czescku , sää oot tanssimiähiä. Ookko koskaan pyörähdelly Helena Ahti-Hallbergin kanssa? Vittu mikä puuma. Voisin antaa sen kyllä viädä mua jonnin aikaa...

edit. Se on vasta 52v.? Luulin vanhemmaks.
Helena-Ahdilla on kyllä ihan mukavat airbagit. Voisin nukahtaa rouvan nänni suussani ihan nikottelematta.

Alkoholi on perseestä.
Pieru on perseestä.


Mikä on kuuluisin historiallinen rakennus, missä olette käyneet vessassa? Mulla se on se Birkenaun leirin se tiilinen pääportti, jossa on myös vessa yllättäen.
Perustele valintaa sillä, että ko. portti näkyy telkkarissa useammin kuin Eiffelin torni tai jopa pyramidit.
Salapissan olen suorittanut Näsinneulan näköalatasanteelta. Voe minnuu.
Olavinlinnan vessasta olen kussut alas suoraan vallihautaan. Ozzy kusi Alamon raunioille, minä kusin Tukholmassa kuninkaanlinnan portinpieleen.

Pepe Willberg. Karismaa on kuin kaupungin vuokratalon seinään muuttoremontin jälkeen laitetulla värittömällä halpistapetilla. Lauluäänikin on jotakuinkin täysin yhdentekevä. Silti tehnyt pitkän uran, ollut jopa mestari areenalla. No oli sillä Pepe & Saimaa levyllä muistaakseni ihan hyviä kappaleita.
Pepehän pääsi siihen Mestaajat-hommaan vähän säälistä. Kun Travelling Wilburyjä oli neljä, piti näitäkin olla neljä ja Willberg kuulosti ihan Wilburyltä...

Mikä muuten on 350-kiloinen ja sillä on kahdeksan jalkaa? No Leidit lavalla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onko teitäkin alkanut vituttamaan nuo kooryhmien mainokset mediassa? Se akka radiossa joka aina kertoo sen uuden liirumlaarumin niistä muuripannuletuista(ei se keksi enää muuta) sun muusta paskasta. Ei muista sitä hintaa vaan kertoa koskaan.

En omista bonuskorttia kyseiseen paska lafkaan. Siinäkin on varmaan vuosimaksut kohdillaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko teitäkin alkanut vituttamaan nuo kooryhmien mainokset mediassa? Se akka radiossa joka aina kertoo sen uuden liirumlaarumin niistä muuripannuletuista(ei se keksi enää muuta) sun muusta paskasta. Ei muista sitä hintaa vaan kertoa koskaan.

En omista bonuskorttia kyseiseen paska lafkaan. Siinäkin on varmaan vuosimaksut kohdillaan.
Minua vituttaa ne ämmät, jotka futismatsien puoliajoilla neuvoo kilpailuttamaan lainoja. Johan se saatana kilpailutettiin moneen kertaan kun asunto ostettiin. Ei enää, ei jaksa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Minua vituttaa ne ämmät, jotka futismatsien puoliajoilla neuvoo kilpailuttamaan lainoja. Johan se saatana kilpailutettiin moneen kertaan kun asunto ostettiin. Ei enää, ei jaksa.

Puhutko nyt siis kotimaisesta pallista vai ulukomaalaisesta? S-ryhmä aikalailla tekee siistiä mainontaa mutta nämä pirkkalaiset tunkee suoraan molon suuhun että imaseppa siitä.

Vähän niinku naapurin manne. Siisti Mazda kutonen(ruttoa kaarissa mikä ei ole yllätys) mutta ajatteli sitten ite spraylla vetästä vanteet keltaseksi. Huonoa markkinontia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Noniin nyt on uudet kuulokkeet, JBL:t nämäkin. JBL Tune 600BT on virallinen malli, näissä pitäisi olla vastamelu myös mukana...

... mutta mutta, kun pistän vastamelun päälle niin oikealta puolelta kuuluu vaan vitunmoinen ujellus, ei mitään muuta? Elekee nyt peijjooni sanoko että tuli joku maanantaikappale ja vastamelu on rikki? Huoh.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on sellainen tilanne että jos vielä karpaloita löytäisi niin muuten tämän kauden keräys- ja säilöntähommat alkaa olla hanskassa. Tänään haettiin pari laatikkoa luumuja yhdeltä tutulta. Niistä meinasin tehdä hilloa. Ei mikään yksinkertainen homma kun pitää kaikista kivet irrottaa ennen hilloksi keittämistä. Ehkä voi vielä jättää portin auki yhdelle (kahdelle) suppilovahverokeikalle. Mutta joo... alkaa olla kellari ja pakastin aika täynnä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Noniin nyt on uudet kuulokkeet, JBL:t nämäkin. JBL Tune 600BT on virallinen malli, näissä pitäisi olla vastamelu myös mukana...

... mutta mutta, kun pistän vastamelun päälle niin oikealta puolelta kuuluu vaan vitunmoinen ujellus, ei mitään muuta? Elekee nyt peijjooni sanoko että tuli joku maanantaikappale ja vastamelu on rikki? Huoh.
Siis käytännössä jos peitän tuon oikean puolen kuulokkeen niin se ujellus kuuluu vaikka luurit ei ole päässä. Laitan kämmenen siihen päälle niin kuuluu sellainen ihme vinkuminen. Mitä helvettiä? Jotain lienee paskana? Voi vittu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Taas olisi nälkä. Pitää vissiin suunnata jääkaapille.
Mulla on sama ongelma aina pikku krapulassa. Mahmud ja hänen bisnes auttaa kyllä joka kerta. Hieno mies.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
@Roger Moore ite luovutin keväällä JBL:ien kanssa, kun ensin nappikuulokkeista katosi toisesta korvasta ääni kuunnellessa noin viikon käytön jälkeen. Tuo olisi tietysti mennyt tuossa vaiheessa vielä takuuseen, en jaksanut kuitenkaan välittää.

No tuosta ei tainnut sitten kulua viikkoakaan, kun otin mun arvokkaammat JBL:n 200 euron hintaiset sangalliset bluetoothit mukaan Pelicansin peliin, ja jollain käsittämättömällä tapaa oikeanpuolimmainen sanka katkesi takin taskussa erätauon aikana.

Oli ne sitten vahingossa jääneet penkin ja seinämän väliin taikka ei, totesin että en ala tämän laatuluokan kuulokkeista pulittamaan enää maltaita ja päädyin kotimatkalla ostamaan Prismasta väliaikaisratkaisuna Skullcandyn 50 euron "halpis"kuulokkeet. No nehän olivatkin sitten ihan lelut ja sanka hajosi alle kuukauden käytön jälkeen ottaessani niitä pois päästä.

Ton jälkeen nappasin DNA kaupan alesta Sonyn hinta-laatusuhteeltaan erinomaiset vastamelulliset bluetooth-kuulokkeet ja vielä noin puolen vuoden jälkeen ei ole ehtinyt tulla ikävä JBL:ää kuulokevalmistajana.

Näissä nykyisissä kuulokkeissa on oikeastaan kaikki mitä tarvin ja vähän enemmänkin. Johtoon kytkettynä pystyn käyttämään näitä tietokoneella, vaikka akku olisi tyhjä. Niissä saman hintaluokan JBL:issä ei tätä ominaisuutta ollut. Akussa oli oltava virtaa, jotta edes langallinen kuuntelu onnistui.
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Mirritarina ei ihan vielä päätykään. Tässäpä tämän päivän havaintoa.
Puolenpäivän aikaan, se naukui mummolle. Pääsi sisään. Siitä alle 10 minuuttia, ja mirri tallusteli mun pihan poikki, huuliaan lipoen.
No äskettäin lähdin viemään roskapussia, terassini kautta. 5 sekunttia, ja mirri pölähti vauhdilla mummon pihalta, mun pihalle. Puski ja naukui mulle, ja sitten istahti oven viereen. Sanoin sille, että sinne ei pääse, ja lähdin tallustelemaan roskalaatikolle. Laatikolta kun käännyin takaisinpäin, oli mirri tullut perässäni katsomaan, että minne menen. No siitä kävelin kohti terassiani, ja mirri juosta sujahti ohiteseni, ja istui terassin oven viereen. itse kun pääsin samaan paikkaan, alkoi taas se naukumislaulu. Hetken olin terassillani, ja puhelin sille, että sinne sisälle et mene.
Siirsin mirriä hieman, jotta pääsin itse sisälle. Tälläkertaa se ei pomottanut, ja esitellyt kynsiään. Katsoi mua kyllä siihen malliin, että jos se olisi jatkoajan kirjoittaja, niin haistattelua tulisi.
 
Se on iltaa. Vetäisin tänään about 19km kävelylenkin. Kahden aikaan päivällä lähdin ja seitsemän aikaan illalla tulin takaisin. Vein ne tyhjät tölkit lähikauppaan joita kertyi muovipussiin tasan 40kpl kun muutama tölkki löytyi lisää tuolta matkan varrelta. Ihmiset heittelee niitä ihan minne sattuu, rahanarvoista tavaraa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
1,5 tunnin päästä alkaa työvuoro.

3-vuorotyötä tekevänä sitä on tottunut kummallisiin työvuoroihin, mutta tämän on oltava yksi erikoisimmista.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vastasin äsken Jatkoajan käyttäjäkyselyyn. Aika erikoisia kyselevät siellä. Jonkinlaista profilointia varmaan, mutta miks pitää kertoa esim. talouden tulot? Ei niissä mitään hävettävää ole, tukevasti keskiluokkaisia ollaan, mutta miks? Erittäin harvoin tällaisiin kyselyihin vastailen, mutta nyt vähän kiihotti vastaajien kesken arvottava Jatkoaika-pipo.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vastasin äsken Jatkoajan käyttäjäkyselyyn. Aika erikoisia kyselevät siellä.
Ihmettelin myös miten hommaan kuului se että päätänkö ostoksistamme yksin, jonkun toisen kanssa vai päättääkö joku muu niistä. Tai olemassa olevat kanavapaketit. No tulipahan vastattua. Pipoko sieltä on tulossa nyt mulle? Olen niin hyvä arvonnoissa että varmasti voitan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihmettelin myös miten hommaan kuului se että päätänkö ostoksistamme yksin, jonkun toisen kanssa vai päättääkö joku muu niistä. Tai olemassa olevat kanavapaketit. No tulipahan vastattua. Pipoko sieltä on tulossa nyt mulle? Olen niin hyvä arvonnoissa että varmasti voitan.
Toivottavasti siellä olis useampi pipo jaossa, sillä tosiaan ainoa motivaattori tohon hölmöön kyselyyn vastaamiseen oli toi pipo. Olishan se hienoa patsastella talvella Jatkis-pipo päässä. Kuulun siihen ikäluokkaan, joka käytää pipoa vain, kun on kylmä. Viimeistään huhtikuussa pipot yms. talvivermeet pakataan kesäsäilöön josta ne voidaan lokakuun lopulla taas ottaa käyttöön. itse asiassa viimeiset talvet ovat onneks olleet niin heikkoja, ettei pipoja oo hirveesti tarvinnu ees käyttää.
Kerrothan @Iisoppi , miten arvonnassa kävi. Koska muuten arvonta suoritetaan?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minua on nyt tutkittu Aspergerin ja ADD takia. Uusia juttuja minulle. Jatkuvia haastatteluja joissa palataan lapsuuteen, nuoruuteen ja elämään yleensä. Huomenna olisi taas yksi haastattelu. Hitto, tämähän on kuin jotain tärkeää työtä hakisi. Piti sitä haastattelua varten oikein kaivaa vanhoja koulutodistuksia esiin. En tiedä mitä niistä irti muka saadaan. Kai ne jotenkin liittyy tutkimuksiin jos niitä pyydettiin. Kun ei ole olemassa kokeita ja kuvannuksia joissa näkyisi asperger tai ADD vaan ne pitää muuten diagnosoida.

Kyllä sitä välillä miettii että oliko se lapsuus niin kuin sen muistaa kertoa. Mutta vaikeaa se elämä on usein ollut, en ymmärrä muita, muut ei ymmärrä minua enkä minä erityisesti piittaa muista. Harvassa on ne ihmiset joista pidän ja joita on helppo sietää. Pää on jatkuvasti sekaisin ajatuksista eikä mistään saa kiinni, se mikä juuri oli käsissä hukkui jonnekin ja tv-ohjelmakin jäi katsomatta kun katossa oli kärpänen (keskittyminen herpaantui). Jatkuvaa yritystä olla niin kuin muut vaikka ei ihan olekaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
@Roger Moore
@Breeze Harbour

Itse tuli hankittua nämä tuossa ennen viime joulua ja helposti parhaimpia hankintojani hetkeen. Soundi on aivan helvetin hyvä, akunkesto todella pitkä. Tuntuvat olevan lujaa tekoa ja yhteydet pelaa koko ajan. 200 euroa noista pulitin, enkä ole katunut. Ja nuo vastameluominaisuudetkin pelaavat hienosti.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös