Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 422 711
  • 67 152

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt voisi pitää kahvitauon. Ei tämä etätyö oikein sovi mun kropalle. Kun on koko ajan kotona niin voi käydä jääkaapilla ja muilla kaapeilla silloin kun alkaa työnteko tympiä ja/tai tekee mieli ottaa jotain suuhun pantavaa. Painokin on noussut (siitä taisin jo kirjoittaa). Pitää saada itsensä ruotuun ja loputtaa napostelu. Vaikka jumpata vähän jos tekee mieli taukoa ja/tai syömistä... tai tehdä jotain pieniä kotiaskareita ja jatkaa sitten työhommia. Kissakin on ihmeissään kun hänellä ei ole "vapaita päiviä" vaan aina on joku kotona. Pyytää vähän väliä ruokaa mutta ei voi antaa kun sitten sekin alkaa lihoa... :-)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei tämä etätyö oikein sovi mun kropalle. Kun on koko ajan kotona niin voi käydä jääkaapilla ja muilla kaapeilla silloin kun alkaa työnteko tympiä
Ei sopinu lopulta kovin hyvin mullekkaan. Ite hain siältä kylmästä lopulta aika helvetin usein mallasjuomaa. Onneks "saa" taas raahautua paikan päälle.

tai tekee mieli ottaa jotain suuhun pantavaa.
*Giggity!*
 
K

Kiekkokatsoja

Tänään oli märkää mirriä tarjolla, mutta en ollut suostuvainen. Mirri oli pihalla, mutta meni sitten mummolle. Kovin ilahtuneesti se mummo mirriä tervehti, joten oikeaan osoitteeseen se meni.
Mulla on mielikuva, että tuo samainen mirri on käynyt vuosi-kaksi sitten, myös kodissani. Olin silloin lämpimän kesäpäivän johdosta melko tuiskeessa, mutta mieleeni on palautunut, että joku mirri pyöri kodissani. Ihankuin olisi kiertänyt joka huoneen läpi, ja poistunut.
Ja sitten väitetään että joillakin on huono muisti. Tämänkin muistin juuri, ja tuosta on kauan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mökillä lomalla. Jänis pihassa. Aika epeli. Matkalla tänne näkyi poroja tuhat miljoonaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitto, olin tänään ajaa kurjet matalaksi... polkupyörällä. Hittoako ne siellä tiellä koikkelehti mäen alla mutkassa. Lähtisivät jo muuttamaan. No jos lapset ei vielä valmiita lähtemään. Oli kyllä vähän hupsun näköistä kun ne kurjet koikkelehti siellä tiellä ja räpytti siipiä enkä ollut ihan varma mihin suuntaan ne oli menossa. Piti ihan pyörä pysäyttää. Olivat vissiin siirtymässä pellolta toiselle...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hitto, olin tänään ajaa kurjet matalaksi... polkupyörällä.

Ai tällaista on tänään liikenteessä. Minäkin olin tänään ajaa fillarillani jopa kahden likan yli. Toiseen saatoin jopa hieman osua, en ole varma mutta tuntui siltä. Tosin eipä tuo likka kovin murheelliselta tai vihaiselta näyttänyt, normaalisti pystyi jatkamaan kävelyään ja huusin hänelle anteeksi.

Minulla oli aamulla niin kova kiirus työhöntulotarkastukseen ja aurinko paistoi pahasti silmään. Nuo tekijät saivat minut varomattomaksi liikenteessä.
 
K

Kiekkokatsoja

Tänään kävi sekä perinteinen, että epätavallinen juttu. Perinteinen: No, lähdin lenkille. Olin ennakkoon katsonut sadetutkaa, ei pitäisi sataa. Ja taivaallakin oli vain harmaita pilviä. Lenkin puolessavälissä, jossa siis olin kauimpana kotoani, alkoi satamaan. Niistä harmaista pilvistä tietysti. Siinä tyylikkäänä kävelin sateessa, aurinkolasit päässä.
Jonkinaikaa olin jo kastunut, kunnes huomasin ojassa hylätyn sateenvarjon. Oli se muutoin ehyt, mutta käsitikku oli pätkä. No lainasin sitä, kunnes sade loppui. Epätavallista löytää sateenvarjo, kun sitä tarvitsee.
Niin toi mirri näkyi aikaisin aamulla menevän mummolle. Vielä se jaksaa painaa, mirri siis.
Joo tämmöstä mun elämään kuuluu, mitäs muille?
 

Glove

Jäsen
Pistä ne neljä liikkumaan sun luo?
No yksi kävikin jo. Ja paperi lähti kirjekuoressa erään ulkopuolisen henkilön mukana sinne kolmanteen paikkaan. Pieni neuvo: Myykää kaikki omaisuus ennen kuin kuolette älkääkä testamentatko alaikäisille mitään. Tietysti jos haluatte perillisille työlään kuolinpesän niin tehkää juuri päinvastoin. Äitini kuoli tosiaan tammikuun puolivälissä ja vieläkin tämä teettää hommia.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Syy vetää loman viimeiset kännit, Mira ja Ville Big Brother studiossa. Joista toista en voi sietää jonka kanssa olisin sillai ja toinen jota voisin sietää mut en olis sen kaa sillai.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huomenna minä keitän mehua... Omenaa ja puolukkaa. Käytiin tänään töiden jälkeen miehen kanssa keräämässä viitisen litraa puolukkaa . Sitten käytiin hakemassa korilinen omenaa veljeltäni... valkeaa kuulasta lähinnä kun ne oli kypsiä. Huomenna niistä tulee mehua.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Huomenna minä keitän mehua... Omenaa ja puolukkaa. Käytiin tänään töiden jälkeen miehen kanssa keräämässä viitisen litraa puolukkaa . Sitten käytiin hakemassa korilinen omenaa veljeltäni... valkeaa kuulasta lähinnä kun ne oli kypsiä. Huomenna niistä tulee mehua.

Tee mulle puolukkamehua ja omenahilloa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lumikko on hauska eläin. Näin ensi kertaa luonnossa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä tulee kyllä iloseen vettä taivaalta. Taitaa sataa koko päivän...
 
K

Kiekkokatsoja

Menee jääkiekon pelaaminen monimutkaiseksi. Nyt löytyi koronatartunta HPK-20v joukkueesta.
Junnuissa korona tarttuu helposti moniin, kun ovat liikkuvan sorttisia tyyppejä.

Näyttäis satelevan välillä reippaasti vettä. No, sateenvarjo käyttöön.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on omena-puolukkamehu kiehunut tunnin verran ja ensimmäiset mehut on jo voinut laskea pois. Onneksi saatiin kyliltä omenia kun ei meillä ole puussa koin kolme omenaa... Minulle, miehelle ja miehen lapselle. Ollaan kaikki nimetty omenamme... minun omenan nimi on nuppu. Odotellaan vielä että ne kypsyy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös