Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kello on nyt 0.07.
EDIT:
Tosin saattoi lipsahtaa 0.08:n puolelle. Harmillista.
EDIT:
Tosin saattoi lipsahtaa 0.08:n puolelle. Harmillista.
Alkaakohan sulla jo todellisuus ja fiktio sekoittumaan.Kello on nyt 0.07.
Kello on 0.26 ja viestistä on 18 minuuttia. Kyllä se 0.08 ajalta haiskahtaa.Ei lipsahtanut. Mainio ajoitus, herra Bond.
Kari perkele, ootko töissä?Kello on 0.26 ja viestistä on 18 minuuttia. Kyllä se 0.08 ajalta haiskahtaa.
Olin töissä, pääsin tänään 22. Eipä ole enää yövuoroja jäljellä hetkeen, kahden päivän päästä muutaman viikon kesäloma koittaa. Vihdoinkin.Kari perkele, ootko töissä?
Taidat olla sellainen yökyöpeli.Olin töissä, pääsin tänään 22. Eipä ole enää yövuoroja jäljellä hetkeen, kahden päivän päästä muutaman viikon kesäloma koittaa. Vihdoinkin.
Lenkiltä kotiuduin tunti sitten, ja nyt on loppuillan sometuksien vuoro. On paljon läpikäytävää, kun Hawerchuk on menehtynyt, NHL:ää menee parhaillaan ja seuraavakin on alkamassa, ja paljon olisi taas luettavaa Jatkoajassakin. Miten sitä taas kaikkea ehtiikään.
Joo, fiksumpaa se olisi varmaan mennä suoraan lähes nukkumaan niin ehtisi käydä lenkillä aamupäivällä ennen klo 14 töihin menemistä, mutta noissa vilpoisissa kesäilloissakin on omaa fiilistänsä. Ja nyt ei hetkeen uni taas varmaan tulekaan.Taidat olla sellainen yökyöpeli.
No hitto, palstasofta kusettaa, kun en tuota mobiililla nähnyt. Taas 0.37 ja viesti lähetetty 29 minuuttia sitten...Jos kurkistaa kellonajan hiiren painikkeella, se on 00:07.
Miten niin? Just tässä Viitamäeltä tilasin huurteisen.Alkaakohan sulla jo todellisuus ja fiktio sekoittumaan.
Miten niin? Just tässä Viitamäeltä tilasin huurteisen.
Rinnakkaistodellisuus missä Ässät on 14 mestaruuden suurseura. Kelpais.
No ei sitä pelkillä mausteilla ruokaa tehdä. Jääkaapissa kun on purkki rahkaa ja pari porkkanaa.Ei muuta kun maustelaatikolle ja kokkaamaan.
On vielä yksi lonkero. Sitten voi varmaankin mennä nukkumaan.Siinä tapauksessa hankalampaa. Kai on edes Lonkeroa?
Ihan original gin long drink.Onko tavallista vai muulla maustettua?
Ja oli varmaankin hyvää. Jos oli kylmää.Kaveri tarjos mulle sellaisen eilen kun kävin kylässä.
Ilma muuta parempaa kuin olut. Mun viimeisestä oluesta on muuten vähän reilut 26 vuotta. Kaverit osti mulle oluen kun täytin 21 ja sen jälkeen en ole olutta juontut.Oli se kylmää sekä totutun hyvää. Oikeesti parempaa kuin olut.
Joo en tiedä mikä siinä oluessa on kun ei maistu. Lapin kultaa tarjosivat silloin aikanaan. Join minä sen pullon, mutta se riitti oikein hyvin. Onneksi lonkero on mitä suomalaisin juoma. Keksitty -52c olympialaisiin. Pitää nyt kokeilla jossain vaiheessa se toinen juoma mikä kisoihin keksittiin. Brandy ja pommac siinä on, mutta en nyt muista sen sekoituksen nimeä.Sinähän se olet sitten epäsuomalainen, hehe. Ei ollut minunkaan tarkoitus ryhtyä juomaan olutta, mutta kävi toisin. Ei toisaalta haittaa, maistuu ihan kivalta.
No brandy on brandy. Ja konjakkia en juo kuin raakana.Juoma nostettiin tosiaan myyntiin loppuvuoden ajaksi Olympiastadionin remontin valmistumisen kunniaksi. Pakko maistaa. Uskon olevan vielä tavallistakin tavaraa maukkaampaa.