Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 278 714
  • 66 554
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ah, mitä mainioin alkamisaika Dallasin pelille tänään. Let's go Stars!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onhan tämä dinosaurushommaa kirjoitella keskustelupalstalle. Vähän kuin lankapuhelinta käyttäisi. Olisi syytä luoda kysely, että pitäisikö Jatkoajan keskustelupalsta - ja varmaan samalla verkkolehtikin - siirtää Snäppiin (eli Snapchatiin)? Vai TikTokiin?

Oltaisiin sitten tieteen ja taiteen etulinjassa, kuten da Vincikin aikoinaan.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Miettikääpä muuten sitä, että jos on olemassa loputon määrä rinnakkaisia todellisuuksia niin tälläkin hetkellä on olemassa sellainen todellisuus, missä ruohonleikkurit eivät ole päältä ajettavia vaan alta ajettavia.

Päihteillä ei ole osuutta tähän ajatukseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sisäkkö, sisäkkö, tyynylläni on muurahainen...

Ja vikkelä otos on, meni jo... Mistä lie tullut?
 

Liitteet

  • IMG_20200819_094133.jpg
    IMG_20200819_094133.jpg
    250,6 KB · kertaa luettu: 93
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Nettiautosta olen katsellut autoja ja siellä oli yksi mukava vaihtoehto. Oli ollut jo pitemmän aikaa, Mutta perkele oli mennyt kaupaksi kun tänään katsoin. Onhan siellä samanlaisia, mutta ei keltaista. Pitää vissiin tyytyä valkoiseen tai punaiseen.
 
K

Kiekkokatsoja

Mirri tuli taas kylään. Sisälle se halusi, mutta ainoastaan terassilla annoin namia. No tuohon se jäi sitten terassilleni lepäilemään varjoon.
Melkoinen kyläluuta se on.

Lisäys. No lopulta mummon oven taakse, että josko saisi lisää ruokaa.
 

Glove

Jäsen
Tekisi mieli jotain mausteista ruokaa. Mutta hiivatin kallista tilata kotiinkuljettuna. Tässä lähellä ei ole kuin pizzeria eikä se nyt oikein ole se mitä mieli tekisi. Kiinalaista tai jotain.
 

Glove

Jäsen
Sinähän se olet sitten epäsuomalainen, hehe. Ei ollut minunkaan tarkoitus ryhtyä juomaan olutta, mutta kävi toisin. Ei toisaalta haittaa, maistuu ihan kivalta.
Joo en tiedä mikä siinä oluessa on kun ei maistu. Lapin kultaa tarjosivat silloin aikanaan. Join minä sen pullon, mutta se riitti oikein hyvin. Onneksi lonkero on mitä suomalaisin juoma. Keksitty -52c olympialaisiin. Pitää nyt kokeilla jossain vaiheessa se toinen juoma mikä kisoihin keksittiin. Brandy ja pommac siinä on, mutta en nyt muista sen sekoituksen nimeä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kesän viimeisiä helteisiä päiviä viedään maan eteläosassa meinasi meteorologi Ylen uutisissa. No onhan tässä nyt ollutkin aika pitkä poutainen ja osittain myös lämmin jakso. Muistelemme lämmöllä...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sain meseen tänään kuvan tuosta brandy+pommacista. En ole ikinä kuullutkaan moisesta. Kuulemma ihan ok. Pitääkin testata kunhan tulee jossain kaupassa vastaan. En ainakaan viimeksi juomasekoitushyllyssä lähikaupassa moista nähnyt.

Kyllähän Laitilaltakin löytyy brandylonkero, jopa useiden ruokakauppojen valikoimista. Omaan makuun ihan OK. Pakkohan tuota Originaliakin on jossain vaiheessa testata.
 
K

Kiekkokatsoja

Ulko-oveni avasin, ja mirri juoksi luokseni. Kovasti se olisi halunnut kotiini, ja saada herkkua. Mun piti sanoa sille, että nyt on kiire työpaikalle, ja siksi en anna. Sanoin että käyppäs kyselemässä naapurin mummolta. Siihen se jäi oveni eteen katselemaan, kun kiirehdin parkkipaikalle.
Mukava kaveri, kun käy mua moikkaamassa. No kohta on syksy, ja sitten se taitaa jäädä kotitaloonsa talveksi.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
"Minä en ota mobiilipankkia koskaan käyttöön! Vittu mitä paskaa"- minä vuosi sitten.

Kokeilin tänään ensinmäistä kertaa:

"Tämähän on ihan näppärä juttu"

Myönnän, olisinpa kokeillut tätä aikasemmin...
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Keittiön pikku perkeleet. Tarkalleen edes tiedä mitä ovat, mutta arvaus että jauhopunkkeja. Kerran niistä jo luuli päässeensä eroon, mutta jostain niitä ilmestyi taas. Vaaleita/vaaleahkoja saatanan pieniä ötököitä, joita ei oikein edes huomaa ellei tarkasti katso. Näyttää kuivatuotteet viehättävän. Ainakin siis sopisi tuohon nimettyyn paskalajikkeeseen. No, jos ei katoa, niin pitää miettiä polttaako koko paskan vai hommaako tuholaistorjujan. Varmaan ainakin ensin tuon jälkimmäisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös