Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 554
  • 66 539

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko HPK pelannut muuten kertaakaan Pitsiturnauksessa?
On kyllä. Viimeksi ihan tässä muutama kausi sitten Pennasen alaisuudessa, mutta huonolla menestyksellä.
Se oli se kausi, kun kuntovalmennus oli ulkoistettu ja vituiksihan se kuntopuoli meni.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Ihmisen mieli on merkillinen välillä.

Minä olen jo varastoinut Kansakunnan synnyn, Tuulen viemän ja Pekan ja Pätkän neekereinä fyysisinä tallenteina hyllyyn. Ei haittaa, vaikka sensuroivat suoratoistopalveluista nuo pois, katson levyltä sitten. Ei ole edes mitään pakollisia professorin saatesanoja rasismista kun sieltä katsoo, vaan voi aloittaa suoraan elokuvan alusta.

Tosin ei olisi pitänyt varmaan kertoa tätä, tulevat joku päivä vielä hakemaan levyt pois ja antavat sakkoa. Saatana.

Lastentarhan kyttää en ole hommannut. Enkä aiokaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä minun kesälomareissuni Raumalle on sujunut ihan hyvin. Olen kyllä viihtynyt ja nauttinut olostani mutta silti on tunne että jotain puuttuu. En ole aivan täysin saanut revittyä niin sanotusti kaikkea irti tästä reissusta.

Ne asiat mistä aiemmin kirjoitin tänään vitutusketjuun niin vaikuttaa yleisfiilikseen reissusta jonkin verran. Se että en löytänyt Kokkovuoren laelle enkä täysin myöskään Petäjäkseen. Kauniita merimaisemia näin Petäjäksentiellä jonkin verran mutta sitten kuitenkin jäi tunne että paljon jäi näkemättäkin.

No toisaalta, olen minä jotain päässyt tällä reissulla näkemäänkin. Kävin siellä Kuuskajaskarin saarella ja jo myös ihastelemassa Vanhaa Raumaa. Eikä paljosta ollut varmaan kiinni ettenkö olisi nähnyt enemmänkin sillä kävin kai sitä Kokkovuoren lakeakin jo aika lähelläkin.

No, onneksi Poroholman alue on jo yksistään niin kaunis ja kelit mainiot taas että kyllä täällä viihtyy. Lisäplussaa myös huoneeni erittäin mukavasta sängystä.

Ja onhan tässä vielä pari päivää aikaa vaikuttaa reissusta muodostuvaan yleistunnelmaan. Tällä hetkellä vain Naantalin reissussa fiilis oli hitusen parempi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Lenkillä on käyty, samoin syömässä, sitten kaupassa hakemassa huomisen ruokatarvikkeet ja tuollaista pientä. Jotain kyllä puuttuu tästä tilanteesta nyt kun lomakin jatkuu, mitähän se voisi olla...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lenkillä on käyty, samoin syömässä, sitten kaupassa hakemassa huomisen ruokatarvikkeet ja tuollaista pientä. Jotain kyllä puuttuu tästä tilanteesta nyt kun lomakin jatkuu, mitähän se voisi olla...
....liput sunnuntain matsiin.

Edit. eli KuPS-HJK
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Selkein todiste siitä, että maailma on epäoikeudenmukainen on että aamuisin joutuu keittämään kahvia, ilman että on saanut kahvia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan hyviä vastauksia, mutta oleellinen oli se että pitäisi saada kylmää huurteista.

Ai niin, jääkaappihan on täynnä sitä ja kellarissa vielä pari avaamatonta laatikkoa. Hei Viitamäki, pistäs yks huurteinen.
Kyllä mä olin kartalla, en vaan viitsinyt vastata ilmeisintä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä mä olin kartalla, en vaan viitsinyt vastata ilmeisintä.
En toki myöskään vielä korkannut, join tässä kahvit ensin ja otin samalla vähän jäätelöä. Reilut kaksi viikkoa vielä lomaa jäljellä ja sen jälkeen paluu erittäin salaisen äärelle.
 
Minä olen jo varastoinut Kansakunnan synnyn, Tuulen viemän ja Pekan ja Pätkän neekereinä fyysisinä tallenteina hyllyyn. Ei haittaa, vaikka sensuroivat suoratoistopalveluista nuo pois, katson levyltä sitten. Ei ole edes mitään pakollisia professorin saatesanoja rasismista kun sieltä katsoo, vaan voi aloittaa suoraan elokuvan alusta.

Tosin ei olisi pitänyt varmaan kertoa tätä, tulevat joku päivä vielä hakemaan levyt pois ja antavat sakkoa. Saatana.

Lastentarhan kyttää en ole hommannut. Enkä aiokaan.
Imuroi vielä youtubesta Kummelin Aziz the combat fighterit. Ei varmaan pitkiä aikoja siellä säily.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Minä olen jo varastoinut Kansakunnan synnyn, Tuulen viemän ja Pekan ja Pätkän neekereinä fyysisinä tallenteina hyllyyn. Ei haittaa, vaikka sensuroivat suoratoistopalveluista nuo pois, katson levyltä sitten. Ei ole edes mitään pakollisia professorin saatesanoja rasismista kun sieltä katsoo, vaan voi aloittaa suoraan elokuvan alusta.

Tosin ei olisi pitänyt varmaan kertoa tätä, tulevat joku päivä vielä hakemaan levyt pois ja antavat sakkoa. Saatana.

Lastentarhan kyttää en ole hommannut. Enkä aiokaan.

Laita listalle vielä Speden Hirttämättömät (tuli muuten keskiviikkona telkkarista). Jännä että tuon kehtasivat esittää, joko siellä ohjelmavastaava on Spede-fani tai ei ole katsonut koko elokuvaa. Saatanan kojootti!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vanha herra halus uimaan.
 

Liitteet

  • Resized_20200620_153218.jpeg
    Resized_20200620_153218.jpeg
    247,3 KB · kertaa luettu: 102

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tuli mieleen että pitääkö olla 18 vuotta täyttänyt saadakseen kirjoitusoikeudet tänne? Vai onko mitään ikärajaa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuli mieleen että pitääkö olla 18 vuotta täyttänyt saadakseen kirjoitusoikeudet tänne? Vai onko mitään ikärajaa?
Eipä kai, muistelisin että ainakin nimimerkki @Porilaine miäs ei ollut täysi-ikäistä nähnytkään kun tänne saapui.

Ja eipä näköjään ole vieläkään. Eli ei.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Meinasin kirjoittaa viestin, mutta tuli niin paljon typoja, että antaa olla. Kosketusnäppis on saatanan keksintö.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Busse, Alen, Mikkola, Salonen, Mäkinen ja Kankkunen,aika komia määrä Flying Finn - miehiä äänessä. Plus arkistohaastattelut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös