Minulle ei ole ikinä oikein lonkero maistunut. Varsinkin joku karpalolonkero suorastaan inhottaa minua.Juon Lonkeroa aamupalaksi. Pian ollut kaksi tuntia hereillä.
Olen lähes lopettanut hampaiden harjaamisen
En klikannut linkkiä, mutta vein kursorin sen päälle saadakseni otsikon näkyviin. Jos tuota muutettaisiin seuraavanlaisesti niin olisi mielestäni paljon ymmärrettävämpi:Schwarzeneggerin Lastentarhan kyttä oli liikaa – poistettiin elokuvafestarin ohjelmistosta, koska "se on kuin Birth of a Nation"
Arnold Schwarzeneggerin vuoden 1990 klassikko, Lastentarhan kyttä oli liikaa ihmisille, koska elokuvassa ilmeisesti romantisoidaan sillä, kuinka lapset pakotetaan lain nuhteeseen. Samalla koko perheen komediaa verrataan avoimesti rasistiseen, vuonna 1915 julkaistuun Birth of a Nation -elokuvaan...www.episodi.fi
Ihmisen mieli on merkillinen välillä.
Mä juon aamupalaksi viskiä.Juon Lonkeroa aamupalaksi. Pian ollut kaksi tuntia hereillä.
Tuo on kyllä tyhmyyttä eikä laiskuutta. Kannattaa alkaa jo laittamaan rahaa syrjään tulevaisuuden hammasremonttia varten.Maistuisi mullekin.
Pahan hengen ylläpito on aika helppoa. Arvostan hyvää henkeä.
Laiskuus. Jäi loppukeväällä ja koko kesä menty ilman harjausta. Oon harjannut hampaat ehkä viidesti kahden viime kuun aikana, korkeintaan. Jäänyt tavaksi.
Entäs vain tajuttoman naisen luona?Ootteko tekin joskus tajuttoman kauniin naisen luona, ettekä edes yritä seksiä? En minäkään.
Niin puhuikohan @banaaninviljelijä tässä tajuttomasta, kauniista naisesta, mutta unohti vain pilkun välistä?Entäs vain tajuttoman naisen luona?
Todennäköisesti tuosta tulevasta hammasremontista tai -hoidosta isohko osa maksetaan yhteiskunnan toimesta. Ainakin, jos julkisen puolen hammashoitolaa päädyt käyttämään. Se on aina kiva tietää, että näitä meidän verorahoja käytetään hyvään, oikeasti huonommassa asemassa olevien auttamiseen ja ne ihmiset eivät itse sille tilanteelleen mitään voi. Eiku...Tiedetään. Mutta laiskuus on usein seurausta tyhmyydestä. Ei sillä, ehdin jatkaa koska tahansa ja keski-ikään on vielä pitkä matka. Mutta jos tämä kostautuu joskus, ei auta kun pulittaa ja purra yhteen.
Tuskinpa jää ainoaksi verorahojen väärinkäyttökerraksi. Pahoittelut ennakkoon lusmuilusta ja yhteiskunnan halventamisesta.
Tämä nyt varmaan nähdään taas ajojahtina mutta onhan tuo nyt helvetin junttimaista ja typerää. Huonosti hoidetuilla hampailla voi olla muitakin pahoja terveyshaittoja kuin se että hampaaseen tulee reikä tai että hengitys haisee.Olen lähes lopettanut hampaiden harjaamisen mutta vaikuttavat olevan silti päällepäin ihan kunnossa.
Ei täällä kukaan pane jos siitä ei ole mainintaa täällä.Oletteko koskaan pannut mutta ette ole kirjoittaneet siitä jatkoaikaan?
Mitä kattila sanoi paistinpannulle?
Näyttää kyllä aika kääpiöltä Juuse Saros tuolla maalin suulla.
Ei noilla hampailla.Tiedotetta pukkaa heti jahka neitsyys on tuupattu neidon sisälle *hymiö*
Jatkoaika on ollut opettavainen paikka. Ilman tätä palstaa en esimerkilsi tietäisi, että jos lisäännyn tai kummipojilleni elämänohjeita annan, niin tiedän sanoa, että ei kouluja, ei töitä, ei urheilua, vaan kaupunginosan spurgurinkiin kuuluu edetä, jotta elämä on laadukasta.
Harvoin hampailla pannaan. Harvoilla hampailla varmaan vielä harvemmin.Ei noilla hampailla.