Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 461
  • 66 539

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle

Ihmisen mieli on merkillinen välillä.
En klikannut linkkiä, mutta vein kursorin sen päälle saadakseni otsikon näkyviin. Jos tuota muutettaisiin seuraavanlaisesti niin olisi mielestäni paljon ymmärrettävämpi:
schwarzeneggerin-lastentarhan-kytta-oli-liikaa-poistettiin-elokuvafestarin-ohjelmistosta-koska-se-on-kuin-birth-of-a-nation
-> ... poistettiin elokuvafestarin ohjelmistosta koska se on jäätävää paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Maistuisi mullekin.


Pahan hengen ylläpito on aika helppoa. Arvostan hyvää henkeä.


Laiskuus. Jäi loppukeväällä ja koko kesä menty ilman harjausta. Oon harjannut hampaat ehkä viidesti kahden viime kuun aikana, korkeintaan. Jäänyt tavaksi.
Tuo on kyllä tyhmyyttä eikä laiskuutta. Kannattaa alkaa jo laittamaan rahaa syrjään tulevaisuuden hammasremonttia varten.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tiedetään. Mutta laiskuus on usein seurausta tyhmyydestä. Ei sillä, ehdin jatkaa koska tahansa ja keski-ikään on vielä pitkä matka. Mutta jos tämä kostautuu joskus, ei auta kun pulittaa ja purra yhteen.
Todennäköisesti tuosta tulevasta hammasremontista tai -hoidosta isohko osa maksetaan yhteiskunnan toimesta. Ainakin, jos julkisen puolen hammashoitolaa päädyt käyttämään. Se on aina kiva tietää, että näitä meidän verorahoja käytetään hyvään, oikeasti huonommassa asemassa olevien auttamiseen ja ne ihmiset eivät itse sille tilanteelleen mitään voi. Eiku...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Tuskinpa jää ainoaksi verorahojen väärinkäyttökerraksi. Pahoittelut ennakkoon lusmuilusta ja yhteiskunnan halventamisesta.

Kannattaa nyt ainakin sen takia pestä, ettet ole kaveriporukassa se haiseva jätkä. Sama kuin jättäisi suihkussa käymättä tai ei pese itseään kunnolla. Ei sitä itse huomaa, mutta muut huomaavat kyllä jos haiset.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen lähes lopettanut hampaiden harjaamisen mutta vaikuttavat olevan silti päällepäin ihan kunnossa.
Tämä nyt varmaan nähdään taas ajojahtina mutta onhan tuo nyt helvetin junttimaista ja typerää. Huonosti hoidetuilla hampailla voi olla muitakin pahoja terveyshaittoja kuin se että hampaaseen tulee reikä tai että hengitys haisee.

Ryhtiä nyt hyvä mies.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oletteko koskaan pannut mutta ette ole kirjoittaneet siitä jatkoaikaan?
Ei täällä kukaan pane jos siitä ei ole mainintaa täällä.

No eilen panin, ja toissa päivänä. Uhkaili aamulla, että tänäänkin olisi ohjelmassa. En aio raportoida tänne kuinka kävikään. Koettakaa pärjätä asian kanssa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jatkoaika on ollut opettavainen paikka. Ilman tätä palstaa en esimerkilsi tietäisi, että jos lisäännyn tai kummipojilleni elämänohjeita annan, niin tiedän sanoa, että ei kouluja, ei töitä, ei urheilua, vaan kaupunginosan spurgurinkiin kuuluu edetä, jotta elämä on laadukasta.

Näinpä. Itse en kyllä tuollaiseen paremman väen oravanpyörään ole lähtenyt panemaan ja kuset housussa ryyppämään, vaan olen anarkisti ja käyn töissä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saavuin Oulun vanhimpaan baariin, vuonna 1942 perustettuun Sarkkaan. Ei täällä koronan takia saanutkaan ruokaa. Tilasin sitten kaljan. Jukeboksista on kuulunut mm. Irwinin Viimeinen laulu, Kari Tapiota ja Pekka Myllykoski korahteli. Nyt soi Abba. Voittajat ottavat kaikki.

Vaan yksi kulaus ja lähden kuntosalille. Illalla on vielä tennisvuorokin. Ei siis vielä varata minulle rinkipaikkaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Salilla. Penkkitreeni menossa. Sen jälkeen hauis. Perjantain perinteeni. Sarkka siis alla, se ei ole perinteeni. Mutta tänään on korniuden maksimiharjoitus.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitsiturnauksen takia retkahdin ryypiskelemään. Jääkiekon vika tää mun alkoholismi.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Saavuin Oulun vanhimpaan baariin, vuonna 1942 perustettuun Sarkkaan. Ei täällä koronan takia saanutkaan ruokaa. Tilasin sitten kaljan. Jukeboksista on kuulunut mm. Irwinin Viimeinen laulu, Kari Tapiota ja Pekka Myllykoski korahteli. Nyt soi Abba. Voittajat ottavat kaikki.

Sarkasta saa normaalisti mahtavaa borssikeittoa. Kimi Räikkönenkin on käynyt kaljalla Sarkassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös