Jomppa_Koo
Jäsen
Nyt kun on kahvikuppi tyhjänä, voi lähteä pilkkomaan loput jäljellä olevat pölkyt. 14 niitä on jäljellä.
Tarkkana sitten, kun juuri kerroit kalsariketjussa juoneesi kolme olutta ja senkin jälkeen olet varmasti juonut jo neljännen. Turvakengät jalkaan ja kypärä päähän tai ilmoitan Lappeenrannan nimismiehelle.Nyt kun on kahvikuppi tyhjänä, voi lähteä pilkkomaan loput jäljellä olevat pölkyt. 14 niitä on jäljellä.
Tarkkana sitten, kun juuri kerroit kalsariketjussa juoneesi kolme olutta ja senkin jälkeen olet varmasti juonut jo neljännen. Turvakengät jalkaan ja kypärä päähän tai ilmoitan Lappeenrannan nimismiehelle.
Minullakin eno aikanaan keitteli. Ihan hyvää tavaraa oli, mitä sitä muutaman kerran pääsin maistamaan. Kotiviiniä tuli tehtyä joskus opiskeluaikana, joten ensimmäinen vaihe olisi jo hallussa. Ei kai se tislaaminen voi kovin vaikeaa olla jos on sopivat laitteet. Pitääköhän tässä alkaa perustamaan se tislaamo ja työllistää itsensä? Pitäisi vaan löytää joku myyntitykki kumppaniksi niin saisi itse keskittyä tuotantoon ja tuotekehittelyyn.Äiskä kertoi että olivat isäni kanssa opiskelija asunnossa saaneet aikoinaan "perinnöksi" vanhoilta asukkailta pontikkavehkeet. Isäni oli kuulemma ainakin maistellut ahkerasti kotitislaamon tuotoksia.
Saa toki, en minä ketään kieltänyt tekemästä tuota ja eikä minulla olisi sellaiseen mitään valtuuksiakaan. En vaan itse ole vielä sitä ymmärtänyt että mitä se pelkkä biisin linkittäminen itsessään tänne tuo. Kivahan se olisi lukea jos biisissä on itselleen joku tarina.@Roger Moore: Eikö saa tämän kerran? Keskiviikkona on luvassa kerrankin jotain hienoa.
James Bond elokuva tulisi illalla telkkarista. Jaksaiskohan katsoa ne taas kerran? Ei varmaan riitä kymmenen kertaa mitä ne on jo nähnyt.
James Bond elokuva tulisi illalla telkkarista. Jaksaiskohan katsoa ne taas kerran? Ei varmaan riitä kymmenen kertaa mitä ne on jo nähnyt.
En oo miettinyt ootko sinä, mutta ite varmaankin oon päästäni vialla keskimääräistä enemmän. SIellä hulluuden ja nerouden kuuluisalla rajalla.Ootteks te koskaan miettinyt että oonkohan jälkeenjäänyt? Niin miekin.
Ootteks te koskaan miettinyt että oonkohan jälkeenjäänyt? Niin miekin.
Ootteko tänään siis lähdössa radalle?Vieköhän @Czescku miut Birraan? Saa koittaa, miul ei oo henkkareita. Ne on metässä.