@nummenkallio moni täälllä on sanonut että Zen Cafen musa on paskaa... Piha ilman sadettajaa on mun Spotifyn nostalgialistalla. Varmaan joidenki mielestä Neljä ruusua, Maija Vilkkumaa ja Anssi Kelakin tekee paskaa musaa ja heidänkin klassikoita oon laittanu tolle nostalgialistalle.
Mielipiteenne painoarvo musiikin väitetystä paskuudesta vaakakupissani?
Kiitos että kysyt mielipidettäni. Arvostan sitä. Minusta noista kaikki muut paitsi Maija Vilkkumaa ovat ihan täyttä kakkia. Vaikka Maijallakin ne tähtihetket ajoittuvat yli kymmenen vuoden päähän.
Anssi Kela on kyllä muuten kiva ja hieno kaveri, olen tavannut, mutta hänen musiikkinsa ei ole ns. minun palani kakkua. Mutta Anssi, toisin kuin moni artisti, tuntuu hyväksyvän sen. Hieno ja kiva kaveri oikeasti.
Zen Cafe on ihan paskaa alusta loppuun ja Samuli Putro myös. Ankeaa harmaata muka-modernia suomirockia. Ottaisitte oppia Kauko Röyhkästä. En ymmärrä, miksi tuollainen ankea skönde voi olla niin suosittua.
Neljä Ruusua oli muutamalla ekalla levyllään hyvä, myönnetään. Kovinkin hyvä.
Hyvää yötä Bangkok on kaikkien aikojen kovimpia suomirock-kiekkoja. Tuolloin Neljä Ruusua oli vitun kova. Mutta ihan skeidaahan tämäkin bändi on ollut kohta 30 vuotta. Ilkka Alanko kaljuuntuu mutta luulee olevansa maan seksikkäin rocktähti. Vähän aikaa sitten kuulin radiosta Neljän Ruusun biisin ja luulin että se oli Juha Tapio. Vittu mitä paskaa. Olisitte lopettaneet ajoissa, kun alkuajoilta on kovin hienojakin tuotoksia.
Olen puhunut. Pahoittelen negatiivisuutta, mutta yleensähän auktoriteettien mielipiteet ovat sitä.