Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 824
  • 68 325

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on kyllä ollut kaikenkaikkiaan hyvin erikoinen päivä. Ei hjuva, inhimillinen. Laittanut miettimään sosiaalista älykkyyttä. Uskallan väittää, että mulla sitä on, mutta tempperamentin kanssa on vielä PALJON tekemistä. Toisaalta olen viime aikoina ollut vähän väsynyt ja se näkyy mulla heti impulssikontrollissa. Lapinlahden lääkäri aikoinaan noin minusta kirjoitti. Onneksi tässä on vielä aikaa kehittyä ihmisenä. Vaikeinta on se, että en lähimmäisiä lukuunottamatta oikein välitä ihmisistä. Huomenna päivä uusi ja parempi!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähdin kävelylle anorakissa, kun ripotteli vähän vettä. Eipä sitä sitten juuri satanutkaan koko lenkin aikana, mutta hikoilin se päällä niin saatanasti, että paita oli alla läpimärkä. Kyllä kannatti.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sade, se naputtaa kovaa meidän kattoon. Torjun sitä kuuntelemalla musiikkia... ehkä liian kovalla. Ei sillä etten musiikista tykkäisi mutta sateen äänestä peltikatolla en pidä. Ehkä pitäisi vaihtaa katto vaikka huopaan... ;-)

ace

Jäsen
Kotiteollisuuden neljä livestriimi keikkaa olen katsonut tässä karanteeniaikana ja vaikka tiettyjä biisejä aikaisemminkin fanittanut, olen uudestisyntynyt miten kova bändi se on. Lemminkäisen Laulu, Jos Sanon, Rakastaa ei rakasta, suosittelen kuuntelemaan.

Ruutu+:ssa treenikämppäkeikka live 9.7. viime keikan perusteella kova setti on tulossa.

Miitri Aaltonen on kyllä kova kepittäjä ja tuonnut uuden ulottuvuuden KT:n soundiin.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tulin maista hakemaan uuden naisen ja lähden juuri Tallinnan risteilylle.

Minä olisin tyhmänä lähtenyt ilman naista Riikaan. Kulduurimatkalle.
Onnen lahjat, tai pärstäkertoimetkaan eivät ikinä voi mennä tasan.
Tottumiskysymys eli nöyryys opettaa, mutta Riika on jotenkin symppiskaupunki.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pistokkaista kasvattamani riippabelargoniat ovat alkaneet kukkia. Toinen on tummanpunainen ja toinen hennon aniliininpunainen (ehkä pinkki). Kolmas ei vielä kuki enkä yhtään muista minkä värinen se tulisi olemaan. Joku punainen varmaan... tai ehkä jopa valkoinen.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Klapihommia kuten Jompalla konsanaan. Saa ainakin ajatukset muualle.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
hermo petti ja menin repimään oven auki, niin sieltä paljastuikin arviolta 80-vuotias kuski. Löin oven kiinni samantien ja annoin olla.
Mitä olisit tehnyt jos autosta olisi paljastunut joku muu kuin 80-vuotias kuski? Esim. keski-ikäinen mies? Tai parikymppinen nainen?

Jos liikennevaloihin jumittaminen on jotenkin erikoista, niin vähintään yhtä erikoista on hypätä liikennevalojen vihreänä ollessa ulos omasta autosta repimään edellä olevan auton ovea auki.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos liikennevaloihin jumittaminen on jotenkin erikoista, niin vähintään yhtä erikoista on hypätä liikennevalojen vihreänä ollessa ulos omasta autosta repimään edellä olevan auton ovea auki
Itse olen hyvin hillitty, kultturelli ja pitkähermoinen kaikkia rakastava ihminen, mutta jos joku törttöilee liikenteessä, sisältäni kuoriutuu vaarallinen peto, joka haluaa räjäyttää kaikki ilmaan. @Hera80 on tunnetusti fiksu ihminen, ja ymmärrän häntä täysin. Joskus toivoisin, että autossani olisi raketinlaukaisin napin takana. Käyttäisin sitä jos joku a) ajaa hyvällä kelillä liian hitaasti b) jos joku nukkuu valoissa ja c) jos joku ei päästä jo suojatiellä olevaa tien yli, vaan ajaa röyhkeästi.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko jossain taloyhtiöissä vielä talonmiehiä? Eikäs ne ole kaikki korvattu huoltoyhtiöillä, josta tullaan paikalle vasta kun on kahisevaa tiskissä?
Eiköhän tässä ole kyseessä "talonmies", ja herätyspalvelu on maksettu etukäteen siinä petskun koisatessa.

Glove

Jäsen
Minut huijattiin pubivisaan. Pyydettiin parille, mutta täällähän onkin joku visailuilta. Ei kiinnostaisi påtkääkään, mutta otetaan nyt kohteliaasti osaa näiden neitokaisten kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy