Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 522
  • 66 850

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jaahas, piti sitten tulla mökiltä pois ja avata läppäri. Parin viikon loma loppuu, tänään on parin tunnin palaveri. Eli aloitetaan duunit vähitellen. Onneksi lomaa on vielä jäljellä, mutta sitten elokuussa, kait. Katsotaan miten viitsii/pystyy/haluaa/annetaan.
 

Glove

Jäsen
Vuoden alusta on 182.5 päivää ja vuoden loppuun on 182.5 päivää. Älkää viitsikö killittää muutamasta kymmenestä minuutista.
 
Nyt on aika varattuna aikuissosiaalityöhön 14.7. Tällä kertaa on mentävä. Nyt vaan kaikki mieltä painavat asiat vaikka paperille ylös, että mikään ei varmasti unohdu. Ranskalaiset viivat lienee kova sana tässä tapauksessa. Sitten seuraava päivä onkin mukavalla tavalla jännä tällaiselle sosiaalisten tilanteiden pelosta ja paniikkihäiriöstä kärsivälle ukolle. Eli jos oikeasti tapaan herrat @Czescku sekä @banaaninviljelijä! Onhan tuo aika jännää ja hymyillyt vaan tälle jutulle :D

Tavoitteena on muuten nyt heti lopettaa kaikki nuo Danny D -jutut tähän paikkaan. Onhan tuo järjetöntä. Mutta pystynkö siihen? Kokeilla kannattaa. Sain idean ja seuratkaa kohta Dannyn ketjua... Nimimerkki @Moderaattorit voinee auttaa minua asiassa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari tapausta äskeiseltä salireissulta.

Liikennevalot. Valot punaisena autoille ja kevyelle liikenteelle. Siinä on pari 9-11 (arvio) vuotiasta tyttöä, jotka selvästi empivät josko uskaltaisi mennä. Meille vaihtuu valot vihreiksi, niin mitä tekee mun edessä olevan auton kuski. Viittoilee tytöille, että menkää vaan. Siis ohjaa niitä menemään punaisia päin kun samaan aikaan autoille on vihreä ja viereisellä kaistalla autoa menee eteenpäin. No hermo petti ja menin repimään oven auki, niin sieltä paljastuikin arviolta 80-vuotias kuski. Löin oven kiinni samantien ja annoin olla. Huusin tytöille, että älkää ikinä menkö punaisia päin.

Ei tässä vielä kaikki.

Salin jälkeen kauppaa ja katsoin listaa ja totesin, että paljon kamaa, mutta kori riittää. Kori tulikin täyteen ja oli suoraan sanoen väärä arvio. Anyway jonotin kassalla, niin joku innokas työntekijä alkaa mua väkisin ohjaamaan itsepalvelukassalle. Suullisesti ohjaamaan "tänne voi tulla myös maksamaan". Sanoin, että sen verran ostoksia etten viitsi kun menee sähläämiseksi ilman liukuhihnaa. Mutta ei uskonut kun nätisti sanoin. Jatkoi vaan painostamista, kunnes mulla meni hermot ja kas kummaa, se olinkin minä kuka keräsin tuomitsevat katseet lopulta itseeni, vaikka koko tilanne eskaloitui työntekijän takia.

Jos haluaa välttyä kusipäisyydeltä, niin kannattaa pysyä kotona.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ala arvottamaan rasittavuutta, mutta itseäni inhottaa pelkkä ajatuskin joutua keräämään vihaisia katseita julkisuudessa vain koska yli-innokas älykääpiö ei luovuta huomioni suhteen.
Ensimmäisessä tapauksessa oli kuitenkin ainekset henkilövahinkoihin, mikäli tytöt olisivat menneet papan viittoilun mukaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toki, erikoista käytöstä kyseiseltä vanhukselta.
En usko että teki sitä siinä mielessä tahalleen, että tytöille olisi jotain sattunut. Ehkä vaan unohti viereisen kaistan liikenteen tai jotain, en tiedä. Mutta erikoista oli kyllä joo.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on kyllä ollut kaikenkaikkiaan hyvin erikoinen päivä. Ei hjuva, inhimillinen. Laittanut miettimään sosiaalista älykkyyttä. Uskallan väittää, että mulla sitä on, mutta tempperamentin kanssa on vielä PALJON tekemistä. Toisaalta olen viime aikoina ollut vähän väsynyt ja se näkyy mulla heti impulssikontrollissa. Lapinlahden lääkäri aikoinaan noin minusta kirjoitti. Onneksi tässä on vielä aikaa kehittyä ihmisenä. Vaikeinta on se, että en lähimmäisiä lukuunottamatta oikein välitä ihmisistä. Huomenna päivä uusi ja parempi!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähdin kävelylle anorakissa, kun ripotteli vähän vettä. Eipä sitä sitten juuri satanutkaan koko lenkin aikana, mutta hikoilin se päällä niin saatanasti, että paita oli alla läpimärkä. Kyllä kannatti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sade, se naputtaa kovaa meidän kattoon. Torjun sitä kuuntelemalla musiikkia... ehkä liian kovalla. Ei sillä etten musiikista tykkäisi mutta sateen äänestä peltikatolla en pidä. Ehkä pitäisi vaihtaa katto vaikka huopaan... ;-)
 

ace

Jäsen
Kotiteollisuuden neljä livestriimi keikkaa olen katsonut tässä karanteeniaikana ja vaikka tiettyjä biisejä aikaisemminkin fanittanut, olen uudestisyntynyt miten kova bändi se on. Lemminkäisen Laulu, Jos Sanon, Rakastaa ei rakasta, suosittelen kuuntelemaan.

Ruutu+:ssa treenikämppäkeikka live 9.7. viime keikan perusteella kova setti on tulossa.

Miitri Aaltonen on kyllä kova kepittäjä ja tuonnut uuden ulottuvuuden KT:n soundiin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tulin maista hakemaan uuden naisen ja lähden juuri Tallinnan risteilylle.

Minä olisin tyhmänä lähtenyt ilman naista Riikaan. Kulduurimatkalle.
Onnen lahjat, tai pärstäkertoimetkaan eivät ikinä voi mennä tasan.
Tottumiskysymys eli nöyryys opettaa, mutta Riika on jotenkin symppiskaupunki.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pistokkaista kasvattamani riippabelargoniat ovat alkaneet kukkia. Toinen on tummanpunainen ja toinen hennon aniliininpunainen (ehkä pinkki). Kolmas ei vielä kuki enkä yhtään muista minkä värinen se tulisi olemaan. Joku punainen varmaan... tai ehkä jopa valkoinen.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Klapihommia kuten Jompalla konsanaan. Saa ainakin ajatukset muualle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös