Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 737
  • 66 853

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jassoo, huomenna onkin edessä vierailu kirjakauppaan, kun näyttää tulleen uusin Jussi Adler-Olsenin kirja "Uhri 2117". Hyviä lukuhetkiä tiedossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Bansku kysyi pojaltaan että onko ok jos Juha tulee mukaan ja juottaa sinut känniin. Oli pojalle ok
Kölvi tiätää saavansa siivellä kännit ja kyydit madame Vilautas Tissisiltä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Se on niin, että banaania viljellään Riiassa 1.7. Tosin lähes aikuinen poikani tulee mukaan, joka saattaa häiritä banaaninpiilotustouhuja. Siis laivalla mennään (lähtö päivää aiemmin), kun maksoi vain 40€ reissu.

Ja joku vantaalla asuva SaiPahörhö lähtee vielä mukaan. Bansku kysyi pojaltaan että onko ok jos Juha tulee mukaan ja juottaa sinut känniin. Oli pojalle ok (olen toki tavannut hänetkin).

Sanomattaki selvää, mutta pitäkää hauska reissu!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään aloin istuttamaan samettiruusuja kukkalaatikoihin ja -penkkeihin. Jokin vanhan kansan viisaus sanoo että 10.6. voi ryhtyä samettiruusuja pistämään pihalle kun hallan mahdollisuus on vähäinen. Ihmiset on kyllä ihan hulluna ostanut kukkia. Paikallinen puutarhakin pistää ovensa säppiin viikko ennen juhannusta kukkien vähäisyyden takia. Yleensä puutarha menee kiinni viikko juhannuksen jälkeen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikös nuo s-kirjaimet kuulu miesten nimien loppuun? Että onko Madame ollenkaan...
Kyllähän se näin on. Ja taitaa tuo nimi viitata enemmän muutenkin Liettuaan. Mutta paskaako sitä ny tartti tulla kaikille kertoon, perkeles. Nyyh.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko se nyt niin tarkkaa. Kun minä ja bansku lähdetään maailmalle niin ei siinä sukupuolta kysellä.
Oikeeta peliä. Eikä kansallisuuksia. Mutta kattokaa ny ettei se koronatoipilas sentään sitä mun manaamaani sankkeria itseistä kullittimeensa. Saattas ilosemmaltakin plantaasinisännältä loppua jo huumorintaju.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään aloin istuttamaan samettiruusuja kukkalaatikoihin ja -penkkeihin. Jokin vanhan kansan viisaus sanoo että 10.6. voi ryhtyä samettiruusuja pistämään pihalle kun hallan mahdollisuus on vähäinen. Ihmiset on kyllä ihan hulluna ostanut kukkia. Paikallinen puutarhakin pistää ovensa säppiin viikko ennen juhannusta kukkien vähäisyyden takia. Yleensä puutarha menee kiinni viikko juhannuksen jälkeen.
Oletkos kuullut sellaista vanhan kansan viisautta samenttiruusuista, että niiden tuoksu pitää hyönteiset pois kukkapenkistä. Itse kuulin moisen viisauden äidiltäni kun viimeksi nähtiin ja kyseli mitä kukkia ollaan kukkapenkkiin laitettu.

Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Äitin ja iskän yläkerrassa asuva kilttimies huusi just lapsilleen "Nyt turpa kiinni, kakarat!!!". En tosin tiedä huusiko tota pilkkua tohon "kakarat" -sanan eteen, mut oletan kielioppisääntöjen mukaan, jotta joo, huusihan se!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Äitin ja iskän yläkerrassa asuva kilttimies huusi just lapsilleen "Nyt turpa kiinni, kakarat!!!".
Niin se on maailma erilainen piänenkin maan sisällä. Meiltä kuuluu joskus että "Nyt huuuuutakaa huaarrrrraaaat!!!"

No ei kuulu... Vai kuuluuko...?
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Mieheltä katkesi pinna tai sitten stressi/väsymys puskee päälle. Ikävää silti. Tai no, voihan tuo toimiakin hiljentämisessä. Ei ole kokemusta, ainakaan isänä.
Joo, hyvin inhimillistä ihmislajin käytöstä tuo. Ootko muuten koskaan halunnu lapsia? Tai edes miettinyt asiaa? Kiinnostaa, koska ite en sun iässä päätä moisilla asioilla pakottanut ja sit yhtäkkiä olinki jotain 22v yh, hehe.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Öö joku termi meni pepulleen tässä viestissä. En kerro mikä! Etsi se itse ja koe myllertävä itserakkauden täyteinen toiselle nauramisen ilo ja autuus!
En nyt tongi varsin kumihanskoin, mutta kyllähän tuossa viestissä pepuille meno oli yhtä luistavasti läsnä kuin öljytty suonikas.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oletkos kuullut sellaista vanhan kansan viisautta samenttiruusuista, että niiden tuoksu pitää hyönteiset pois kukkapenkistä.
Kyllä olen kuullut että johonkin tuholaisiin samettikukat auttaisi. Onhan niissä voimakasta aromia. Tämän takia annoin kälylle minun ylämääräiset taimet, koulutettiin ne yhdessä. Kun hän haluaa torjua jotain kasvimaallaan. Lehtokotiloitahan nuo samettiruusut ei sinänsä pysäytä kun ne rakastaa narskuttaa niiden lehtiä, maistuu vissiin hyvän aromikkaalle. Tai ehkä se auttaa niin että kotiloilla menee aikaa kun syövät samettiruusut ja jättävät sitten niiden takana olevat salaatit rauhaan. Kun ovat jääneet kiinni immeisille niistä samettikukista masukka pulleana.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä rakastan sua, Jussi. Ihan oikeasti, rakastan. Jos siis tähän rakkauteen ei kuulu mitään homoseksuaalista. Olen siks rajoittunut, koska olen valitettavasti hetero. Siksi valitettavasti, koska viude olisin tehnyt ison tilin hompsukkana. Tähän yksi tiedoite! Olen heterona sukupuolivähemmistöön kuuluva sisaruskatraassamme. Kelatkaa. Valkoihoinen, lihaa syövä, suomenkielinen suomalainen hetero mies vähemmistönä jossain! Ette uskoisi, ellette omin silmin tätä lukisi! Tuskin uskotte muutenkaan. Salee jäbät kelaa, et oon fäääg ja tehny ison tilin pepullani.
Kyllä mä sua - no, tiedät mitä. Sellainen hunk. Mut en maksa, en varmana.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Voi veljet että oli metkaa lukea pitkästä aikaa viime vuosikymmenen alkupuolen akuankkaa. Muistin kyseisen taskukirjan sattumalta kesken iltapalan ja oli haettava se kirjahyllystä pienen etsinnän kautta. Tuli niin hyvä mieli ettei tosikaan. Mikä parasta, taustalla soi Bee Gees. Ilta hymyilee leveästi Porissa.

Tuli yleisesti Akusta mieleen "Minä, Aku Ankka"- albumi, joka löytyy hyllystä. Kannattavaa luettavaa, jos vain kiinnostaa. Barks oli nero Akun suhteen. Al Taliaferro myös.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Voi veljet että oli metkaa lukea pitkästä aikaa viime vuosikymmenen alkupuolen akuankkaa. Muistin kyseisen taskukirjan sattumalta kesken iltapalan ja oli haettava se kirjahyllystä pienen etsinnän kautta. Tuli niin hyvä mieli ettei tosikaan. Mikä parasta, taustalla soi Bee Gees. Ilta hymyilee leveästi Porissa.
Minulla oli aikoinaan iso kasa Aku Ankan taskukirjoja. Annoin ne joskus siskolleni, joka on sittemmin vienyt ne mökillemme. Voisikin tänä kesänä ottaa projektiksi lukea ne.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla oli aikoinaan iso kasa Aku Ankan taskukirjoja. Annoin ne joskus siskolleni, joka on sittemmin vienyt ne mökillemme. Voisikin tänä kesänä ottaa projektiksi lukea ne.

Mulla olis faijan ja sedän kotona 60- ja 70- luvun akkareita hirvee läjä. Niitä on aina sielläpäin käydessä kiva lueskella. Nerokkuutta löytyy kyllä jo noistakin. Mökillä ois vähän vielä vanhempia, mutta ovat aika huonossa kunnossa. Saattavat kohta olla aika arvokkaitakin. Noita taskukirjoja en oo kyllä omistanut ikinä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sika siistii, että kesä on vihdoin täällä! Pääsee taas koirien kaa uimaan ja voi chillailla (menikö oikein) speedot ja crocsit jalassa 24/7.

Onni yksillä, kesä kaikilla.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sika siistii, että kesä on vihdoin täällä! Pääsee taas koirien kaa uimaan ja voi chillailla (menikö oikein) speedot ja crocsit jalassa 24/7.

Onni yksillä, kesä kaikilla.
Scholl tykkää tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös