Pink Panther on suomeksi Vaaleanpunainen pantteri => sama väri. MOT.Edit. Siis mielestäni pinkki on varsin räikeä väri kun taas vaaleanpunainen on hennompi juttu.
Pink Panther on suomeksi Vaaleanpunainen pantteri => sama väri. MOT.Edit. Siis mielestäni pinkki on varsin räikeä väri kun taas vaaleanpunainen on hennompi juttu.
Usein, etenkin vähän tasokkaammissa paikoissa idea on se, että syöt sen kolmen ruokalajin dinnerin, jolloin nälkä kyllä suurimmalta osalta lähtee. On tietysti varmasti niitäkin, joille tuo ei riitä, mutta sitten voi aina tilata jotain ekstraa tai syödä vaikka jossain grillillä.
Muistaakseni Joey kärsi paniikkihäiriöstä ja sitä kautta melkoisesta esiintymiskammosta. Taisi itselääkitä rimakammoaan aika lailla ainakin päihdyttävillä juomilla. Tosin sitähän ei juurikaan kukaan toinen muusikko harrasta...
Tämän on todennut myös Bror-Erik monesti. Kuten myös että jalkapallossahan on kyse siitä että pelin päätyttyä enemmän maaleja tehnyt joukkue voittaa. Bror on valistanut katsojia myös siitä että jalkapallossa tolppaan osunutta laukausta ei lasketa maaliksi vaan ainoastaan ne tilanteet jossa pallo ylittää maaliviivan.
Nipistän rahaa vaikka oluesta ja lätkästä.
Pink Panther on suomeksi Vaaleanpunainen pantteri => sama väri. MOT.
Oon sataprosenttinen kaupunki-ihminen ja kammoksun kaikkea mökkielämää. Aika monta vuotta oon viettäny juhannuksia täällä kaupungin keskustassa. Joskus vielä, muutamia vuosia sitten, Turun keskusta oli ehkä jokirantaa lukuunottamatta juhannuksina hyvin hiljainen ja rauhallinen. Vaikka en todellakaan oo mikään valokuvaaja, innostuin muutama vuosi sitten ottamaan kännykällä kotimatkalla muutamia kuvia mm. Mikaelin kirkosta ja hoodeista lähiympäristöstä, kun kaupunki oli tosi rauhallinen. Hienoja kuvia. Nykyään täälläkin on aika vilkas meininki. Mikäs siinä, city-juhannus rules.Kun ei nukuta, ja koronan takia kaupunki taitaa olla hiljanen, voisin käydä kuvaamassa keskustaa ja lähiympäristöä rauhassa. Katotaan saako mitään järkevää tulosta aikaan.
Joo, luurikuviin jäi tälläkertaa ittellä. Tässä alkaa olla jo sellanen tilanne, että uudet paikat kuvattavaksi on Haukipudas tai Muhos, joihin alkaa tulla jo kivasti matkaa per suunta pyörällä. Pitänee katella jos joskus sais hypättyä bussin kyytiin...Oon sataprosenttinen kaupunki-ihminen ja kammoksun kaikkea mökkielämää. Aika monta vuotta oon viettäny juhannuksia täällä kaupungin keskustassa. Joskus vielä, muutamia vuosia sitten, Turun keskusta oli ehkä jokirantaa lukuunottamatta juhannuksina hyvin hiljainen ja rauhallinen. Vaikka en todellakaan oo mikään valokuvaaja, innostuin muutama vuosi sitten ottamaan kännykällä kotimatkalla muutamia kuvia mm. Mikaelin kirkosta ja hoodeista lähiympäristöstä, kun kaupunki oli tosi rauhallinen. Hienoja kuvia. Nykyään täälläkin on aika vilkas meininki. Mikäs siinä, city-juhannus rules.
Vähän hölmöltä toi kuulostaa, kun en mistään hinnasta suostuisi muuttamaan keskustasta ja ihmisvilinästä pois, mutta silti pidän aivan loistavina joitain juhannusöitä, kun kaupunki on vähän hiljaisempi.
Oletko ainoa joka kuuntelee Tuure Boreliusta? Houkutteletko sillä musiikilla teinityttöjä? Tottakain teet näin! Pervo!"Eipä yllätä, että lähes kaikki on täällä kiikelissä. (Torinrannassa, teatterin ja kirjaston vieressä)
Tämä oli alhaista. Tämä oli isku vasten viattoman tytön kulmuneita.Kulmuni kun olisi hoksannut tehdä samoin, niin olisi vieläkin ministerinä.
Zz top ja mumford & sons soi silloin! Nyt rollarit, jotain laatua, hei!Oletko ainoa joka kuuntelee Tuure Boreliusta? Houkutteletko sillä musiikilla teinityttöjä? Tottakain teet näin! Pervo!"
Nyt tuli muuten paras vastaus kysymykseen jota en edes esittänyt, kun exvaimoni vastasi lähettäämäni kuvaan pinkistä makuuhuoneesta näin: "Tosimies ei pelkää pinkkiä"
Joo, luurikuviin jäi tälläkertaa ittellä. Tässä alkaa oll
ZZ Top on kyllä parhautta verrattuna Tuureen! Kävin parisen vuotta sitten Haminassa heidän keikkaa katsomassa. Koskaan en ole ennen, enkä jälkeen nähnyt niin paljoa liivijengiläisiä samalla kertaa. Vieläkin ihmetyttää, että maailman luokan orkesteri ja Hamina???? Mitä vitt?Zz top ja mumford & sons soi silloin! Nyt rollarit, jotain laatua, hei!
Eipäs olekaan. Se on englanniksi "Whipped Lingonberry Porridge" joten kun porridge on suomeksi "puuro", niin siitä seuraa että whipped lingonberry on suomeksi "vispi". Tämä tieto oli varmasti semonilaa korvillesi.Mutta vispipuuro on englanniksi "dessert made from whipped semonila pudding and lingonberries". Go figure.
Hyvä, että diagnoosi saatiin tehtyä. Tuon OCD:n voi saada hallintaan ja voit elää täysin onnellista elämää sen kanssa. Tsemppiä!Jees, eli väelle tiedoksi, en käy asepalvelusta. Lääkäri diagnosoi pakko-oirehäiriön ja minulle annettiin C-paperit, mitkä majuri vahvisti vielä postitse. Täten ei tarvitse leikata kuontaloa ja varautua kuntorääkkiin kuukauden kuluttua. Nyt on loppuvuosi täysin auki enkä tiedä mitä oikein teen. Joko saan opiskelupaikan ja muutan pois, saan paikan mutten muuta vielä tai en saa paikkaa ja olen ainakin vielä vuoden täällä Porissa. Helpottavaa, täytyy sanoa.
Kerrankin Teksasin ukoille riittää pieni :DZZ Top on kyllä parhautta verrattuna Tuureen! Kävin parisen vuotta sitten Haminassa heidän keikkaa katsomassa. Koskaan en ole ennen, enkä jälkeen nähnyt niin paljoa liivijengiläisiä samalla kertaa. Vieläkin ihmetyttää, että maailman luokan orkesteri ja Hamina???? Mitä vitt?
Sattui tämä viesti silmääni silleen, että minä olen ollut vaaleansinisen fani vuosikymmeniä.
Muistan, että ainakin alle kymmenvuotiaana lempivärini oli vihreä, mutta ehkä puberteetin vaikutuksesta sitten vaihtui sinisen sävyihin. Blues-musiikilla ei kai ollut tuohon vaikutusta, mutta pienellä miehisyydellä ehkä sitten.
Kai tästäkin värimaailman fanituksesta on tehty joku miestutkimus, mutta en jaksa kaivaa interwebin syövereitä.
Vaan oli jännä muisto, tuo suosikkivärini vaihtumisen tajuaminen. Onko kukaan muu jäsen ikinä vaihtanut lempiväriään?
En ole ikinä halunnut maalata huonettani mustaksi eli olen ollut teininä moderaatti.
Käytän nykyään ainoastaan mustia sukkia, se kätevää. Kukaan ei huomaa vaikka olisivat hieman eripariset. Kunhan ovat tasapainoisen hajuisia.
Pidän paljon tästä oivalluksestani. Käytin toki aikoinani hetken myös valkoisia tennissukkia, olin muodikas.
Pinkki makuuhuone? Juu ei.
Maailman kovin CL-finaali. Mikään ei ole tarjonnut niin paljon jännitystä loppuun asti, ja hyvin siinä silti kävi!
Drogbaaaaaa sijoittaaaaa alaaaaanurkkaaaaan ja Chelseaaaa voittaaaaaaaaa!!!!!!
DIdi, rakastan sinua!!!!!