Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
46676 viestiä on mielipidettäsi vastaan...No mitäs sit jos ei ole mitään asiaa? Eihän tänne sit voi kirjoitella.
46676 viestiä on mielipidettäsi vastaan...No mitäs sit jos ei ole mitään asiaa? Eihän tänne sit voi kirjoitella.
Asiallista kieltä pittää käyttää.No mitäs sit jos ei ole mitään asiaa? Eihän tänne sit voi kirjoitella.
Ehkei kaikille tarvitse olla pervoa?Pitää toimia sitten samoin täälläkin. Eli uusia virkistäviä ja pervahtavia ketjuja piristämään ketjuelämää!
Tottakai. Kaiken mitä kerron, on aina oikeasti tapahtunut, tämän sinä näit ihan itse. Oli muuten ensimmäinen kerta eläissäni, että annan klassisesti puhelinnumeron ja vain etunimen. Nyt riittää jännitettävää.Ei vittu, bansku iskee krapulassa myyrmannistakin myyjät (tai no yhden).
Pitää kirjoittaa siitä mikä kiinnostaa... ;-)Ei täälläkän muusta ja jauheta kun kukista ja mehiläisistä.
Pitää tehdä tikusta asiaa... En kyllä tiedä mistä tikusta. Ehkä tulitikusta vaiko hammastikusta...No mitäs sit jos ei ole mitään asiaa?
Herää hyvä mies aikasemmin. Mä oon kerinny ottamaan jo kahdet päiväunet tänään.Jaa. Sitä piti näköjään herätä tähän päivään lievän kurkkukivun kanssa.
Ei kannata kun käy yötöissä. Jos 4 aikaan yöllä pääsee nukkumaan niin ei hirveän paljon ennen kahta kannata herätä ellei ole pakko.Herää hyvä mies aikasemmin. Mä oon kerinny ottamaan jo kahdet päiväunet tänään.
No se on totta se. Enkä suosittele huumausaineiden käyttöä, joten nuku lapsonen kaunehin rauhassa vainEi kannata kun käy yötöissä. Jos 4 aikaan yöllä pääsee nukkumaan niin ei hirveän paljon ennen kahta kannata herätä ellei ole pakko.
Pitää kirjoittaa siitä mikä kiinnostaa... ;-)
Pitää tehdä tikusta asiaa... En kyllä tiedä mistä tikusta. Ehkä tulitikusta vaiko hammastikusta...
Mitä tuo meinaa siis? After-work tarkoittaa vissiin usein alkoholin vetämistä ja minä en siihen taivu. Enkä aio maanantaina lähteä kotoani (kaupunkiin 20 kilsaa) mihinkään vaan olen kotonani etätöissä jatkan siitä kotona oloilua johon olen tottunut. Seuraavan viikon tiistaiksi on sovittu ystäväni kanssa lounastapaaminen... Silloin hetken olen tukemassa ravintolaa. Mutta ei kai se paljon paina kun ei alkoholia vedetä.Ja heti maanantaista alkaen aion lähteä after-work-kierrokselle tukemaan ravintoloita. Suosittelen kaikille muillekin samaa;
Onneksi Suomessa saa ravintoloista myös alkoholittomia juomia. After work voi olla siis mitä vain, jolla saa rahnaa ravintoloille vastineeksi juomasta ja/tai ruoasta.Mitä tuo meinaa siis? After-work tarkoittaa vissiin usein alkoholin vetämistä ja minä en siihen taivu. Enkä aio maanantaina lähteä kotoani (kaupunkiin 20 kilsaa) mihinkään vaan olen kotonani etätöissä jatkan siitä kotona oloilua johon olen tottunut. Seuraavan viikon tiistaiksi on sovittu ystäväni kanssa lounastapaaminen... Silloin hetken olen tukemassa ravintolaa. Mutta ei kai se paljon paina kun ei alkoholia vedetä.
Omituista käytöstä. Luulisi että Manchesterissa ei haluttaisi kuulla mitään Liverpoolin tyyppejä. Vähän kuin Tampereella marssittaisiin kentälle Matin ja Tepon tahtiin.Se Manchesterin parempi puoli marssii joka kerta tämän tahdissa toiselle puoliajalle.
Nyt kun olen ollut kotona (etätöissä) niin tuntuu että olen ollut järkyttävän usein postihenkilön (yleensä -mies) kanssa yhtäaikaa postilaatikolla. Vaikka tänne ei usein jaeta postia kuin Ma,ke (postiset). Pari kertaa, kun olen nähnyt postiauton lähtevän naapurin laatikolta, olen kipittänyt kuusen taakse piiloon odottamaan että posti on kolahtanut laatikkoon. Se on varmaan nolompaa kuin se että olisin laatikolla odottanut autoa. Kerran sanoin että olen etätöissä ettei vaikuta siltä että olen työtön. Niin kuin sillä olisi jotain väliä...Pesin hampaita ja ajattelin käydä samalla hakemassa postin kun nyt hereillä olin. Hammasharja suussa sitten postilaatikolle ja siellähän se postimies oli. Siinä sitten harja vaivihkaa toiseen käteen ja samalla sössötin "Joo se on tää tässä" ja Savon Sanomat matkaan. Moro.