Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 313
  • 68 366

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävin @Iisoppi kävelyllä tossa lähipuistossa. Nämä tuli vastaan.
Jopa mä tunnistin tulppaaneiksi. Yleensä kun mulle on vain kukei, pensaita ja puita. Joo, koivun ja männyn tunnistan.
Jotkut kärhöt ja vastaavat on ihan hepreaa.

Ja *tuiks meni sekin. Liian iso tiedosto. No, tulppaani se oli. Ja on.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ensimmäinen päivä sitten kun allergiaoireet iskevät. Silmien kutinaa ja lievää aivastelua. Tässä pohdin, että pitäisikö ostaa silmätippoja kutinaan vai mennä vain sen kanssa, koska eihän tämä kauaa kestä. Aina sama homma lääkkeiden hommaamisen kanssa, varsinkin lievemmissä jutuissa. Monta päivää pohdit, että pitäisikö se nyt kuitenkin ja viimeinkin kun menet apteekkiin niin oireet ovatkin hävinneet viimeistään samana iltana. Buranaa sentään tulee ostettua aina varalta kaappiin valmiiksi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ja *tuiks meni sekin. Liian iso tiedosto. No, tulppaani se oli. Ja on.
Uskotaan, uskotaan....
Koska sinulta ei onnistunut kuvan laitto niin minä voin puolestani laittaa tulppaanin kuvia meidän pihasta. Taustalla näkyvät keltaiset "pallerot" on kyllä narsisseja.

Liitteet

• IMG_20200526_152449~2.jpg
    IMG_20200526_152449~2.jpg
    862,3 KB · kertaa luettu: 141
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Espoon ansanvirittäjä ja ilotulittaja asui Ruutikellarinkellarintiellä. Hih.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uskotaan, uskotaan....
Koska sinulta ei onnistunut kuvan laitto niin minä voin puolestani laittaa tulppaanin kuvia meidän pihasta. Taustalla näkyvät keltaiset "pallerot" on kyllä narsisseja.
@Johnny B. Goode missä sä olet? Nyt ois helppoja syöttöjä palleroista lähtien. Hoidatko sisään vai miten edetään?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulipa pahanhajuinen pieru.
hyh.

Tästä tulikin mieleeni, mistä huomasin kun suhde on tullut hyvään vaiheeseen (ei tartte ressata).
Makoiltiin sohvalla tuossa muutama ilta sitten ja mä makoilin niin että pää oli miehen persauksen päällä. No, ilta oli pitkällä ja oli ollut hyvää ruokaa jne niin torkuttiin/pilkittiin molemmat telkkaria katsellen. Hän meni ja pieraisi. Ei siinä sitten mitään. Lähinnä molempia nauratti, tosin tanskalaisittain oli ensin kovin häpeissään et miten nyt noin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aina mun päivät päättyy näin. Vielä ei ole päättynyt, mutta päättyy taas. Alastomana jonkun toisen ihmisen kotona.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tästä tulikin mieleeni, mistä huomasin kun suhde on tullut hyvään vaiheeseen (ei tartte ressata).
Makoiltiin sohvalla tuossa muutama ilta sitten ja mä makoilin niin että pää oli miehen persauksen päällä. No, ilta oli pitkällä ja oli ollut hyvää ruokaa jne niin torkuttiin/pilkittiin molemmat telkkaria katsellen. Hän meni ja pieraisi. Ei siinä sitten mitään. Lähinnä molempia nauratti, tosin tanskalaisittain oli ensin kovin häpeissään et miten nyt noin.
Tämä on sitä kaunista hyvän mielen mediaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aina mun päivät päättyy näin. Vielä ei ole päättynyt, mutta päättyy taas. Alastomana jonkun toisen ihmisen kotona.
Jaha, jotain tämmöstä mää aattelinkin. Onko yhteinen sopimus ja sitä rataa vai päätyykö @Czescku jossain kohtaa tiedottomaan tilaan...?

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Roba" on melkoinen koomikoiden kokoontumisajo: poliisisarja, jota ei voi ottaa vakavasti, ja komedia, joka ei naurata.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mistähän sitä tänään kuvan laittaisi... Jostain kukkasesta varmaan kuten yleensä. Vaikkapa tämän kesän ensimmäisestä avautuneesta samettiruususta jonka olen itse kerätyistä siemenistä kasvattanut. Joo, se me tehdään... ;-)

Liitteet

• IMG_20200527_092427~2.jpg
    IMG_20200527_092427~2.jpg
    346,3 KB · kertaa luettu: 115
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei kierrätyskeskus viestejä muutamaan tuntiin.
Tälle on käynyt kuten pitkässä suhteessa seksille, se on hiipunut.
Pitää toimia sitten samoin täälläkin. Eli uusia virkistäviä ja pervahtavia ketjuja piristämään ketjuelämää!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa. Juuri kuulin ja tarkistin, että tämä ketju on palstan kolmanneksi suurin. Huh. Siksi mehiläinen.

Liitteet

• received_693982198059150.jpeg
    received_693982198059150.jpeg
    455,5 KB · kertaa luettu: 96
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitäs sit jos ei ole mitään asiaa? Eihän tänne sit voi kirjoitella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy