Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 770
  • 66 813

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olen jo nyt yli 40. Ja varmasti joku kuolaa tytärteni perään kunhan tuosta vähän kasvavat. Eihän sitä voi mitenkään estää. Siinähän kuolaa. Saa olla aikamoiden todellisuuden kieltäjä, jos ei tajua että nätit nuoret tytöt kyllä kääntävät setämiestenkin päät (ja myös sitä vanhempien ja myös nuorempien).
Kyllä, olet oikeassa. Mutta jos tyttäresi kaveri tulee teille kylään tai tyttäresi menee jonnekin kylään, niin silloin ei odoteta isäntänä olevan yli viisikymppisten setämiesten kuolaavan alle kaksikymppisten perään. Tyttäresi voisi tuossa tilanteessa pitää sinua enemmän kuin nolona. Nolona se teini vanhempaansa kuitenkin pitää.

edit. Yritän siis ilmaista, että mielestäni on iso ero katsella nättejä nuoria naisia kadulla, rannalla, baarissa tms. kuin haaveilla oman lapsen kylään tulevista kavereista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On se kyllä kiva, kun on hommannut kavereita ympäri maailmaa. Viime yönä tuli vedettyä yli tunnin videopuhelu kaveripariskunnalle Buenos Airesiin. Nainen on tankotanssija ja mies metallibändissä. Menivät naimisiin noin kuukausi sitten. Tavattiin Pariisin Download festareilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On se kyllä kiva, kun on hommannut kavereita ympäri maailmaa. Viime yönä tuli vedettyä yli tunnin videopuhelu kaveripariskunnalle Buenos Airesiin. Nainen on tankotanssija ja mies metallibändissä. Menivät naimisiin noin kuukausi sitten. Tavattiin Pariisin Download festareilla.
Nääh, tulee halvemmaks puhelut kun odottaa että Satanachia ja Tuksu löytävät toisensa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitäsköhän sitä keskittyä välillä tohon koulutukseenkin? Kouluttaja on tänään ladellut niin itsestäänselvyyksiä, niin en pahemmin ole jaksanut kuunnella. OK (tätä kuulemma ei sais käyttää), on mulla kuulokkeet korvilla että periaatteessa kuulen. Mutten kuuntele. Lähinnä mielenkiinto on Jatkiksessa tai jollain muulla sivustolla.

Äsken vaan "heräsin" kun kouluttaja huhuili sieltä et "vetti, mitä oot tästä xxxyyy mieltä", eikä mulla ollut hajuakaan mistä puhuttiin. No, nopeasti Teams -ruutu auki ja tsekkasin näytillä olevan sliden. Ja sävelsin omiani. Täydestä meni kuin väärä raha. Tai sitten ei. Ei tarvi olla naama näytillä, niin ihan sama.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänä aamuna puutarhalla. Oli kyllä paljon kukkia... ja ihmisiä. Kiertelin kaikki kasvihuoneet lävitse ajan kanssa ja ihailin kauniita kukkasia monenmoisia. Kuvassa on verenpisara-amppeli jonka kukat oli melkein kämmenen kokoiset. Komealta kyllä näytti. En paljon ostellut kun olin pyörällä liikkeellä. Pari pelargoniaa ja yhden pensastomaatin.
 

Liitteet

  • IMG_20200526_094042~4.jpg
    IMG_20200526_094042~4.jpg
    992,2 KB · kertaa luettu: 104

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävin @Iisoppi kävelyllä tossa lähipuistossa. Nämä tuli vastaan.
Jopa mä tunnistin tulppaaneiksi. Yleensä kun mulle on vain kukei, pensaita ja puita. Joo, koivun ja männyn tunnistan.
Jotkut kärhöt ja vastaavat on ihan hepreaa.

Ja *tuiks meni sekin. Liian iso tiedosto. No, tulppaani se oli. Ja on.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ensimmäinen päivä sitten kun allergiaoireet iskevät. Silmien kutinaa ja lievää aivastelua. Tässä pohdin, että pitäisikö ostaa silmätippoja kutinaan vai mennä vain sen kanssa, koska eihän tämä kauaa kestä. Aina sama homma lääkkeiden hommaamisen kanssa, varsinkin lievemmissä jutuissa. Monta päivää pohdit, että pitäisikö se nyt kuitenkin ja viimeinkin kun menet apteekkiin niin oireet ovatkin hävinneet viimeistään samana iltana. Buranaa sentään tulee ostettua aina varalta kaappiin valmiiksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ja *tuiks meni sekin. Liian iso tiedosto. No, tulppaani se oli. Ja on.
Uskotaan, uskotaan....
Koska sinulta ei onnistunut kuvan laitto niin minä voin puolestani laittaa tulppaanin kuvia meidän pihasta. Taustalla näkyvät keltaiset "pallerot" on kyllä narsisseja.
 

Liitteet

  • IMG_20200526_152449~2.jpg
    IMG_20200526_152449~2.jpg
    862,3 KB · kertaa luettu: 123
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Espoon ansanvirittäjä ja ilotulittaja asui Ruutikellarinkellarintiellä. Hih.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uskotaan, uskotaan....
Koska sinulta ei onnistunut kuvan laitto niin minä voin puolestani laittaa tulppaanin kuvia meidän pihasta. Taustalla näkyvät keltaiset "pallerot" on kyllä narsisseja.
@Johnny B. Goode missä sä olet? Nyt ois helppoja syöttöjä palleroista lähtien. Hoidatko sisään vai miten edetään?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tulipa pahanhajuinen pieru.
hyh.

Tästä tulikin mieleeni, mistä huomasin kun suhde on tullut hyvään vaiheeseen (ei tartte ressata).
Makoiltiin sohvalla tuossa muutama ilta sitten ja mä makoilin niin että pää oli miehen persauksen päällä. No, ilta oli pitkällä ja oli ollut hyvää ruokaa jne niin torkuttiin/pilkittiin molemmat telkkaria katsellen. Hän meni ja pieraisi. Ei siinä sitten mitään. Lähinnä molempia nauratti, tosin tanskalaisittain oli ensin kovin häpeissään et miten nyt noin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aina mun päivät päättyy näin. Vielä ei ole päättynyt, mutta päättyy taas. Alastomana jonkun toisen ihmisen kotona.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tästä tulikin mieleeni, mistä huomasin kun suhde on tullut hyvään vaiheeseen (ei tartte ressata).
Makoiltiin sohvalla tuossa muutama ilta sitten ja mä makoilin niin että pää oli miehen persauksen päällä. No, ilta oli pitkällä ja oli ollut hyvää ruokaa jne niin torkuttiin/pilkittiin molemmat telkkaria katsellen. Hän meni ja pieraisi. Ei siinä sitten mitään. Lähinnä molempia nauratti, tosin tanskalaisittain oli ensin kovin häpeissään et miten nyt noin.
Tämä on sitä kaunista hyvän mielen mediaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aina mun päivät päättyy näin. Vielä ei ole päättynyt, mutta päättyy taas. Alastomana jonkun toisen ihmisen kotona.
Jaha, jotain tämmöstä mää aattelinkin. Onko yhteinen sopimus ja sitä rataa vai päätyykö @Czescku jossain kohtaa tiedottomaan tilaan...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös