Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 638 366
  • 67 750

Glove

Jäsen
Maailmassa tehdään ihan liian vähän elokuvia kun uusintoja tulee taas tänäkin iltana. Kai ny reilu kuus miljardia ihmistä ehtii tehdä vuodessa 365 elokuvaa niin ei tarvisi esittää uusintoja ku karkauspäivänä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen vähän kyllästynyt netin selailuun. Jatkiksen meen nopeasti selaamalla läpi ja sitten etsin tietoa kun tarvin, mutta muuten aika hiljaista. En oikein ikinä ole tiennyt miten netissä pyöritään ja päädytään vain joillekin sivuille ilman sen suurempaa ajatusta. Ehkä olen asperger.
Joo jatkikseen menee aika kauan. 3-4 ketjua kuitenkin. Mut mulla on sama. Vartin päästä on pakko sammuttaa kone.

Glove

Jäsen
Jäipäs biisi soimaan päähän. (Taas kerran) Kenraali Walther Wenckin sanoi:

”It is not about Berlin, it is not about the Reich,”
It’s about the men, who fought for them, what peace can they expect?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onnea @Punamusta lle, joka sai tänään lakin! Kaveri piti myös hienon yo-puheen, laittakoon itse linkkiä jos haluaa.

Ja samalla tässä muistaa taas oman ikänsä. Minulla on tuosta hetkestä jo 25 vuotta. Lakki on sentään edelleen tallessa, vanhemmat pelastivat sen onneksi muuttonsa keskellä. Ihan siivottoman näköinenhän se on, siinä näkyvät etenkin ensimmäiset Turun yliopiston kirjoilla vietetyt vaput. Mitään snägäriruokaa tai oksennusta siinä ei onneksi ole, vain skumppa- ja kaljaroiskeita. Mutta pestä ei saa.

Punis, anna lakkisi nähdä elämää ja opiskelijaelämää!

Glove

Jäsen
Onnea @Punamusta lle, joka sai tänään lakin! Kaveri piti myös hienon yo-puheen, laittakoon itse linkkiä jos haluaa.

Ja samalla tässä muistaa taas oman ikänsä. Minulla on tuosta hetkestä jo 25 vuotta. Lakki on sentään edelleen tallessa, vanhemmat pelastivat sen onneksi muuttonsa keskellä. Ihan siivottoman näköinenhän se on, siinä näkyvät etenkin ensimmäiset Turun yliopiston kirjoilla vietetyt vaput. Mitään snägäriruokaa tai oksennusta siinä ei onneksi ole, vain skumppa- ja kaljaroiskeita. Mutta pestä ei saa.

Punis, anna lakkisi nähdä elämää ja opiskelijaelämää!
Hieno oli puhe.

Oma lakki on ollut 28 vuotta kaapissa omassa laatikossaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koskahan minä kerkeäisi hakemaan yo-lakkini mukaan rientoihin? Vois toki jättää sen boksiinkin.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Moottoripyöräkortti on kans ollu suunnitteilla ja sitten itelle 50 v lahjaksi vaikka Harrikka.

Tän vois siirtää suoraan Junttimaisinta mitä tiedän-ketjuun. Aika paljon tulee kesäisin fillaroitua tuolla jokirannassa ja siellä näitä vanhoja pieruja nahkaliiveissään pyörii massoittain. Naurattaa ihan helvetisti nää nahka-asuissaan tärkeilevät spedet ja vielä enemmän ne, joilla on pokkaa pitää rosvojengeiltä kopioituja "jengiliivejä" tyyliin Tyrvää Mc tunnuksineen kaikkineen. Onhan harrikat joillekin varmasti tärkeä ja kiva harrastus, mutta huvittaa nää perusmerkonomit, jotka viidenkympin villityksessään "haluavat kokea vapautta" ja hankkivat sen harrikan ja nahkahousut merkiksi, että nyt olen itsenäinen ja vähän kapinallinen setämies. Keksikää jotain vähän omaperäisempää kun se harrikka.

Viimeksi muokattu:

tylerdurden

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR, LFC, Chiefs, Suomifutis
Oma yo-lakkini tahraantui valmistujaispäivän pirskeissä, eikä ole sen jälkeen ollut päässä montaa kertaa. Ehkä joskus opiskelijavappuna. En saanut pesää.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jossain kaapin perällä se lätsä on. En ole käyttänyt kuin sen ainoan kerran. Eikun, kaksi kertaa. Otettiin oikein valokuvaamossa kuvat puku ja lakki päässä, ja toisen kerran oli päässä varsinaisena valmistumispäivänä.

Eipä ollut olo yhtään luonteva lakin ja puvun kanssa pönöttäessä. Sinä päivänä selvisi ainakin se, ettei musta mitään pukua käyttävää salarymania tule. Oli jokseenkin teennäinen olo.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
25 vuotta on minunkin ylioppilasjuhlista ja lakkia olen edellisen kerran käyttänyt julkisesti siitä seuraavana päivänä, kun oli sukujuhlien osa 2 samaan aikaan kirjoittaneen serkun luona. Piti katsoa, missä kunnossa lakki on. Tuolla se oli komeron ylähyllyllä alkuperäisessä laatikossaan ja aika lailla uudenveroinen.

Niin joo, oli minullakin joku kuvaussessio vielä sen jälkeen, mutta en varmaan laittanut lätsää päähän kuin vasta kameran edessä.

Glove

Jäsen
Tän vois siirtää suoraan Junttimaisinta mitä tiedän-ketjuun. Aika paljon tulee kesäisin fillaroitua tuolla jokirannassa ja siellä näitä vanhoja pieruja nahkaliiveissään pyörii massoittain. Naurattaa ihan helvetisti nää nahka-asuissaan tärkeilevät spedet ja vielä enemmän ne, joilla on pokkaa pitää rosvojengeiltä kopioituja "jengiliivejä" tyyliin Tyrvää Mc tunnuksineen kaikkineen. Onhan harrikat joillekin varmasti tärkeä ja kiva harrastus, mutta huvittaa nää perusmerkonomit, jotka viidenkympin villityksessään "haluavat kokea vapautta" ja hankkivat sen harrikan ja nahkahousut merkiksi, että nyt olen itsenäinen ja vähän kapinallinen setämies. Keksikää jotain vähän omaperäisempää kun se harrikka.
Oisko Triumph parempi vaihtoehto? En minä kyllä nahakahousuja laita jalkaan vaikka maksettaisiin.

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara ja Dallasin Stars.
Ei mennyt viikonloppu pilalle kun yle tarjoaa Sannin kaunista laulua. Mahtavaa tulkintaa ja soittoa, biisien sanoituksetkin Tonin tasoa, eli parhautta.

YleXpop huippukattaus suomaisen popin (pienestä siivusta) kärkinimiä on antanut mulle paljon, todella paljon.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vitun exä! Ootko myynyt mun Celticin verkkatakin? Ei löydy!

Tärkeitä ja rakkaita seuroja on minulla paljon, mutta Celtic on yksi niistä vahvimmista. Vuodet vierii, mutta vihreävalkoiset värit pysyy. Olen nähnyt Celticin monta kertaa. Tunneside on vahva.

Toki GoGo on omassa luokassaan.

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ole muuten tänä keväänä tarvinnut kuulla kertaakaan Love Hurts, blåkladeria ja sitä punaista Moi-irvinaamaa. Jotain hyvää MM-kisojen perumisestakin!

E: eikä " Kuka vittu siinä vitun netissä on?!?!" tai " Paksu-Jantta kuunteli taas vähän jätkiä".

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tekstari naiselta: Käy nyt nukkumaan. Mäkin käyn. Kauniita unia! Nähdään huomenna!

Tuo on vissiin ihan kauniisti sanottu vielä. Kai mulla on aika kiva tämä nykyinen nainen.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Katsoin tuossa putkeen Kadonneen aarteen metsästäjät ja Tuomion temppelin. Olisihan Indy, rouva Spielberg ja se ärsyttävä kakara kuolleet oikeassa elämässä jo hypättyään lentokoneesta kumiveneen kanssa, mutta sitten olisi koko elokuvasarja kutistunut noin 15 minuuttiin.

The Elokuvat. Paluu tulevaisuuteen-trilogian kanssa. Kristallikallon valtakunta tahraa kilpeä, mutta ei sekään nyt niin kamalan huono ole.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pyykinpesu... kyllä siinä vaiheita riittää. Lajittele, laita koneeseen, kone pesee, ripusta narulle, anna kuivua, hae sisään, viikkaa, lajittele käyttäjän mukaan, vie ylös... Tähän asti menee vielä joten kuten mutta viimeinen etappi laita kaappiin jää minulla usein vähän vaiheeseen. Laitan puhtaat pyykkini tuolille johon ne monesti jää. Koska samoja vaatteitahan sitä usein tulee käytettyä niin löytyvät kätevästi siitä. Mies ei oikein tästä tykkää kun hän on minua siistimpi ihminen. Joskus jopa huomauttaa että nyt alkaa "vaatekomerotuolisi" pursuta jo yli että voisi edes osan laittaa kaappiin. Yritän kyllä välillä petrata tapojani... Sitten taas repsahdan.

Glove

Jäsen
Pyykinpesu... kyllä siinä vaiheita riittää. Lajittele, laita koneeseen, kone pesee, ripusta narulle, anna kuivua, hae sisään, viikkaa, lajittele käyttäjän mukaan, vie ylös... Tähän asti menee vielä joten kuten mutta viimeinen etappi laita kaappiin jää minulla usein vähän vaiheeseen. Laitan puhtaat pyykkini tuolille johon ne monesti jää. Koska samoja vaatteitahan sitä usein tulee käytettyä niin löytyvät kätevästi siitä. Mies ei oikein tästä tykkää kun hän on minua siistimpi ihminen. Joskus jopa huomauttaa että nyt alkaa "vaatekomerotuolisi" pursuta jo yli että voisi edes osan laittaa kaappiin. Yritän kyllä välillä petrata tapojani... Sitten taas repsahdan.
Taas yksi plussa sen puolesta, että asuu yksin. Ei tarvi lajitella, mulla kun on pääsääntöisesti mustia vaatteita. Kone pesee täälläkin. Ja sitten vaatteet kuivausrumpuun, jonne ne voi vaikka halutessaan jättää. Sieltä voi sitten ottaa aina tarpeen vaatiessa Sen vaatteen mitä tarvii. Eikä kukaan tule sanomaan, että vie ne kaappiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy