Joo jatkikseen menee aika kauan. 3-4 ketjua kuitenkin. Mut mulla on sama. Vartin päästä on pakko sammuttaa kone.Olen vähän kyllästynyt netin selailuun. Jatkiksen meen nopeasti selaamalla läpi ja sitten etsin tietoa kun tarvin, mutta muuten aika hiljaista. En oikein ikinä ole tiennyt miten netissä pyöritään ja päädytään vain joillekin sivuille ilman sen suurempaa ajatusta. Ehkä olen asperger.
Hieno oli puhe.Onnea @Punamusta lle, joka sai tänään lakin! Kaveri piti myös hienon yo-puheen, laittakoon itse linkkiä jos haluaa.
Ja samalla tässä muistaa taas oman ikänsä. Minulla on tuosta hetkestä jo 25 vuotta. Lakki on sentään edelleen tallessa, vanhemmat pelastivat sen onneksi muuttonsa keskellä. Ihan siivottoman näköinenhän se on, siinä näkyvät etenkin ensimmäiset Turun yliopiston kirjoilla vietetyt vaput. Mitään snägäriruokaa tai oksennusta siinä ei onneksi ole, vain skumppa- ja kaljaroiskeita. Mutta pestä ei saa.
Punis, anna lakkisi nähdä elämää ja opiskelijaelämää!
Tuo mullekkin lakki. Leikin messissä, jos sais vaikka pesääKoskahan minä kerkeäisi hakemaan yo-lakkini mukaan rientoihin? Vois toki jättää sen boksiinkin.
Moottoripyöräkortti on kans ollu suunnitteilla ja sitten itelle 50 v lahjaksi vaikka Harrikka.
Oisko Triumph parempi vaihtoehto? En minä kyllä nahakahousuja laita jalkaan vaikka maksettaisiin.Tän vois siirtää suoraan Junttimaisinta mitä tiedän-ketjuun. Aika paljon tulee kesäisin fillaroitua tuolla jokirannassa ja siellä näitä vanhoja pieruja nahkaliiveissään pyörii massoittain. Naurattaa ihan helvetisti nää nahka-asuissaan tärkeilevät spedet ja vielä enemmän ne, joilla on pokkaa pitää rosvojengeiltä kopioituja "jengiliivejä" tyyliin Tyrvää Mc tunnuksineen kaikkineen. Onhan harrikat joillekin varmasti tärkeä ja kiva harrastus, mutta huvittaa nää perusmerkonomit, jotka viidenkympin villityksessään "haluavat kokea vapautta" ja hankkivat sen harrikan ja nahkahousut merkiksi, että nyt olen itsenäinen ja vähän kapinallinen setämies. Keksikää jotain vähän omaperäisempää kun se harrikka.
Kaupan alalla 112 päiviä on kaksi. 11.2. ja 1.12. Palokunta ei vaan ajattele niin turvallisuuslähtöisesti kuin markkinat.Palovaroittimiin pitäisi vaihtaa patteri aina 112-päivänä (11.2.) sanovatten (pelastustoimesta tms).
Taas yksi plussa sen puolesta, että asuu yksin. Ei tarvi lajitella, mulla kun on pääsääntöisesti mustia vaatteita. Kone pesee täälläkin. Ja sitten vaatteet kuivausrumpuun, jonne ne voi vaikka halutessaan jättää. Sieltä voi sitten ottaa aina tarpeen vaatiessa Sen vaatteen mitä tarvii. Eikä kukaan tule sanomaan, että vie ne kaappiin.Pyykinpesu... kyllä siinä vaiheita riittää. Lajittele, laita koneeseen, kone pesee, ripusta narulle, anna kuivua, hae sisään, viikkaa, lajittele käyttäjän mukaan, vie ylös... Tähän asti menee vielä joten kuten mutta viimeinen etappi laita kaappiin jää minulla usein vähän vaiheeseen. Laitan puhtaat pyykkini tuolille johon ne monesti jää. Koska samoja vaatteitahan sitä usein tulee käytettyä niin löytyvät kätevästi siitä. Mies ei oikein tästä tykkää kun hän on minua siistimpi ihminen. Joskus jopa huomauttaa että nyt alkaa "vaatekomerotuolisi" pursuta jo yli että voisi edes osan laittaa kaappiin. Yritän kyllä välillä petrata tapojani... Sitten taas repsahdan.
Barthez näyttää ihan samalta vielä nykyäänkin. Ei ole vanhentunut päivääkään.Fabien Barthez torjui äsken telkkarissa ilmiömäisesti Ronaldon laukauksen.