Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 161
  • 66 863

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Ei mennyt viikonloppu pilalle kun yle tarjoaa Sannin kaunista laulua. Mahtavaa tulkintaa ja soittoa, biisien sanoituksetkin Tonin tasoa, eli parhautta.

YleXpop huippukattaus suomaisen popin (pienestä siivusta) kärkinimiä on antanut mulle paljon, todella paljon.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vitun exä! Ootko myynyt mun Celticin verkkatakin? Ei löydy!

Tärkeitä ja rakkaita seuroja on minulla paljon, mutta Celtic on yksi niistä vahvimmista. Vuodet vierii, mutta vihreävalkoiset värit pysyy. Olen nähnyt Celticin monta kertaa. Tunneside on vahva.

Toki GoGo on omassa luokassaan.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ole muuten tänä keväänä tarvinnut kuulla kertaakaan Love Hurts, blåkladeria ja sitä punaista Moi-irvinaamaa. Jotain hyvää MM-kisojen perumisestakin!

E: eikä " Kuka vittu siinä vitun netissä on?!?!" tai " Paksu-Jantta kuunteli taas vähän jätkiä".
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tekstari naiselta: Käy nyt nukkumaan. Mäkin käyn. Kauniita unia! Nähdään huomenna!

Tuo on vissiin ihan kauniisti sanottu vielä. Kai mulla on aika kiva tämä nykyinen nainen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Katsoin tuossa putkeen Kadonneen aarteen metsästäjät ja Tuomion temppelin. Olisihan Indy, rouva Spielberg ja se ärsyttävä kakara kuolleet oikeassa elämässä jo hypättyään lentokoneesta kumiveneen kanssa, mutta sitten olisi koko elokuvasarja kutistunut noin 15 minuuttiin.

The Elokuvat. Paluu tulevaisuuteen-trilogian kanssa. Kristallikallon valtakunta tahraa kilpeä, mutta ei sekään nyt niin kamalan huono ole.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pyykinpesu... kyllä siinä vaiheita riittää. Lajittele, laita koneeseen, kone pesee, ripusta narulle, anna kuivua, hae sisään, viikkaa, lajittele käyttäjän mukaan, vie ylös... Tähän asti menee vielä joten kuten mutta viimeinen etappi laita kaappiin jää minulla usein vähän vaiheeseen. Laitan puhtaat pyykkini tuolille johon ne monesti jää. Koska samoja vaatteitahan sitä usein tulee käytettyä niin löytyvät kätevästi siitä. Mies ei oikein tästä tykkää kun hän on minua siistimpi ihminen. Joskus jopa huomauttaa että nyt alkaa "vaatekomerotuolisi" pursuta jo yli että voisi edes osan laittaa kaappiin. Yritän kyllä välillä petrata tapojani... Sitten taas repsahdan.
 

Glove

Jäsen
Pyykinpesu... kyllä siinä vaiheita riittää. Lajittele, laita koneeseen, kone pesee, ripusta narulle, anna kuivua, hae sisään, viikkaa, lajittele käyttäjän mukaan, vie ylös... Tähän asti menee vielä joten kuten mutta viimeinen etappi laita kaappiin jää minulla usein vähän vaiheeseen. Laitan puhtaat pyykkini tuolille johon ne monesti jää. Koska samoja vaatteitahan sitä usein tulee käytettyä niin löytyvät kätevästi siitä. Mies ei oikein tästä tykkää kun hän on minua siistimpi ihminen. Joskus jopa huomauttaa että nyt alkaa "vaatekomerotuolisi" pursuta jo yli että voisi edes osan laittaa kaappiin. Yritän kyllä välillä petrata tapojani... Sitten taas repsahdan.
Taas yksi plussa sen puolesta, että asuu yksin. Ei tarvi lajitella, mulla kun on pääsääntöisesti mustia vaatteita. Kone pesee täälläkin. Ja sitten vaatteet kuivausrumpuun, jonne ne voi vaikka halutessaan jättää. Sieltä voi sitten ottaa aina tarpeen vaatiessa Sen vaatteen mitä tarvii. Eikä kukaan tule sanomaan, että vie ne kaappiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olikos nämä 1998 MM-kisat ne missä Keken kisareissu vähän venähti ja vaimo oli vaihdattanut lukot ja heittänyt kamat pihalle kotoa? Vai jotkut muut kisat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt siellä on MM-finaali 2006. Oli tuo Zidanen pilkku kyllä melko jäätävä tuossa pelissä. Riman kautta just viivan yli.

Jatkoajan ratkaisu oli myös melko jäätävä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Zidanen ura päättyy synkimmällä mahdollisella tavalla.

En pysty vieläkään katsomaan tätä ottelua. Toki vuonna 2006 jännitin Ranskan maailmanmestaruuden puolesta ja vitutus oli tuolloin aivan valtava.

T: Ranska-fani 90-luvulta lähtien.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin tulin himaan. Onks täällä kukaan himassa? Mikä on teon motiivi. 20 frendiä odottaa ulkona ja te ootte paossa. Millainen frendi se sellainen on.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässähän kohta mennään siihen että pitää olla joku olohuone, jossa syrjäytyy. Nynny-edition. Telkkari ja pleikkari ja hifi-laitteisto. Pakenee tosielämää. Hitto nää sunnuntait on raskaita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En pysty vieläkään katsomaan tätä ottelua. Toki vuonna 2006 jännitin Ranskan maailmanmestaruuden puolesta ja vitutus oli tuolloin aivan valtava.

T: Ranska-fani 90-luvulta lähtien.
Joo, kohta alkaa 2010 finaali ja Hollannin fanille ei niin hieno peli. Käyn lenkillä tässä välissä, mutta pitäähän tuokin nyt katsoa kuitenkin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nuo vuvuzelat ovat kymmenen vuoden jälkeenkin ihan uskomatonta tuubaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hiukan pettynyt fiilis tässä on. Uskoin että olisin pärjännyt paremminkin tuossa kokeilussa elää ilman antabusta. Niin monet varoittivatkin täällä aiheellisesti juomisesta. Ei tässä mitään peruuttamatonta ole vieläkään onneksi tapahtunut ja esimerkiksi työt eivät ole missään kohtaa vaarantunut. Mutta en uskalla enää kokeilla elää ilman antabusta ja aloitan erittäin todennäköisesti kuurin heti huomenna. En uskalla ottaa sitä riskiä että juominen lähtee lapasesta, sillä niin paljon on pelissä.

Toivon että se antabus laittaa juomiseni taas kuriin. Niin kuin on tehnyt ennen tätä testiäkin. Eilen join taas kännit mutta sitä ennen olin kyllä puolitoista viikkoa lähes täysin selvinpäin. Ei minulla sen puolentoista viikon aikana ollut mitään alkoholin himojakaan mutta ei tätä kokeilua uskalla enää jatkaa. Liian paljon on pelissä, kuten lähes minulle uusi asunto ja todennäköinen työpaikka.

Tuntuu että minulla on jo ajattelutavassa korjattavaa ja siinä on yksi syy miksi tämä kokeilukin epäonnistui. Täällä joku sanoi varmaan paikkansa pitävästi että en ole vielä hyväksynyt sitä että olen alkoholisti. Toisenlaisella ajattelutavalla tämä kokeilu olisi voinut onnistua paremmin. Mutta se on vaan niin pirun vaikea asia hyväksyä se totuus että en voi juoda. Minulla on kuitenkin paljon hyviäkin ja hauskojakin kokemuksia alkoholin kanssa vietetystä ajasta.

Mutta sitten heti kun se himo herää niin sitä on vaikea minun näemmä vastustaa. Mutta luovutan ja vihellän tosiaan tämän kokeilun poikki ja aloitan taas antabuksen käytön. Onneksi ne kolme vuotta näyttivät että elämä voi olla hyvää ilman alkoholiakin. Voihan tässä olla se riski sitten myös että odotan antabukseltakin jo liikoja, mutta on minulla sen käytöstä itselläni kyllä hyvät kokemukset.
 
K

Kiekkokatsoja

Hiukan pettynyt fiilis tässä on. Uskoin että olisin pärjännyt paremminkin tuossa kokeilussa elää ilman antabusta. Niin monet varoittivatkin täällä aiheellisesti juomisesta. Ei tässä mitään peruuttamatonta ole vieläkään onneksi tapahtunut ja esimerkiksi työt eivät ole missään kohtaa vaarantunut. Mutta en uskalla enää kokeilla elää ilman antabusta ja aloitan erittäin todennäköisesti kuurin heti huomenna. En uskalla ottaa sitä riskiä että juominen lähtee lapasesta, sillä niin paljon on pelissä.

Toivon että se antabus laittaa juomiseni taas kuriin. Niin kuin on tehnyt ennen tätä testiäkin. Eilen join taas kännit mutta sitä ennen olin kyllä puolitoista viikkoa lähes täysin selvinpäin. Ei minulla sen puolentoista viikon aikana ollut mitään alkoholin himojakaan mutta ei tätä kokeilua uskalla enää jatkaa. Liian paljon on pelissä, kuten lähes minulle uusi asunto ja todennäköinen työpaikka.

Tuntuu että minulla on jo ajattelutavassa korjattavaa ja siinä on yksi syy miksi tämä kokeilukin epäonnistui. Täällä joku sanoi varmaan paikkansa pitävästi että en ole vielä hyväksynyt sitä että olen alkoholisti. Toisenlaisella ajattelutavalla tämä kokeilu olisi voinut onnistua paremmin. Mutta se on vaan niin pirun vaikea asia hyväksyä se totuus että en voi juoda. Minulla on kuitenkin paljon hyviäkin ja hauskojakin kokemuksia alkoholin kanssa vietetystä ajasta.

Mutta sitten heti kun se himo herää niin sitä on vaikea minun näemmä vastustaa. Mutta luovutan ja vihellän tosiaan tämän kokeilun poikki ja aloitan taas antabuksen käytön. Onneksi ne kolme vuotta näyttivät että elämä voi olla hyvää ilman alkoholiakin. Voihan tässä olla se riski sitten myös että odotan antabukseltakin jo liikoja, mutta on minulla sen käytöstä itselläni kyllä hyvät kokemukset.
Mun ajatuksia:
-Sellainen fiilis, että on tarve alkoholille, on osalla meistä vahva. Mutta miten se vaikuttaa meihin elämässä..?
Jos jotain sovittua/määrättyä jää tekemättä alkoholin käytön vuoksi, on ongelma päällä.
Jos saa tehtyä asiat, mutta on samalla polte alkoholiin, ja tehdyn lopetettua ottaa känniä, on suunta väärä.. Varsinkin jos se toistuu usein.

Tuo on sen keskitien näkemys, jossa kellot tulee soida lujaa.
Osalla kai tilanne pahempi, osalla vähempi.

Jätä juoma pois. Nauti elämästä muilla tavoin. Suoraan sanon nämä sanat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vittu toi Robbenin läpiajo ja sen sössiminen. Vituttaa edelleen. Casillaksella ei mitään hajua mitä oli tekemässä, hyppäsi ihan väärään suuntaan mutta Robben veti suoraan jalkaan. Robbenin ilmeestä näki että tää oli tässä vaikka peliä oli jäljellä reilusti, jotenkin vaan sen aisti miehestä ja muistan itsekin ajatelleeni että jos tosta ei tee niin ei ansaitse voittaa.

Wesley Snjeider oli kyllä ihan päällikkö tähän aikaan ja noissa kisoissa. Varmaan aika lähellä maailman parasta pelaajaa tuossa vaiheessa, toki tahti sitten hiipui nopeasti.

Muutenkin nämä 2010 kisat jäi vuvuzelasta huolimatta ihan positiivisin ajatuksin mieleen. Viihdyttävät kisat. 2014 kisat myös oli laadukkaat ja viihdyttävät. 2018 taas vastaavasti on jotenkin painunut unholaan. Ehkä siihen jotenkin vaikuttaa se kun finaali lässähti täysin kun Ranska vei miten halusi. Lisäksi Saksan floppaaminen ja Venäjän eteneminen jatkoon Espanjan kustannuksella söivät kisafiilistä. Toisaalta, nyt kun tuloksia katson niin mieleen muistuukin että olihan siellä monta viihdyttävää peliä ja ratkaisuja tuli aivan loppuhetkillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös