Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 376 727
  • 66 966

Ralph

Jäsen
..ja Hämeen joukkueet peränpitäjinä. Ei kait siinä, näillä mennään.

Juurihan tuolla on joku Pelicans-fani huutanut että Pelicans on SM-Liigan hämäläisin joukkue, joten Hämeen joukkueita on sekä kärjessä että pohjalla.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Yhtä hyvin olisi voinut laittaa Salainen suosikki- tai ihmettelyketjuun: olen juuttunut katsomaan sekoilevaa ranskalaissarjaa Uskomaton uusperhe. Idiootti nimi, ei todellakaan vastaa yleisiä tv-mieltymyksiä ja vanhakin (jostain 90-luvun hämäristä). Selitykseksi ei käy edes kieli, koska olen unohtanut lähes kaiken kouluaikojen ranskanopinnoista. Lääkkeet?
 

Altec

Jäsen
Juuri äsken kävi jotain hyvin hämärää. Ympäri Suomen välähti ilmeisesti joka paikkakunnalla samaan aikaan valot. Mitä helvettiä? Maailmanloppu?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juuri äsken kävi jotain hyvin hämärää. Ympäri Suomen välähti ilmeisesti joka paikkakunnalla samaan aikaan valot. Mitä helvettiä? Maailmanloppu?

Foliohatut päähän, mulla on jo. Tosiaan suuressa osassa Suomea ilmeisesti välähti valot. Näin kävi ainakin Tampereella, PK-seudulla ja Lappeenrannassa.

Hassua.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Foliohatut päähän, mulla on jo. Tosiaan suuressa osassa Suomea ilmeisesti välähti valot. Näin kävi ainakin Tampereella, PK-seudulla ja Lappeenrannassa.

Hassua.

Täälläkin välähti. Luulin salamaksi. Oliko ne katuvalot mitkä välähti vai mitä? Eikös sitä maailmanloppua odoteltu taas perjantaiksi? Tämä on vain alkua.
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Täälläkin välähti. Luulin salamaksi. Oliko ne katuvalot mitkä välähi vai mitä? Eikös sitä maailmanloppua odoteltu taas perjantaiksi? Tämä on vain alkua.

Tuleeko uhka idästä, taivaalta? Täytyykö alkaa vetään joditabletteja?

Samaan aikaan toisaalla. Ohiolaisesta eläintarhasta karannut kymmeniä eläimiä, mukaanlukien lutusia leijonia, tiikerejä ja karhuja. Kirottu Frank Drebin! Ilmeisesti eläintarhan omistajan viimeinen teko ennen lopullista ratkaisua. Alaskalaisessa supermarketissa oli vähemmän hälyttävä tilanne pienen karhunpennun riehuessa vihannestiskissä.

Valot välkkyy, villieläimet liikkuvat vapaana (mitä?), Suomessa hirvet jolkottelevat metsissä. Jep, selvät maailmanlopun merkit.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kanssa paskat. Valtion selitys tämä. Oikeasti asialla olivat ufot!
Ryssät tulloo! Putin siellä vähän kokeili Veli-Venäjän uutta salaista asetta jolla saadaan kaikki sähköt katkaistua koko Suomesta kertaheitolla, notta tänne on helpompi sitten marssia sillä aikaa kun äimistyneet suomalaiset istuu kotonaan koneidensa ääressä keskeytyneitä Facebook-istuntoja märehtimässä.

Tuo oli vasta alkua, kohta judomestarin sormi painaa sitä nappia ja lujaa...
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Harri, haista paska.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Rafalskin pistekeskiarvo IFK:ssa: 0,82
Zidlickyn pistekeskiarvo IFK:ssa: 0,84
Mielosen pistekeskiarvo IFK:ssa: 2

Ehkei Mielonen nyt ihan "satakertaa kovempi kuin Niinimaa" ole, mutta sentään parempi kuin ulkomaalaishöntsäilijät.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Helvetin tylsää, selkä vähän kipeä ja nyt jo nälkä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mun kissa, prkl, tuli istuun mun syliin, kun nostin sen pois, ihmettelin, että mitä märkää tuli käteen. No kissanpaskat oli mun housuissa ja kädessä. AAAAAAARGHHH!!!!!!!!
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Nostradamus oli kova jätkä.

Comme un enfant aux yeux de lumière
Qui voit passer au loin les oiseaux
Comme l'oiseau bleu survolant la terre
Vois comme le monde... le monde est beau

Beau, le bateau dansant sur les vagues
Ivre de vie, d'amour et de vent
Belle, la chanson naissante des vagues
Abandonnée au sable blanc
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostradamus oli kova jätkä.

Comme un enfant aux yeux de lumière
Qui voit passer au loin les oiseaux
Comme l'oiseau bleu survolant la terre
Vois comme le monde... le monde est beau

Beau, le bateau dansant sur les vagues
Ivre de vie, d'amour et de vent
Belle, la chanson naissante des vagues
Abandonnée au sable blanc

Remu on vielä kovempi

Well, old Alabama, just a sweet Carolina
Just a-rockin' and rollin' may leave town
Got to be a scoogie, lay on my boogie
Let me hear you say you got my hole around
Got to be a scoogie, bing bong bang
Ain't got no rollin', ain't got no holdin'
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nää kielillä puhuu. No, JFK sanoi että Ich bin ein Berliner, Berliinissä. Reagan sanoi Hampurissa notta I am a Hamburger.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nää kielillä puhuu. No, JFK sanoi että Ich bin ein Berliner, Berliinissä. Reagan sanoi Hampurissa notta I am a Hamburger.
Kyseinen star wars warrior kävi Saksan reissullaan myös Bitburgissa, mistä ainakin Ramones sai aiheen yhteen biisiin. Tiedä sitten tilasiko Bonzo paikallisessa räkälässä, Bitte ein Bit.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ensin mä olin, että tää on ihan hirveetä paskaa, mut sit mä rupesin kuuntelemaan sanoja ja totesin, et tää onkin aika jees.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen moniaita kertoja ostanut kaupasta hyödykkeitä varten kahden euron kangaskassin. Muovikassit kun repeävät viimeistään kaupan pihan asfaltin yläpuolella. Ja voisihan kassia käyttää uudelleen ja säästää! Nyt on useita kasseja kaapissa. En kehtaa mennä moisen kanssa saman ketjun kauppaan, koska pelkään, että minut otettaisiin kiinni näpistyksestä tai vähintään kassaneidin katse naulaisi minut, mitä en kestäisi. En varmana ole ypönä tämän ongelmani kanssa.

Kassivitsit otettu huomioon jo kirjoitusvaiheessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös