Czescku perkele, ne abit on viä ihan ok, mutta että ala-astelaiset... Nyt tuoksuu jo Lähi-idän hiusöljy tänne asti.Lainattu sekalaisten kysymysten ketjusta;
Rakas palstasisko @Iisoppi Kannattaa miettiä mitä kaikkea tänne kirjoittaa. Vielä rohkeasti pistit naamakuvan tänne. Nyt sinä tuhlaat monen palstan setämiehen takia luontoa kun paperia kuluu ja tiettyä elämännestettä lentää jo mielikuvien perusteella muutenkin sinne sun tänne.
:) ja tuo siis osin vitsinä vaikka onkin totta. Mutta anna palaa, kiusaa meitä setämiehiä niin paljon kuin sielu sietää!
Taidan mä olla. Aika vaaleat hiukset on ollut aina.Hahaha, vanha vitsi. Ellet sitten ole blondi?
En kyllä ajatellut, että tarina 9-10-vuotiaasta Iisopista pelaamassa räsypokkaa muutaman samanikäisen lapsen kanssa, olisi kovin "rankka" juttu. Eihän se nyt ihan viatonta ollut mutta aika lällyä verrattuna muiden kampis tms. peleihin... ei sentään veri lentänyt.Rakas palstasisko @Iisoppi Kannattaa miettiä mitä kaikkea tänne kirjoittaa.
Mitä nämä kampis-pelit ovat?En kyllä ajatellut, että tarina 9-10-vuotiaasta Iisopista pelaamassa räsypokkaa muutaman samanikäisen lapsen kanssa, olisi kovin "rankka" juttu. Eihän se nyt ihan viatonta ollut mutta aika lällyä verrattuna muiden kampis tms. peleihin... ei sentään veri lentänyt.
Monissa palapeleissä on myös yläikäraja 99 vuotta. Saa nähdä uskaltaako enää ostaa, harmittaisi jos jäisi kesken.Taidan mä olla. Aika vaaleat hiukset on ollut aina.
Tuossa tuo on selitetty. Itse en peliä tunne.Mitä nämä kampis-pelit ovat?
"Kampis" oli siis peli jota pelattiin kammalla. Silloin aikanaan oli ihan kuuminta shittiä pitää kampaa takataskussa, nykynuorillahan siellä on kännykkä. Pelissä oli kaksi pelaajaa, toinen piti kämmenselällään kampaa, ja toinen koitti napata sen, ja lyödä kammalla rystysiin ennen kuin toinen ehti vetää käden pois alta. Ja siinä voi myös yrittää hämätä kampatyyppiä, jos se veti käden ennenaikaisesti pois ja kampa putosi, sai vapaalyönnin, eli vetää niin kovaa kun hyvältä tuntui.
On niin kiire ettei ehi... Kato kun töitäkin pitäisi tehdä... ulkotöitä. Mutta joo, kyll mä sen jo luin. Ja (ehkä) jopa luetunymmärsin...Joo kannattaa lukea tuo tarkennukseni asiaan pari viestiä ylempää.
Hei, oon mäkin tommosta pelannut ala-asteella. En vain tiennyt/muista enää että sillä on tommonen nimi. Just nyt tarkistin onko arpia rystysten välissä mutta aika silkkiseltä näyttää kuten Patrik Lostedtin vastaavat.Tuossa tuo on selitetty. Itse en peliä tunne.
Onko tämä se Perjantai-housti? Missä näitä keskusteluja on käyty? Rupesi liikkumaan.Joskus täällä ANALysoinkin tuota YLEn Rosa Kettumäkeä, mutta onhan sillä nyt jumalauta ihan semmonen hullunkiilto silmissä. Takuulla iskee miesparkoja pantavaksi luolaansa jonka jälkeen syö saaliinsa jossain rituaalimenoissa.
Rosa juuri nyt ykkösellä.Onko tämä se Perjantai-housti? Missä näitä keskusteluja on käyty? Rupesi liikkumaan.
No menin ihan Areenaan mutta siellä on joku A-Studio ja korona-puhetta. Oliko varmasti ykkönen?Rosa juuri nyt ykkösellä.
Eiii ole tuo...No menin ihan Areenaan mutta siellä on joku A-Studio ja korona-puhetta. Oliko varmasti ykkönen?
Tuasa...Onko tämä se Perjantai-housti? Missä näitä keskusteluja on käyty? Rupesi liikkumaan.
Hyvä ettei kakkosella.Rosa juuri nyt ykkösellä.
Mieti sinä vain sitä Siltsun pumppua.Hyvä ettei kakkosella.
Joteski groteskii.Mieti sinä vain sitä Siltsun pumppua.
:p
Ok. Katsoin wikistä mitä toi tarkoittaa ja lyhyesti sanovat että: adjektiivi, joka tarkoittaa kohtuuttoman liioittelun takia naurettavaa, irvokastaJoteski groteskii.