Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 013
  • 68 331

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei taida Hahtoa kovempaa pamputtajaa löytyä ihan heti.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lainattu sekalaisten kysymysten ketjusta;

Rakas palstasisko @Iisoppi Kannattaa miettiä mitä kaikkea tänne kirjoittaa. Vielä rohkeasti pistit naamakuvan tänne. Nyt sinä tuhlaat monen palstan setämiehen takia luontoa kun paperia kuluu ja tiettyä elämännestettä lentää jo mielikuvien perusteella muutenkin sinne sun tänne.

:) ja tuo siis osin vitsinä vaikka onkin totta. Mutta anna palaa, kiusaa meitä setämiehiä niin paljon kuin sielu sietää!
Czescku perkele, ne abit on viä ihan ok, mutta että ala-astelaiset... Nyt tuoksuu jo Lähi-idän hiusöljy tänne asti.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Rakas palstasisko @Iisoppi Kannattaa miettiä mitä kaikkea tänne kirjoittaa.
En kyllä ajatellut, että tarina 9-10-vuotiaasta Iisopista pelaamassa räsypokkaa muutaman samanikäisen lapsen kanssa, olisi kovin "rankka" juttu. Eihän se nyt ihan viatonta ollut mutta aika lällyä verrattuna muiden kampis tms. peleihin... ei sentään veri lentänyt.

npc

Jäsen
En kyllä ajatellut, että tarina 9-10-vuotiaasta Iisopista pelaamassa räsypokkaa muutaman samanikäisen lapsen kanssa, olisi kovin "rankka" juttu. Eihän se nyt ihan viatonta ollut mutta aika lällyä verrattuna muiden kampis tms. peleihin... ei sentään veri lentänyt.
Mitä nämä kampis-pelit ovat?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä nämä kampis-pelit ovat?
Tuossa tuo on selitetty. Itse en peliä tunne.

"Kampis" oli siis peli jota pelattiin kammalla. Silloin aikanaan oli ihan kuuminta shittiä pitää kampaa takataskussa, nykynuorillahan siellä on kännykkä. Pelissä oli kaksi pelaajaa, toinen piti kämmenselällään kampaa, ja toinen koitti napata sen, ja lyödä kammalla rystysiin ennen kuin toinen ehti vetää käden pois alta. Ja siinä voi myös yrittää hämätä kampatyyppiä, jos se veti käden ennenaikaisesti pois ja kampa putosi, sai vapaalyönnin, eli vetää niin kovaa kun hyvältä tuntui.

Joo kannattaa lukea tuo tarkennukseni asiaan pari viestiä ylempää.
On niin kiire ettei ehi... Kato kun töitäkin pitäisi tehdä... ulkotöitä. Mutta joo, kyll mä sen jo luin. Ja (ehkä) jopa luetunymmärsin...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joskus täällä ANALysoinkin tuota YLEn Rosa Kettumäkeä, mutta onhan sillä nyt jumalauta ihan semmonen hullunkiilto silmissä. Takuulla iskee miesparkoja pantavaksi luolaansa jonka jälkeen syö saaliinsa jossain rituaalimenoissa.

(1)
  • Tykkää

npc

Jäsen
Joskus täällä ANALysoinkin tuota YLEn Rosa Kettumäkeä, mutta onhan sillä nyt jumalauta ihan semmonen hullunkiilto silmissä. Takuulla iskee miesparkoja pantavaksi luolaansa jonka jälkeen syö saaliinsa jossain rituaalimenoissa.
Onko tämä se Perjantai-housti? Missä näitä keskusteluja on käyty? Rupesi liikkumaan.

npc

Jäsen

Liitteet

• ei-rosa.PNG
    ei-rosa.PNG
    853 KB · kertaa luettu: 158

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Torstaina siis takaisin kirjastoon. Pikkuhiljaa starttaa asiakaspalvelu. Viedään ainakin takaoven kautta asiakkaiden varatut kirjat ja erittäin suurella mielenkiinnolla seuraan mitä tuosta alkuun tulee.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt sain ostettua neljät hyvän kokoiset bokserit. Tokmannilla oli joku tarjous, kahdet bokserit kympillä. Ja minä ostin samantien neljät bokserit. Minulla on ongelmana ollut se ettei minulle hyvin sopivia alushousuja ole oikein löytynyt.

Olen niitä kyllä käsilläni mittaillut kaupassa ja katsonut kokoa että on vähintään XL mutta sitten kuitenkin ollut kotona pettymys kun alkkarit ovatkin hieman kiristäneet.

Mutta äsken ostamani bokserit äsken kokeilin kotona vessassa ja nämä kaikki sopivat jalkaani hyvin. Tiedän että olen pullero ja sopivien alushousujen löytäminen on siksi hankalaa mutta nyt niitä löytyi. Hyvä juttu!

Ja en muuten tiedä noista kokomitoista. XL-kokoisten luulisi olevan jo isommat mitä välillä onkaan.

Glove

Jäsen
Case Yrjävuoren innoittamana ajattelin alkaa kutsumaan itseäni maajoukkuevalmentajaksi. Ihan vaan sen takia kun minun joskus pikkujunnuissa valmentamia pelaajjia on pelannut maajoukkueessa.

(1)
  • Tykkää

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
On se vaan uskomattoman hienoa, kun tarkenee omalla pihalla löhötä aurinkotuolissa shortseissä ja t paidassa. Paljain jaloin vielläpä. On tätä odotettukin.

Ei vittu :D Ennätystehtaassa joku 40v jätkä availemassa rintsikoita mahdollisimman nopeasti yhdellä kädellä. Kuka palstalainen myöntää olleensa tuolla? Mulla on epäilyksiä, mutta ei viitsi ottaa pelikieltoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy