Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 617
  • 66 756
No kirjoita itse, vitun arvostelija! Miulla on kohta jo kolme tonnia täynnä! Ikinä en enää aio olla pelikiellossa/porttikiellossa. Kaikkea on koettu palstaurani aikana, uskokaa vaan veikkoset. Tässä sitä vaan kirjoitellaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on ihan mukava fiilis. Kakarat vihdoin pois kotoota ja ensimmäiset vapaat ilman mitään ylimääräisiä murheita. Saunan ja pallipyykin jälkeen korkkasin Brändyn ja otin leveän X-asennon ja pistin Sex Pistolsin soimaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
No kirjoita itse, vitun arvostelija! Miulla on kohta jo kolme tonnia täynnä! Ikinä en enää aio olla pelikiellossa/porttikiellossa. Kaikkea on koettu palstaurani aikana, uskokaa vaan veikkoset. Tässä sitä vaan kirjoitellaan.

Lihavoidusta osasta en olisi ihan varma, vasara voi heilahtaa nopeammin kuin arvaakaan.
 

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No käy lukemassa Brazzers-ketju läpi, jos sinulla on aikaa. Kirjoitin sinne pelkkää asiaa. Ja arvaa mitä kävi? Nuo natsit sulki sen ketjun. Modet ei ymmärrä hyvän päälle, aikamoisia paskiaisia!

Mulla on tylsää, joten kiusaan känniläistä, mutta miten mun pitäs lukee ketjua joka suljettiin? Kiero savolainen olen, mutta noin kieroihin temppuihin en pysty.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Aika reipas meininki ollut täällä viime aikoina. Jännitystä elämään.
 

redpecka

Jäsen
Älä juo alkoholittomia samalta tuntuvia juomia. Pahenee! Ei siinä ole järkeä. Vichya tai limsaa ja sillä selvä.
Tämä kai on aika henkilökohtaista miten toimii kelläkin tai miten kukin itselleen uskottelee. Sama nikotiinikorvaustuotteiden kanssa. Itse olen joko tai, välimuotoja ei kroppa ja pää kestä, mutta hyvinhän esimerkiksi @vilperi :llä tuntuu homma luistavan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä kai on aika henkilökohtaista miten toimii kelläkin tai miten kukin itselleen uskottelee. Sama nikotiinikorvaustuotteiden kanssa. Itse olen joko tai, välimuotoja ei kroppa ja pää kestä, mutta hyvinhän esimerkiksi @vilperi :llä tuntuu homma luistavan.

Niin, en tiedä kertooko mitään mistään mutta minullahan oli pitkä aika kun en näitä kyseisiä juomia edes juonut. Viime vuonna keväästä syksyyn join aika paljon näitä, sitten talven olin melkein kokonaan juomatta ja nyt ihan hiljattain ja varsinkin nyt vappuna olen taas alkanut juomaan näitä.

Mutta nyt on enää juomatta yksi alkoholiton olut. Sen ajattelin vielä tänään juoda ja sitten siirtyä taas muiden juomien pariin. Paljon olen kuullut näiden juomien vaaroista mutta minä en ole kyllä itselläni huomannut aiheuttavan mitään kummempia oireiluja. Mutta nyt on kyllä tarkoitus taas vähentää jatkossa silti näiden juomien juontia.
 

Glove

Jäsen
Joo. Aika hiljaista on nykyisin kun kaikki vaan viskoo Y-veitsiä toisilleen. Kuoleekohan nää keskustelupalstat tykkänään ja tulee vain privaatteja veitsenheitto-foorumeita..?
Hiljaista tuntuu olevan. Nyt olisi varmaan hyvä hetki saada kaikki ensimmäisen sivun viestien viimeisen kirjoittajan nimeksi oma nimimerkki.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Hiljentynyt on tosiaan kaiken sen hulinan jälkeen. Voihan toki olla, että porukkaa on myös niin jurrissa, ettei kirjoittaminen luonnistu. Tai sammuneina.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mulla ei niin ole kannuksia näihin ketjuihin kirjoitella, niin keskityn tykkäilemään. *hörps
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Liekö hiljaista siksi, että tietyille aktiiveille on laitettu banaanit suuhun?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ja netflixinkin katsoin läpi jo toissa vuonna. Ei viitsi näin nopeasti alkaa sitä katsoa uudestaan, kun juoni on pääpiirteissään vielä muistissa.

Aloin intissä katsella animea. Ei ainakaan ole pyörineet Suomen telkkareissa/Netflixissä. Vielä neljään vuoteen ei ole tarvinnut katsella samoja uudelleen. Tosin juoni on pääpiirteissään aina samanlainen. TV, Netflixit yms. ovat jääneet aika pahasti. Vähän varmaan pitäisi huolestua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös