Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kyllähän ny pahasti siltä näyttää, että kohta on jompalla aikaa kattella halkoo.
Tämä kai on aika henkilökohtaista miten toimii kelläkin tai miten kukin itselleen uskottelee. Sama nikotiinikorvaustuotteiden kanssa. Itse olen joko tai, välimuotoja ei kroppa ja pää kestä, mutta hyvinhän esimerkiksi @vilperi :llä tuntuu homma luistavan.Älä juo alkoholittomia samalta tuntuvia juomia. Pahenee! Ei siinä ole järkeä. Vichya tai limsaa ja sillä selvä.
Tämä kai on aika henkilökohtaista miten toimii kelläkin tai miten kukin itselleen uskottelee. Sama nikotiinikorvaustuotteiden kanssa. Itse olen joko tai, välimuotoja ei kroppa ja pää kestä, mutta hyvinhän esimerkiksi @vilperi :llä tuntuu homma luistavan.
Joo. Aika hiljaista on nykyisin kun kaikki vaan viskoo Y-veitsiä toisilleen. Kuoleekohan nää keskustelupalstat tykkänään ja tulee vain privaatteja veitsenheitto-foorumeita..?Eipä tule telkkaristakaan kuin uusintojen uusintojen uusintoja. Vois mennä vaikka nukkumaan.
Hiljaista tuntuu olevan. Nyt olisi varmaan hyvä hetki saada kaikki ensimmäisen sivun viestien viimeisen kirjoittajan nimeksi oma nimimerkki.Joo. Aika hiljaista on nykyisin kun kaikki vaan viskoo Y-veitsiä toisilleen. Kuoleekohan nää keskustelupalstat tykkänään ja tulee vain privaatteja veitsenheitto-foorumeita..?
Liekö hiljaista siksi, että tietyille aktiiveille on laitettu banaanit suuhun?
Eipä tule telkkaristakaan kuin uusintojen uusintojen uusintoja. Vois mennä vaikka nukkumaan.
Liekö hiljaista siksi, että tietyille aktiiveille on laitettu banaanit suuhun?
Ja netflixinkin katsoin läpi jo toissa vuonna. Ei viitsi näin nopeasti alkaa sitä katsoa uudestaan, kun juoni on pääpiirteissään vielä muistissa.
@Moderaattorit käytti käsiä lanteilla ja osoitti isoja ovia.Niin, sehän siinä on päällimmäisenä. Mihinkä se Jomppa muuten hävisi? Aiemmin tänään tuntui olevan vauhdissa.
Eiköhän se ole välillä halkoja hakkaamassa.Niin, sehän siinä on päällimmäisenä. Mihinkä se Jomppa muuten hävisi? Aiemmin tänään tuntui olevan vauhdissa.
Ei ole mun tekstiteeveeseen tullut mitään tollasta tietoa.. Paljon täällä on viive?@Moderaattorit käytti käsiä lanteilla ja osoitti isoja ovia.
Ok. Kävin tykkäämässä vielä viimeisen kerran. Jomppa teki itsestään kumminkin palstalegendan. Nousee yhdeksi suureksi kautta aikojen.