Koska kaveri aloitti. Jatkan vielä kun kerkeän.
Nimimerkit FASlapsi, Malkkinen, Turha Kaukalo ja mikko600 on jostain minulle täysin tuntemattomasta syystä päättäneet ottaa minut oman rinkirunkkauksen aka vanhan ajan koulukiusauksen uhriksi. Huomaatte muutkin kyllä, jos viestejä luette. Tiedän toki suurimman osan noiden oikean nimen ja paljon muutakin, kuten nimimerkki Malkkinen viestissään laittoi, että helppo on tunnistaa. Mutta se, että nämä Mensan jäseniksi itseään kutsuvat kirjoittavat tästä vielä julkisesti täällä, taputtavat toisiaan selkään ja muutakin paskaa, niin he myös lähettelevät myös uhkailuviestejä meille (joita pitävät heidän uhkinaan, viemään heidän paikan mensasta). Taitavat vaan pojat olla ihan vitun kateellisia mammanpoikia ja kuset housussa, kun jotkut ihan oikeasti tekevät jotain. Luulenpa, että suurin syy näiden dinosaurusten käytökseen todellakin lie on turha luulo omasta älystään, jota ei oikeasti ole ja vitttuuntuminen omaan elämään, kun ovat olleet saman naisen kanssa 16 vuotiaasta lähtien ja viimeinen kerta kun heiltä pillua sai oli noin kuusi vuotta sitten ja silloinkin taisivat raiskata vaimonsa ( ovat nyt noin 40v), kun muuten eivät saa, sekä aivojen vajaavaisuus, ei normi tyyppi ala vittuilla muille syyttä suotta. Ja jos ajattelette, että nyt lähtee viestit raiteiden ohi, niin suosittelen lukemaan heidän viestejään, niin ette voi olla tajuamatta, mutta joo, tuskin moisia heidän viestejä todennäköisesti enää siinä vaiheessa löydätte, kun tämän viestin luette, koska ovat tietoisia siitä, että heidän viestit tuodaan kaikkien tietoon ja sen takia ovat niitä tässä viime aikoina poistaneet ihan urakalla, joten yrittävät edes jotenkin paikata tilannetta.
Mahdollisen rangaistuksen otan vastaan ylpeydellä, kunhan heidät muistetaan rangaista samalla reiluudella, jota epäilen.
Ai joo, tiedän tähän liittyvän monia muitakin, kuin nimimerkit, jotka mainitsin. Nimimerkkejä, joita pidin kavereinani, mutta päättivät vuotaa näille urpoille minun henkilökohtaiset tietoni. Niin. Ainakin se kaikki, mitä olen viimeisen puolen vuoden aikana tänne kirjoittanut, ihan kaikki on totta ja minulle tapahtunut. Todennäköisesti kaikki muukin, mitä olen aikojen saatossa tänne kirjoittanut, koska ei kiinnosta valehdella ja päteä, kuten monen muun tarve näyttää olevan.
Hei hei.