Totuus on kuitenkin, että ainoa keino tietää enemmän dinosauruksista on aikakone. Sellaista ei rakennettane koskaan.
Jahka löytyy säilynyttä dna:ta, niin ne kloonataan tietysti. Jurassiseen parkkiin.
Totuus on kuitenkin, että ainoa keino tietää enemmän dinosauruksista on aikakone. Sellaista ei rakennettane koskaan.
Cryolophosaurus oli noin 6-7 metrin mittainen peto, joka on saanut nimensä päälaella sijainneesta harjastaan. On ollut liian vaatimaton puolustautumiseen tai kamppailemiseen, joten on ollut luultavasti värikäs ja toiminut keinona houkutella naaraita.
Äiti halusi kokeilla veljen mopoa (Suzuki Solifer PV) ja saikin lyhyen oppitunnin veljeltäni. Reteänä lähti sitten ajamaan meidän pihatietä pitkin. Ihan hyvin se meni kunnes lähestyi tienhaaraa. Hirveää huutoa kuului ja tajuttiin ettei mutsi osannut jarruttaa. Auto ajoi juuri ohitse ja hetken näytti että mutsi ajaa alle. Onneksi älysi tehdä pienen kurvauksen ja väisti törmäyksen. Tien toisella puolella kaatoi sitten mopon ja muut oltiinkin pian siellä kun juostiin hulluna perään kun kuultiin mutsin huutavan. Ei siinä kuinkaan käynyt, tuli kolhu vain mutsin ylpeyteen. Kyllä tuota välillä muistellaan kun äiti oli auton alle ajaa. Itse en ole koskaan mopolla ajanut...Saattoi jarrut unohtua opetuksesta, jonka totesin kun pikkusisko vetää aitan seinään kakkonen silmässä ja kierrokset täpöillä...
Eka varmaan koska minulla sellainen vielä oli... vuoden vaihteeseen saakka, sitten sen sai jättää pois (muistaakseni).Ajokortin sain vuonna -96 ja nyt en muista oltiinko eka vai toka ikäluokka, jolla ei ollut kahdeksankympin lätkää. Nuoriso ei taida
Kloonaukseen soveltuvaa dinosauruksen erittäin hyvin säilynyttä DNA:ta saadaan dinosauruksen verta imeneestä hyttysestä, joka juuri aterioinnin jälkeen hautautuu pihkaan. Ajan saatossa tämä pihka muuttuu meripihkaksi ja hyttynen ja sisällään oleva dinosauruksen DNA säilyvät vahingoittumattomina. Näin tiedemiehet saavat eristettyä dinosauruksen perimän ja kasvattavat laboratoriossa dinosauruksia.Olisi tieteellinen läpimurto ja askel uuteen ihmiskunnan historiassa, mutta ehjän DNA:n löytäminen on äärimmäisen epätodennäköistä, luultavasti mahdotonta, sillä dinosaurusten valtakausi oli noin 230-65 miljoonaa vuotta sitten ja perimä tuhoutuu reippaasti alle miljoonassa vuodessa. Lisäksi kloonaukseen soveltuvan perimän tulisi olla kohtalaisen ehjää. Mahdollisuudet ovat melkeinpä olemattomat. Minusta sääli.
Mietinkin, että en ehkä keksinytkään tuota teoriaa itse.Muuten tuo olisi kyllä hienoa, mutta ei taida onnistua. Jostain muistaisin lukeneeni asian olevan siten. Ehkäpä kloonaus olisi jo onnistunut, mikäli elokuvasarjan juoni olisi aidosti totuudenmukainen.
Tais olla tuo läpimätä 1977 -vuosikerta, kun niistä viimeksi joutuivat kärsimään.Ajokortin sain vuonna -96 ja nyt en muista oltiinko eka vai toka ikäluokka, jolla ei ollut kahdeksankympin lätkää.
-85 syntyneet saa ajaa mopoa ilman korttia. Sen jälkeen taas ei.Eiks toi mopokortti tullut pakolliseksi vasta joskus 90-luvulla? Vai jopa myöhemminkin?
Korjataan sen verran, että ennen 1.1.1985 syntyneet saavat ajaa mopoa ilman korttia. Minä olen syntynyt juuri vähän ennen 1.1.1985, mutta ikinä en ole ajanut mopoa.-85 syntyneet saa ajaa mopoa ilman korttia. Sen jälkeen taas ei.
Aina kun joku Jatkoaikalaista kertoo löytäneensä jonkun kivan elintarvikkeen, kohta tulee joku kertomaan kuinka kotona tehdään parempaa ja ainekset ovat yksinkertaisia. Pitää vain ensin metsästää liha, metsäkanojen munat etsiä pesistä, maito kerätä hirveltä ja sitten etsiä villiviljaa. Ruoka valmistetaan kuparisissa astioissa ja vedeksi kelpaa vain tunturipuron vesi.
Onko teillä elämässänne ollut sekopäistä
vainoajaa? Minulla on yksi. Aina välillä tuo läpimätä yksilö yrittää tökkiä ja tekee selän takana jotain myyräntöitään. No, tiedän, että hän on diagnosoitu mielenterveyspotilas, joten täytyyhän sellaisen näkyä. Sääliksihän semmoinen lopulta käy.
Ei ole monella omaa aaroeeroa elämässään.
Olen kuullut toisaalta hänen kertoneen miksi se minua inhoaa. Kuulemma koska olen aina ollut hyvä urheilussa, hyvä työpaikka, pidetty henkilö ja komea sekä naisten kanssa on ollut vilkasta. Ja muita vastaavia kateussyitä siis.Sama.
Tylsää.
Olen kuullut toisaalta hänen kertoneen miksi se minua inhoaa. Kuulemma koska olen aina ollut hyvä urheilussa, hyvä työpaikka, pidetty henkilö ja komea sekä naisten kanssa on ollut vilkasta. Ja muita vastaavia ksteussyitä siis.
Kun syyt jo vuosia sitten kuulin olin ELY-keskuksessa tienaamassa 2380 e per kk. Enpä tiennytkään että moista on syytä kadehtia.
Mutta kyllä minä sen komeuskateuden ymmärrän.
Tässä täytyy nyt kompata sinua. Se Forssan lounassalaatti on hyvää. Pidän harvoin "majoneesimössösalaateista" mutta tuo lounassalaatti sattuu sopimaan makunystyröille. Enkä häpeä myöntää sitä...No olkoonkin että toinen löydöistäni on tämä muistaakseni Forssan lounassalaatti. Mutta minä ihan aidosti tykkään tästä lounassalaatista.
Ja linnut on "pikkuisia dinosauruksia" joten dinot on keskuudessamme koko ajan...Eihän dinosauruksia tarvitse kloonata, nehän asuu maan sisällä kadonneessa maailmassa.
Eikös ne ole Nordiksen toimistolla, ainakin joskus sinne kokoontuvat? Satunnaisia yksilöitä toki useammin.Eihän dinosauruksia tarvitse kloonata, nehän asuu maan sisällä kadonneessa maailmassa. Se tulivuori pitää vaan löytää mistä sinne pääsee.
Olen kuullut toisaalta hänen kertoneen miksi se minua inhoaa. Kuulemma koska olen aina ollut hyvä urheilussa, hyvä työpaikka, pidetty henkilö ja komea sekä naisten kanssa on ollut vilkasta. Ja muita vastaavia kateussyitä siis.
Kun syyt jo vuosia sitten kuulin olin ELY-keskuksessa tienaamassa 2380 e per kk. Enpä tiennytkään että moista on syytä kadehtia.
Mutta kyllä minä sen komeuskateuden ymmärrän.
Paitti jos laittaa japanialaiset asialle. Ne pystyttää jonkun miljoonan asukin, maan tasalle pommitetun pitäjän jaloilleen jotain viikossa. Pikkusen paranneltuna.Ja asiasta toiseen. Luin uutisen, jossa some kuulemma räjähti. Ihan hyvä, niin saa hetken olla erossa somesta. Varmaan menee jonkun aikaa, että saavat somen kuntoon sen räjähdyksen jälkeen.
Jatkoajassakin setäilee jokunen.Eihän dinosauruksia tarvitse kloonata, nehän asuu maan sisällä kadonneessa maailmassa. Se tulivuori pitää vaan löytää mistä sinne pääsee.