Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 378 277
  • 66 968

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Muistatteko sellaista sarjaa kuin queer as folk. Hittisarja ja aikoinaan lempparini. Tägään muutaman nimimerkin, joiden mielipide kiinnostaa kuulla. Itse tykkäsin sarjasta tosi paljon.

@Turha Kaukalo @Käyttäjänimetön @Malkkinen @vetti

En tiedä riittääkö kaikilla edes ikä siihen, että tietäisi tuosta sarjasta, mutta te jos kukaan olette kohderyhmää. Ja edelleen korostan, että itse tykkäsin sarjasta.

-Hera80-
hyvien sarjojen ystävä
Muistan ja tiedän sarjan idean, yhtään jaksoa en ole katsonut. Eikö se suomiversio ollut aika nolo? Parhaiten tietysti South Parkista jäänyt mieleen.

Edit. Nyt kyllä sekoitin siihen queer eye for the straight guy-ohjelmaan. Queer as folkista en ole kuullut.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi oletko ikinä ajatellut osallistua master chief -Suomi kilpailuun?

-Hera80-
rekrytoija

Enpä ole kyllä ajatellut. Mutta periaatteessa jotain kokkikilpailua voisi miettiäkin sillä on nuo minun viime viikon aikaansaannokset keittiössä olleet taas herkullisia. Vaikka itse sanonkin. Maun saan usein kyllä ruoissa erinomaiseksi mutta se aikaansaannosten ulkonäkö, siinä on ehkä eniten hiottavaa. Voisin pistää tännekin kuvia tuotteistani keittiössä mutta kun en edelleenkään osaa. Pitäisi kuvan kokoa tai laatua pienentää kun siitä herjaa.

Heitin eilen illalla kysymyksen ilmoille että mikä on sellainen tv-sarja 1990-luvun alkupuolelta jossa seikkailivat ritarit. Mutta pahahan tuohon on vastausta tietää koska minäkään en muista sarjasta kuin sen että siinä olivat ritarit pääosassa, joskus -90-luvun alkupuolella sitä muistaakseni Kolmoskanavalla esitettiin ja että sarja oli tosi hyvä.

Pääsen kyllä tällä hetkellä selaan Helsingin sanomien vanhoja tv-ohjelmatietoja. Ehkä tuolta muistuu mieleen niin tämän sarjan nimi kuin muutama muukin unohduksiin painunut sarja. Mutta on siinäkin kova työ noita ohjelmatietoja selata.

Ja eilen paistoin vielä tomaatti-mozzarellapiirakan. Sekin on ihan hyvänmakuista vaikka siinä aika voimakkaasti tuo pesto maistuukin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä tein eilen tonnikala-tuorejuusto-rucolatäytteisiä cannelloneja. Päälle kermaan ja juustoraasteeseen pohjaava kastike ja uuniin. Kakarat tykkäsi. Olisikohan tarvetta jollekin MasterChef Jatkoaika -ketjulle? Mukavaa on lueskella toisten kokkausjuttuja, ja hyvällä onnella sieltä voi poimia aina jotain omaankin keittiöön.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Telkkarissa menee näköjään My Little Pony. Tästä sain ohjelmaidean. My Little Tony. Siinä olisi maailmanhistoriasta tuttuja Tonyja. Iommi, Montana (elokuvahahmo, ei se iskelmälaulaja joka on oikeasti joku Pasi eikä Tony), Halme, Soprano, Arima... Formaatti on vähän hakusessa vielä. Mitä Tonyt tekisivät, ja miksi? Ja miten homma käytännössä toteutettaisiin, kun osa Tonyista on kuitenkin jo kuolleita eikä osa ole koskaan elänytkään... Animaationa kai.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olisikohan tarvetta jollekin MasterChef Jatkoaika -ketjulle? Mukavaa on lueskella toisten kokkausjuttuja, ja hyvällä onnella sieltä voi poimia aina jotain omaankin keittiöön.
Tuolla on jotain juttua ihmisten kokkauksista. Ei ehkä kaikki ihan Master Chef-tasoa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tästä sain ohjelmaidean. My Little Tony. Siinä olisi maailmanhistoriasta tuttuja Tonyja. Iommi, Montana (elokuvahahmo, ei se iskelmälaulaja joka on oikeasti joku Pasi eikä Tony), Halme, Soprano, Arima... Formaatti on vähän hakusessa vielä. Mitä Tonyt tekisivät, ja miksi? Ja miten homma käytännössä toteutettaisiin, kun osa Tonyista on kuitenkin jo kuolleita eikä osa ole koskaan elänytkään... Animaationa kai.
Se ei ole uskottava mafiaperhe ensinkään jossa ei ole ainakin yhtä Fat Tony -nimistä, hieman yksinkertaista gorillaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuolla on jotain juttua ihmisten kokkauksista. Ei ehkä kaikki ihan Master Chef-tasoa...
Joo, onhan noita kokkiketjuja. Mietin sellaista reseptiketjua, johon laitettaisiin oikeasti nuotit johonkin pöperöön, ja sitä sitten jokainen kokeilisi kotonaan, ja... Vittu, alkaa kuulostaa ihan Mannerheim-leffalta. Suuruudenhulluutta. Olkoon.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jaahas, Tappara voittaa tänäehtoona kaks mestaruutta putkeen. En nyt halua kuulosta negapenalta näin muutenkin vaikeina aikoina, mutta katteleeko joku uusintana näitä klassikkopelejä? Siis kyllä mä nyt ymmärrän että highlightsit ja maalikoosteet veivataan moneenkin kertaan mutta että kattella alusta loppuun peli jonka lopputuloksen tietää...? En jummarra, mutta ei tarviikkaan. Hyvähän se on että näytetään jos niitä joku oikeasti kattelee, ei siinä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hauskan näköinen sarja, suomeksi ISISI.
Sopii myös vastaukseksi useampaankin polttavaan kysymykseen. Kuka Pani Suskia? ISISI. Kuka itsemurharäjäytti hotellin? ISISI. Omassa viestimäärässäni lukee Sbii.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
oletko edelleen katkera poikapuolesi äidille ja korvaatko päihteet kukkaistutuksilla?
Oikeastaan ei alkoholia voi millään korvata. Se on minun mielipiteeni ja koen asian niin. Menen eteenpäin päivä kerrallaan ja jokainen päivä selvänä on pieni voitto. Ja kyllä minä olen välillä kateellinen kun luen täällä muiden ryyppyjuttuja... ja katkera siitä miten sotkin elämäni.

Ja mitä tulee katkeruuteen mieheni lapsen äitiä kohtaan niin itse en koe olevani katkera. Harmissani olen välillä siitä miten miehen ex kohtelee ja hyppyyttää miestä edelleen ja siitä olen kirjoittanut. Jos vaikutan mielestäsi katkeralta niin sinulla on oikeus siihen mielipiteeseen. Ja myönnän ettei minulla ole hyvät välit miehen exään... Ex on ollut ilkeä minua kohtaan mutta en minäkään mikään helppo ihminen ole enkä hyvä...
 

redpecka

Jäsen
Sanonpahan vaan, että piti mennä yhden Reetan turvamieheksi tänään Madridiin kun siellä on joku ilmastokokous. No, se onkin kuulemma jo mennyt se kokous ajat sitten. Vähän venähti tämä ryyppyputki.. Mitähän sitä sitten tekis?

Toivottavasti edes Reetta on ok.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Univelan määrä on suuri. Vaikka menisi nukkumaan tavanomaista varhaisemmin, sängystä nouseminen venähtää helposti iltapäivän puolelle. Tälläkin hetkellä makaan peiton alla enkä ole poistunut huoneestani tai koko punkasta vielä kertaakaan kuluneen vuorokauden aikana. Uusien hälytyksien määrä oli melkoinen kun katsastin profiilini aamulla.

Tuli nähtyä taas vaihteeksi mielenkiintoisia unia. Niissä on paljon kaikkea tuttua sekä psyykeen sekoittamana kaikkea kummallista, joskus vallan pelottavaa.
Tästä voisi joku kokeneempi veteraani vetää johtopäätöksen että sielä on pistetty parin kuukauden ränni kerrasta poikki.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Semmosta ajattelin ajan kulueksi kysäistä, että mitkä on palstalaisten "kovimmat keikat" joissa olette olleet? Muiden mieliippiteillä ei ole mitään väliä, vain oma mielipide ratkaisee.

Aloitan sanomalla kaksi keikkaaa.
Sepultura, Giants of Rock 199i. Olin samanikäinen kuiuin tyttäreni nyt eli 14 vuotias.
Godfdflesh, Lutakko 1992. En ollut silloinkaan kovin vanha gubbe.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä kovimmaksi täytyy sanoa
Pantera, Helsingin jäähalli 1994. Oli ensimmäinen keikka nuorena teinipoikana, jota pääsi katsomaan. Pantera oli kovassa vedossa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Semmosta ajattelin ajan kulueksi kysäistä, että mitkä on palstalaisten "kovimmat keikat" joissa olette olleet? Muiden mieliippiteillä ei ole mitään väliä, vain oma mielipide ratkaisee.

Aloitan sanomalla kaksi keikkaaa.
Sepultura, Giants of Rock 199i. Olin samanikäinen kuiuin tyttäreni nyt eli 14 vuotias.
Godfdflesh, Lutakko 1992. En ollut silloinkaan kovin vanha gubbe.
Bat ja Ryyd Nilsiän Tahkolla. Baaria en muista. Olikohan vuonna 2012. Enkä puhu nyt paskaa. Oon nähny livenä Metallicaa sun muuta, mutta mikään ei ole noussut tuon keikan tasolle. About 200 neliömetrin tila ahdettu ihmisiä aivan pullolleen. Täys kuolemanloukku. Viinaa ja oksennusta lentää niskaan. Jokaikisellä virtaa enää puhdasta viinaa suonissa. Kaikki aivan kaatokännissä pitää toisiaan pystyssä. Joku oksentaa lattialle ja samaan aikaan alkaa soimaan Lentävä Puliukko. Kappaleen innoittamana oksentaja nostettiin yleisömeren käsille ja alettiin viemään kohti lavaa. Oksentaja pääsi lavalle, jonka jälkeen seurasi hänen stage diving. Puliukko oli oikeasti lentävä. Hetken. Kaikki väisti ja tämä paiskautui oksennus suupielissään suoraan lattiaan. Poket tuli keräämään ukon pois ja bileet jatkui. Bat ja Ryyd bailasi lavalla ja koko kapakka hyppi, lauloi ja kaatuili varmaan neljän promillen kännissä jokainen.

Ehdottomasti paras, mieleenpainuvin, tunnelmallisin ja paras keikka kokonaisuutena. Kellään ei näkynyt puhelimia, eikä kukaan kuvannut keikkaa. Kaikki keskittyi. Osakseen siksi, ettei kukaan varmaan enää olisi saanut puhelimen kameraa päälle.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ärsyttää ihmiset, joille on ihan valtavan vaikeaa sanoa "kyllä" tai "ei" oikein mihinkään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Bat ja Ryyd Nilsiän Tahkolla. Baaria en muista. Olikohan vuonna 2012. Enkä puhu nyt paskaa. Oon nähny livenä Metallicaa sun muuta, mutta mikään ei ole noussut tuon keikan tasolle. About 200 neliömetrin tila ahdettu ihmisiä aivan pullolleen. Täys kuolemanloukku. Viinaa ja oksennusta lentää niskaan. Jokaikisellä virtaa enää puhdasta viinaa suonissa. Kaikki aivan kaatokännissä pitää toisiaan pystyssä. Joku oksentaa lattialle ja samaan aikaan alkaa soimaan Lentävä Puliukko. Kappaleen innoittamana oksentaja nostettiin yleisömeren käsille ja alettiin viemään kohti lavaa. Oksentaja pääsi lavalle, jonka jälkeen seurasi hänen stage diving. Puliukko oli oikeasti lentävä. Hetken. Kaikki väisti ja tämä paiskautui oksennus suupielissään suoraan lattiaan. Poket tuli keräämään ukon pois ja bileet jatkui. Bat ja Ryyd bailasi lavalla ja koko kapakka hyppi, lauloi ja kaatuili varmaan neljän promillen kännissä jokainen.

Ehdottomasti paras, mieleenpainuvin, tunnelmallisin ja paras keikka kokonaisuutena. Kellään ei näkynyt puhelimia, eikä kukaan kuvannut keikkaa. Kaikki keskittyi. Osakseen siksi, ettei kukaan varmaan enää olisi saanut puhelimen kameraa päälle.
Olen nähnyt Batin ja Ryydin Kuhmossa, Hotelli Kainuussa. Meininki sama.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Nyt ei nuori tiedä, mistä on oikein kyse (tämä Bat ja Ryyd), mutta kiinnostuin ylläolevista kertomuksista.
Maikkari tietää kertoa enemmän tästä Kemijärven huumorimuusikosta, vaikka tämäkin juttu on jo neljän vuoden takaa:

 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt ei nuori tiedä, mistä on oikein kyse (tämä Bat ja Ryyd), mutta kiinnostuin ylläolevista kertomuksista.
Onneksi inttervepsistä voi tälläkin saralla sivistää itseään. B & R on nähtävästi kovaa kamaa itäisen Suomen junttipitäjissä. Kuhmon isännät olivat kuin ameriikka olisi tullut kylään kun pojat ottivat tilan haltuun.

Ei kovin, mutta yksi mieleenpainuvimmista keikoista oli Popeda. Jostain mainoslehdestä luettiin joku lauantaiehtoo että perkele, Popeda Nokialla, @Iisoppi :ssa. Silloisessa humalatilassa oli hyvä ajatus soittaa taksi ja hurauttaa Atalasta Nokialle mittarilla. Ihan viimesten joukossa saatiin liput ja päästiin ineen. Paikan päällä ainoa esiintyjä oli kuitenkin joku pitkäntikun hävinnyt roudari, joka puolen tunnin odottelun jälkeen saapui lavalle ja lausui mikkiin: "Älkää nyt ampuko sanansaattajaa, mutta Pauli on taas sen verran huonossa hapessa että Popeda ei valitettavasti esiinny tänään..." Siitä ekaan taksiin pihalla ja takasin Manseen. Ei jääty vartoon edes lipuista rahoja takasin, sen verran vitutti.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä kovimmaksi täytyy sanoa
Pantera, Helsingin jäähalli 1994. Oli ensimmäinen keikka nuorena teinipoikana, jota pääsi katsomaan. Pantera oli kovassa vedossa.

Tana minä oon ollu samalla keikalla. Ja oli ehkä kyllä se kaikista kovin Pantera ikinä missään.

Toinen kova oli Kulttuuritalolla Clawfinger ja sen jälkeen Anthrax. Mitään en juonu, mutta keikan jälkeen oli moshaamisesta pää niin sekasin että ei meinannu osata kävellä suoraan. Se oli hyvä keikka se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös