Captain Slow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Taikka sitten galtsua...Nojoo, ehkä kaipaan ulkoilmaa.
Taikka sitten galtsua...Nojoo, ehkä kaipaan ulkoilmaa.
Jaa no minä olen mies jonka lempikukka on ruusu niin että tulkintoja on aina yhtä monia kuin tulkitsijoitakin...
Jaa no se on sitten sillä selvä, olen nainen miehen vehkeissä. *hymiö* Olen pienestä lähtien ollut eläinrakas sekä luonnonläheinen ihminen ja imen luonnosta ison osan inspiraatiostanikin. Käytän runoissanikin paljon luontovertauksia.Tarkoitin sitä, että nimimerkeillä on taipumus olla sukupuolittuneita. Osa on tietysti neutraaleja, mutta jos luonnosta haetaan inspiraatiota, niin kyllä kaikki kukat ovat useammin naisten kuin miesten juttuja. Eikä tämä ole mielipide, vaan havainto.
Joo linkitä ihmeessä, näitä katsoo aina mielellään. Plussaa ja tykkäys ja yksäri ja kutsu mun watsapryhmään siitä jos olet ihan tolkuttomassa kännissä ja soitat ihan päin vittua. Jos et linkitä, niin minä voin laittaa yöllä 18 linkkiä parhaaseen musaan ikinä. Ei vastaväitteitä. Olen oikeassa. Ja vittuilukilpailuun on ihan turha lähteä, saan kuitenkin enemmän tykkäyksiä.
Jaa no se on sitten sillä selvä, olen nainen miehen vehkeissä. *hymiö* Olen pienestä lähtien ollut eläinrakas sekä luonnonläheinen ihminen ja imen luonnosta ison osan inspiraatiostanikin. Käytän runoissanikin paljon luontovertauksia.
Olettamuksia on helppo tehdä, mutta välillä nekin voivat mennä metsään. Toki varmasti olet oikeassa että olen miehenä "harvinaisuus", monessakin aspektissa.
Juurikin näin. Guns'n roses. Ämmä bändi.Voihan sinun lempikukkasi olla ruusu. Ei se kerro sukupuolesta vielä suuntaan eikä toiseen. Paitsi että kunnon ÄIÄ sanoo, että mikä vitun lempikukka. (No joo, kyllä minäkin tykkään kukista. Olen ollut puutarhalla töissä.)
Tarkoitin sitä, että nimimerkeillä on taipumus olla sukupuolittuneita. Osa on tietysti neutraaleja, mutta jos luonnosta haetaan inspiraatiota, niin kyllä kaikki kukat ovat useammin naisten kuin miesten juttuja. Eikä tämä ole mielipide, vaan havainto.
Varokaa autoilijat! Oli Porsche tai ei.Japp.
Mun iskä on melko feminiininen mies ja äiti olikin läpi lapsuusvuosieni se vanhempi joka piti kotona huolen kurista ja järjestyksestä, joten kohallani myös geenit ovat näytelleet osansa. Sen sijaan taidan olla ainoa perheenjäsen joka harjoittaa taiteen luomista ja on ylipäätään kiinnostunut taiteellisesta ammatista ja taiteilijoista.Eiväthän eläinrakkaus, luonnonläheisyys tai runojen kirjoittaminen ole mitenkään naisille varattuja asioita. Eikä miehen pidä tuollaista ainakaan pyytää anteeksi. Se ÄIÄ-maininta oli lähinnä kaiken perimaskuliinisuuden pilkkaa. Olen itsekin tehnyt testejä, joissa on mitattu henkistä sukupuolta, ja sieltä on tullut vastauksena, että minussa on sekä erittäin vahvoja maskuliinisia että erittäin vahvoja feminiinisiä piirteitä. Sanoisin siis, että miehet eivät ole ollenkaan niin yksiulotteista porukkaa kuin usein luullaan ja halutaan nähdä.
Ite kuitenki koitin monta vuotta vetää showta ja teeskennellä olevani joku muu, niin nykysin oon mieluummin vaan rehellisesti ja anteeksipyytämättömästi se mikä oon. Todennäköisesti herätän sillä negatiivisia mielipiteitä mutta siinäpähän herätän.
En perusta niinkään Litkun edustamasta musiikkigenrestä, mutta fiksu ja vahva nainen hän kyllä on. Tuo aitous on se mitä arvostan, niin Litkussa kuin ihmisissä yleensäkin.Muista, että voit herättää sillä myös positiivisia mielipiteitä. Kuten aikamme nero Litku Klemetti on sanonut siitä tunteesta, ettei sovi muottiin: "Muista, että jollekin voit olla kuitenkin se maailman coolein tyyppi, just sellaisena kuin oot". Kyllä Litku tietää. Tämä on hyvä ohjenuora.
Jos tapaat miehen, jolle ei ole käynyt noin niin tarjoan illan. Toki edellytyksenä että miehellä on edes auttavasti kokemusta naisista.
Olet ollut naisen kanssa. Nainen ei ole ollut aina aito. Eli on käynyt sinullekin. Mutta toki tarjoan, kunhan joskus taas baariin päästään. Nyt minullakin tuo pelipaita niin pistetään toppari sekaisin ja saadaan tänne uusi hieno karaokevideo kansan ihasteltavaksi. Sinun vuoro sitten valita biisi :)
Edit: P.S minä olen. Kiihottavaa.
Windows 95 ja WordPerfect. Sillä tehtiin lukioon monta esseetä ja ainetta. Ja hyvin arvosanoin, jopa!Hähää, kaikki muu saattaa kenties pätkiä ja kaatua, mutta tekstinkäsittelyohjelmat eivät. Olen voiton puolella, tietokone hyvä. Kirjoitusprojekti jatkuu lupaavasti eteenpäin. Tämä tulee vielä valmiiksi, uskallan sanoa sen jo nyt.
Kai te viel muistatte ku Wordissa oli se hemmetin klemmari joka yritti olla mukamas avuksi vaikka oli todellisuudessa vaan tiellä? Tai sen ku miinaharava oli Windowsin pähein valmiiksi ladattu peli?Windows 95 ja WordPerfect. Sillä tehtiin lukioon monta esseetä ja ainetta. Ja hyvin arvosanoin, jopa!
Pitää ruveta treenaamaan. Sinänsä tuttu bändi ja yleensä ne tutuimmat biisit sieltä karaokesta taitaa löytyä.
Nää Comedy Centralin Roastit on kyllä hyviä. Aika rankkaakin läppää välillä, which is nice. Sitten toi vitun Situation mikä on siinä Trumpin roastissakin. Sille on kerrottu että tuu vetään läppää roastiin, me kirjotetaan sulle kyllä vitsit. Ja vitsi on siinä että tuosta idiootista tehdään täysi pelle kun dorka ei itse tajua. Kai...Pitää ruveta treenaamaan. Sinänsä tuttu bändi ja yleensä ne tutuimmat biisit sieltä karaokesta taitaa löytyä.
Mutta Paramountilta (ex MTV) tulee muuten nyt Donald Trumpin Roast. Oli tarkoitus aloittaa katsomaan alusta, mutta unohtui, mutta ei tuo vielä kauaa ole mennyt.
Yks sellanen juntti joka pääs julkkikseksi MTV:n Jersey Shore-nimisen ohjelman avulla. Ns. turha julkkis.Kuva vittu on Situation? No näin juuri ekaa kertaa. Mutta mitä vittua tuollainen jäykkis teki tuolla? Hirveää paskaa.
Ei mitään hajua, mutta joku reality paskianen kaiketi. Tykkään näistä Roasteista kyllä. Löytyy netistä helposti. Charlie Sheen, Pam Anderson, Bruce Willis ja Justin Bieber oli ainakin aikas hyviä.Kuka vittu on Situation? No näin juuri ekaa kertaa. Mutta mitä vittua tuollainen jäykkis teki tuolla? Hirveää paskaa.
Paras Roasthan on oikeasti Vesa Keskinen -edition. Mahtavia myös nuo jälkipuinnit:Ei mitään hajua, mutta joku reality paskianen kaiketi. Tykkään näistä Roasteista kyllä. Löytyy netistä helposti. Charlie Sheen, Pam Anderson, Bruce Willis ja Justin Bieber oli ainakin aikas hyviä.