Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 852
  • 66 747

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensinnäkin älä matki mua
Keksin oman


Toisekseen yh-äiti ei noin vain osta uutta autoa, kun ensin pitää hoitaa oman miehen hautajaiset alta pois.
Ottaa osamaksulla ja jättää parit ekat laskut maksamatta. Niin mäkin tein aikoinaan. Jätin turhanoloiset laskut maksamatta.




Toisekseen ei noi asu helsingissä, joten ratikka ei kulje.
Mitäs jos ne asuu Tampereella?


Häpeän. Hera on tunnettu monipuolisesta ajattelustaan, mutta nyt ajattelit vain yhdeltä kantilta. Laajenna näkemystä, niin tähtitaivas näyttäytyy uutena sinullekkin. Kunnioituksella, iso s.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keksin oman



Ottaa osamaksulla ja jättää parit ekat laskut maksamatta. Niin mäkin tein aikoinaan. Jätin turhanoloiset laskut maksamatta.





Mitäs jos ne asuu Tampereella?



Häpeän. Hera on tunnettu monipuolisesta ajattelustaan, mutta nyt ajattelit vain yhdeltä kantilta. Laajenna näkemystä, niin tähtitaivas näyttäytyy uutena sinullekkin. Kunnioituksella, iso s.
Kuinka iso?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka maksaa jos kotona asuva poika vie auton sotatoimialueelle. Auto siis hankittu rahoituksella ja poika menehtyi.
Yksinkertaisesti: kenen nimissä rahoitus on, tai jos on takaaja, he maksavat. Jos rahoituksen ottaja kuolee ja takaajaa ei ole, eikä kuolinpesästä irtoa masseja, keissi jää rahoitusyhtiön tappioksi. Tämän vuoksi rahoitusyhtiöt yleensä vaativat täyskaskon, jossa on rahoitusturva.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Anna Puun ja Olavi Uusivirran upea 2020-kappale (tuottaja Jukka Immonen) julkaistiin helmikuun alkupuolella.

Kevään tapahtumia vasten peilaten sanoitus saa melko kylmäävän sävyn. No, linnut sentään laulavat onneksi edelleen.

"Mä tulin kaukaa tulevaisuudesta
Sieltä missä ei oo mitään
Oon se pieni poika kapselissa
Tulin elämää etsimään

Pidä lujaa niin että tuntuu
Ota kädestä kiinni nyt
Ennen kuin kadotaan
Ja kaikki muuttuu
Mä olin sun
Vuonna kakskyt kakskyt"


Huh huh, mitkä kylmät väreet.

 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Katselen tässä the predator elokuvaa. Olen löytänyt paskimman elokuvan, jota tämän elämäni aikaan katselen. Aivan sanoinkuvaamatonta paskaa. En tiedä ihmisryhmää joille voisin suositella. 0/5
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jos elokuvahistorian parasta loppukohtausta etsitään, niin se on Chaplinin Kaupungin valoissa, eikä muita vaihtoehtoja edes tarvitse miettiä. Enkä linkitä vaikka se satavarmasti jostain löytyykin, sillä ei se tunnu samalta kun tarina puuttuu ympäriltä. Ekan kerran kun tuon näin, niin itkin valtoimenaan ja itken yleensä en ikinä. Podin silloin nuoruudessani kyllä sunnuntaikrapulaa, mikä varmasti edesauttoi tuota tunteisiin menoa, mutta kyllä se itkettää ilman krapulaakin. Ja kyseinen elokuvahan on muutenkin maailman kaikkien aikojen paras elokuva.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ensimmäinen päivä tammikuun jälkeen kun ei tullut avattua jatkoajan koronakeskustelua kertaakaan. Ei edes tv-uutisia, joten todella fresh olo. Suurilta osin turhaa väittelyä joka paikassa. Ei tuota jatkoajan keskustelua meinaa malttaa olla lukematta, mutta välttely on kyllä vaikeaa kun koronalla on pelit jatkuvasti käynnissä, samalla kun muut sarjat paussilla. Jos huomenna aamukahvia juodessa käy vähän kurkkaamassa..
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sen, joka meinaa asua Helsingissä pitää olla hupsu tai liian viisas. Katsos kun siellä pitää aurinkoakin jonottaa. Kun minä syyskuussa hellepäivänä kävelin uimalaitokselle, niin siellä oli satatuhatta helsinkiläistä seisomassa ja jonottamassa lippua jotta pääsisivät aurinkoon loikomaan. Hullusti on silloin asiat. Minä sitä vaan kiipeän tunturille ja kun siellä kellistyn kalliolle, niin jo vain on mulla aurinkoa. Minä omistan koko auringon. Ja minun on hyvä olla taivaan alla oman auringon lämpimissä.
(Jorma Ollikainen: Kelokämppä, 1984)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miksi pitää tähän aikaan herätä? Ja Stogikseen pitää mennä. No, mulla lienee jo immuunius. Katotaan milloin pääsee pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös