Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 227
  • 66 870
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tulinko mä kapakkaan vai missikisoihin. Siis maailman kaunein.
Kääntääkö tämä tuntematon kaunotar kapakassa @pettterin koko elämän päälaelleen? Ovatko Jatkoajan maineikkaan baarikonkarin sinkkuvuodet pian historiaa? Pannaanko tänään? Liveseuranta tällekin spektaakkelille olisi poikaa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mä tuossa mietin, että mikä mua Sanna Marinissa nyppii, demariuden lisäksi tietty.
No se, että sillähän on Andyn vanhat leegot suussa! Ei siis ne uudet, keräyksellä ostetut vaan ne pikkasen keltaiset palikat.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä tuossa mietin, että mikä mua Sanna Marinissa nyppii, demariuden lisäksi tietty.
No se, että sillähän on Andyn vanhat leegot suussa! Ei siis ne uudet, keräyksellä ostetut vaan ne pikkasen keltaiset palikat.
Toisin sanoen, pitääkö paikkaansa että sä et siis haluaisi joutua Sannan hampaisiin?
 
Mä tuossa mietin, että mikä mua Sanna Marinissa nyppii, demariuden lisäksi tietty.
No se, että sillähän on Andyn vanhat leegot suussa! Ei siis ne uudet, keräyksellä ostetut vaan ne pikkasen keltaiset palikat.
Muija sano ihan samaa. Marinin leegot on kuulemma kuin kuin pitkäveto. Yksristikaks ja pari varalla. Ite en oo huomannu.

Tampesterin O'Connellsissa on happy hour koko päivän ja hyödynnän sitä siekailematta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kymppiuutisten kevennyksessä eilen illalla joku pikkupoika teki uuisvideon päivän tapahtumista papalleen. Tekee näin kuulemma joka päivä.

Tuli tuosta mieleeni että pitäisikö näinä vaikeina aikoina sitä itsekin alkaa kuvaamaan joku lyhyt video joskus ja lähettää se isälleni. Ei nyt ehkä päivittäin mutta välillä. Ainakin viikon päästä isälläni on syntymäpäivä, silloin ainakin voisi isää piristää lyhyellä videolla.

Näinä vaikeina aikoina kun tapaaminen livenä isäni kanssa on kielletty melkein kokonaan niin ehkä jossain tällaisessa voisi olla ideaa?

En nyt tiedä voiko isä toistaa videoita omalla kännykällään mutta jos tätä ajattelisi ihan teoriatasolla, voisiko sinun mielestäsi tällainen toimia? Useammin videoita isälle vai vain viikon päästä isän syntymäpäivänä?

Järjellisiä kommentteja asian tiimoilta otetaan vastaan. Ja hyviä ehdotuksia mitä tuollaiset videot voisi sisältää?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Liitteet

  • FB_IMG_1584943942940.jpg
    FB_IMG_1584943942940.jpg
    45 KB · kertaa luettu: 246

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Sämppäri, @banaaninviljelijä. Ja kaikki muut runkkarit myös. Olkaa hyvä.
Voi morjesta pöytään. Vaikka pään asento onkin hieman jännä vartaloon verrattuna, niin ei haittaa. Kirjoitin aiemmin, et kuvalle vemppaaminen on tyhmää, mut nyt eletään poikkeusaikaa. Suuret propsit sulle, jos näit vaivaa ton duunaamiseen. Kuhan pääsen sisätiloihin onanoimaan, laitan Lionel Richien -Hello biisin soimaan. Kun otan veitikan esiin, kuvittelen että hän laulaa " hello, is it mee you lookin for". Voi veljet mikä päivä tulossa. Kiitos!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voi morjesta pöytään. Vaikka pään asento onkin hieman jännä vartaloon verrattuna, niin ei haittaa. Kirjoitin aiemmin, et kuvalle vemppaaminen on tyhmää, mut nyt eletään poikkeusaikaa. Suuret propsit sulle, jos näit vaivaa ton duunaamiseen. Kuhan pääsen sisätiloihin, laitan Lionel Richien -Hello biisin soimaan. Kun otan veitikan esiin, kuvittelen että hän laulaa " hello, is it mee you lookin for". Voi veljet mikä päivä tulossa. Kiitos!
Kyllä ne propsit menee jollekin muulle, minä vain välitin eteenpäin.
 

Glove

Jäsen
Aloitin aamuni lukemalla kuusi sivua Jatkoajan koronaviruskeskustelua. Monipuolista keskustelua, osa viesteistä pisti ajattelemaan ja toisaalta osalle teki mieli hieman nauraakin vaikka vakavasta asiasta on kyse. Mutta eiköhän tämä pallo jatka pyörimistä vaikka korona yrittäisi sen pysäyttää.
 
K

Kiekkokatsoja

Aloitin aamuni lukemalla kuusi sivua Jatkoajan koronaviruskeskustelua. Monipuolista keskustelua, osa viesteistä pisti ajattelemaan ja toisaalta osalle teki mieli hieman nauraakin vaikka vakavasta asiasta on kyse. Mutta eiköhän tämä pallo jatka pyörimistä vaikka korona yrittäisi sen pysäyttää.
Ei sinne kannata ainakaan kirjoittaa mitään. Kirjoitukset hautautuvat hetkessä, kirjoitustulvan alle. Taidat olla harvoja, jotka viitsivät lukea noinkin montaa sivua kerrallaan..?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
SAIN VIIMEISEN PAKETIN JAUHELIHAA KAUPASTA

ENS VIIKONLOPPUNA TEHDÄÄN POJJJAAAT TORTILLOJA!!!!!

HAHAHA!! HAISTAKAA PASKA HAMSTRAAJAT!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saan KooKoon playoff-kaulahuivin ja playoff-paidan kotiin toimitettuna! Hei me mennään pleijareihin!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään sain sitten korppujauhot tehtyä. Mitähän seuraavaksi tekisi... Tänään on vapaapäivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös