Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Joskus yläasteella ja lukion ekalla jotkut leveili juomisillaan. Paljonko meni perjantaina tai milloin nyt menikään. Oli se siistiä niistä.
Mahdoton olla muistamatta. Itse puolestani kärsin noina vuosina alemmuuskompleksista kun en ollut vielä tuolloin koskenutkaan alkoholiin.Joskus yläasteella ja lukion ekalla jotkut leveili juomisillaan. Paljonko meni perjantaina tai milloin nyt menikään. Oli se siistiä niistä.
Niin, ajatella olin silloin vielä yläluokilla (3-6) eikä kyllä yhtään tullut juotua alkoholia. Vuodesta 1999 alkaen join itseni känniin ainakin kerran viikossa ja se oli yleensä maanantai kun join. Vuodesta 2005 join itseni känniin ainakin kahtena iltana viikosta ja ne illat olivat yleensä maanantai ja torstai. Vuodesta 2007 alkaen join itseni känniin joka ilta mutta en jatkanut aamuisin vaan kärsin krapulasta. Ja vuodesta 2009 alkaen olin joko koko ajan kännissä tai sitten krapulassa toivoen olevani humalassa ja miettien miten sen tilan pian tavottaisin. Muulla ei niin väliä... Niin se elämä vain eteni enkä pysäyttänyt sitä...Aika vähän dokasin vielä ala-asteella, ehkä siksi muistan. Vuodesta 86 on sitten tullut otettua hitusen enemmän.
Taisin antaa väärän todistuksen lähimmäisistäni tai siis lähilinnuistani. Kyllä nuo siemenet näköjään vähitellen vähenee. Laitoin merkin yhden telineen kylkeen ja kyllä se sentin verran vajennut muutamassa päivässä. Ehkä linnuista on vaan tullut näkymättömiä... Tai onhan noita lintuja näkynyt pönttöjä tutkimassa.Linnutkin on jossain karanteenissa ja yhtään lintua en ole nähnyt ruokintapaikalla muutamaan päivään. Siemenet vaan mätänee telineissä.
Aivan kuin oisit vienyt muistitikkuni.
Noniin. Nyt pysytään sitten etätöissä ainakin ensi viikon loppuun.Nonni. Altistuneena sitten himassa. No, en käynyt vessapaprua hamstraamassa. Enkä muutenkaan.
Olin jo valmiiksi etänä, joten tämäkin päivä menee normisetillä.
Jossain vaiheessa täytyy käydä kaupassa (muutaman päivän päästä). Jos kävisi yöllä.
Onkohan muuten se lepakkokeittoa syönyt kiinalainen vielä hengissä joka tämän koronaviruksen päästi liikkeelle?
Juha Miedon sadasosan tappio tietysti.Kerro, minkä kilpailun haluat nähdä ja kokea uudestaan? Urheilustudion nostalgiaviikonloppu tuo kotikatsomoihin suomalaisia sykähdyttäneet talviurheiluhetket
Kun ohjelmassa olleet urheilukilpailut on peruttu koronaviruksen takia, Urheilustudio tuo ruutuun klassikkohetkiä vuosien varrelta.yle.fi
Jotain tämän tyylistä täälläkin taisivat kirjoittajat toivoa? Anyway, pointsit tästä YLE:lle. Itselleni tuli heti mieleen mm. Samppa Lajusen Salt Lake Cityn olympiakullat.
Kerro, minkä kilpailun haluat nähdä ja kokea uudestaan? Urheilustudion nostalgiaviikonloppu tuo kotikatsomoihin suomalaisia sykähdyttäneet talviurheiluhetket
Kun ohjelmassa olleet urheilukilpailut on peruttu koronaviruksen takia, Urheilustudio tuo ruutuun klassikkohetkiä vuosien varrelta.yle.fi
Jotain tämän tyylistä täälläkin taisivat kirjoittajat toivoa? Anyway, pointsit tästä YLE:lle. Itselleni tuli heti mieleen mm. Samppa Lajusen Salt Lake Cityn olympiakullat.
Kyllä se siitä, Koiviston sanoja lainatakseni. Torstaista asti himassa samasta syystä. Vielä pari viikkoa himassa. Safkaa tulee illasta oven taakse. Ei tää kivaa silti ole.Mulla viikko karanteenia ja saikkua. Todennäköisen korona-epäilyn ja -altistumisen takia. Noh. Kaippa tää tästä.
Kerro, minkä kilpailun haluat nähdä ja kokea uudestaan? Urheilustudion nostalgiaviikonloppu tuo kotikatsomoihin suomalaisia sykähdyttäneet talviurheiluhetket
Mitähän minä ketjuherruudella teen? Yritän tavoittaa sinun kirjoitusmäärät. No siihen on vielä matkaa. Pernaveikon saatan tulla vielä joskus ohittamaan.Täten luovutan ketjuherruuteni nimimerkille @Iisoppi joka on miehen rouva. Vai onko lesboliitto? Käsittääkseni ei ole.