Vaan oliko se Reksa vai Torkkeli kuka lonkuttaa tänään...?Edelliselle kirjoittajalle kiitos tiedosta. Tämä oli tärkeä tieto.
Brazzersissa käyttökatko?Vituttaa.
Hoffmann von Fallersleben teki 1840-luvun alussa sanat Saksan kansallislauluun.
Vaan eipä varmaan olisi kannattanut sanoja keksiä.
Biisi kyllä saavutti suosiota ja julkaistiin myös opiskelijoiden laulukirjoissa. Mutta se "herätti vastustusta vasemmistolaisten piirissä, ennen kaikkea sitä vastaan taistelivat viranomaiset. Hoffmann von Fallerslebenia vastaan aloitettiin rikostutkinta, jonka vuoksi häntä estettiin harjoittamasta akateemista uraansa huhtikuussa 1842. Saman vuoden joulukuussa hänet erotettiin yliopistosta ja karkotettiin Preussista syytettynä esivallan vastustamisesta."
Paikallinen twitter-paremmisto on jo siis tuolloin antanut jonkinlaisen natsifasistileiman.
Ei saisi olla mitään kansaa, Kansainvälistä vaan laulaa.
Ehdotankin, että ei pelkästään Saksan kansallislauluksi, vaan koko maailman kansallislauluksi, valitaan laulu Ihme ja kumma. Siinä on mukavat sanat. Tässä pieni pätkä siitä:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Siilillä on piikit, linnulla on höyhenet, pupulla ja oravalla turkit pehmoiset.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Muurahaiset aina rakentaa ja rakentaa, vaan eivätkö ne koskaan valmihiksi saa?
Lisäys: ja natsejahan saksalaisista vajaan 100 vuoden päästä tuosta tulikin, eli oikeassa olivat 1840-luvun twitteristit jo tuolloin.
Ootteks te kans hurahtanut intialaiseen filosofiaan ja meditaatioon. Dada on mun guru!
Nämä olivatkin esivasemmistolaisia, jotka olivat selvästikin oppineet ja näkemään natseja kaikkialla.Mutta ei kai silloin mitään Internationaalia laulettu, kun se keksittiin vasta 1880-luvulta. Ja vasemmistolaiset yleensäkin vasta 1860-luvulla.
Onko minussa vikaa vai onko typerää vitsailla koronalla?
En oikeastaan tiedä. Kai siitä nyt jonkun vitsinkin voi vääntää. Riippuu tilanteesta ja asiayhteydestä. Omassa elämässä en ole toistaiseksi muuttanut mitään koronan takia. Vaikka riskiryhmään kuulunkin. Mutta eipä tuo täällä pohjoisessa vielä ole juuri levinnyt. Yksi tapaus Pohjois-Pohjanmaan alueella ja pinta-alaa on kuitenkin lähes 40000 neliökilometriä. Voihan niitä oireettomia taudin kantajia tietenkin tulla vastaan vaikka kaupassa. Mistäs noista tietää? Mutta eikö korona ole Kiinassakin jo vähemään päin?Onko minussa vikaa vai onko typerää vitsailla koronalla?
Brazzersissa käyttökatko?
Myös naisten jääkiekon välieriä pelattiin tyhjille katsomoille (ainakin urheiluruudun kuvan mukaan). Naiset ovat sitten vastuullisia ja yrittävät estää koronan leviämisen tai sitten EVVK.Serie A:ssa, La Ligassa ja Turussa pelataan tyhjille katsomoille.
TPS myös päättää kautensa suosiolla runkosarjaan, mikä vähentää Turussa järjestettävien yleisötilaisuuksien määrää tänä keväänä huomattavasti.Myös naisten jääkiekon välieriä pelattiin tyhjille katsomoille (ainakin urheiluruudun kuvan mukaan). Naiset ovat sitten vastuullisia ja yrittävät estää koronan leviämisen tai sitten EVVK.
Rauhallisuus kannattaa aina, tässäkin tapauksessa.En minä jaksa pohtia tätä maailman taloutta ja koronaa. Ne on vaan liikaa minulle. Se mikä tulee niin tulee... taantumaa ja koronaa. Ehkä siitä selvitään. Jos liikaa miettisin niin ahdistuisin sen takia lähinnä suljen asiat, joihin en voi vaikuttaa, ulkopuolelleni. Se on minun selviämiskeinoni.
Jospa se toinenkin vielä soittaisi sinulle.Ihana aamu. Heräsin mahtavaan solvauspuheluun, jossa luonnettani analysoitiin sillä tarkkuudella, johon ääliö kykenee ja kerrottiin että olen paska. Kun lopulta sain suunvuoron, jouduin toteamaan, että solvaaja oli ymmärtänyt väärin, en ollut hänestä puhunut mitään vaan eräästä toisesta. Mielenkiintoinen kolmen sekunnin hiljaisuus sitten. "Ai jaa..." Että mä rakastan ihmiskuntaa.
Kahdeksi yöksi nyt töihin. Siis ei saa rauhassa tehdä mitään, kun työt häiritsee koko ajan. Just olin joulukuun alussa ajamassa taksia ja taas duuniin, nyt takaisin sille omalle alalle (kahdeksi yöksi).
Ei voi moittia, mitäpä sitä itteensä piinaamaan asioilla jotka ei oman määräysvallan alla ole. Tämä on noin by the way, hyvinkin keskeinen ajattelumalli stooalaisessa filosofiassa, saatat olla kaappistooa.En minä jaksa pohtia tätä maailman taloutta ja koronaa. Ne on vaan liikaa minulle. Se mikä tulee niin tulee... taantumaa ja koronaa. Ehkä siitä selvitään. Jos liikaa miettisin niin ahdistuisin sen takia lähinnä suljen asiat, joihin en voi vaikuttaa, ulkopuolelleni. Se on minun selviämiskeinoni.
Jumalauta Raumalla, Tampereella ja Kouvolassa ollaan vihaisia jos pleijaritkin perutaan.