Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 028
  • 68 322

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Kun olin lapsi, pari pientä kiinalaista laukesi naamalle. Sittemmin olen välttänyt räjähteitä.

Silloin ennen niissä olikin enemmän tavaraa.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Niitä on tosiaan yleensä aina, mutta tällä kertaa ei näkynyt. Jotain partiolaisia oli paljon liikkeellä ja olivat vallanneet minun nuotiopaikkani.

Kiinalaiset ihmettelee siellä aina "kuinka tälläinen paikka voi olla niin lähellä keskustaa". Samaa ne ihmettelee Seurasaaressakin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Viime aikoina on ollut aika paska olo. Se ei ole kenenkään teidän syytä, vaan elettyä elämää. Fiilis korkealle, sillä sääli lamauttaa. Kerron vain niinkuinasiat on. Pääsin tai pääsen vielä lehteenkin. Huomastte kyllä. Nyt hyvää yötä. Voikaa hyvin.
Alibin etusivulla ensi numerossa?

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään nuuksiossa näin kun polun varressa koiranulkoilittaja keräsi koiransa paskat muovipussiin, joka on sisänsä kivasti tehty, koska vituttaa se koiranpaska kengässä myös metsässä.

Sitä tuossa jäin vaan miettimään, että ihminen kesytti sudesta hyötyeläimen itselleen, jotta voi sitten palata sen kanssa metsään ja noukkia sen paskan muovipussiin.
Hei,

Kiitos aiheellisesta viestistänne. Olette kuitenkin ymmärtänyt jotain väärin, parahin Milles Mortenson (jos se edes on oikea nimenne).

Ihminen ei kesyttänyt sutta, vaan susi kesytti ihmisen. Nykyisin ihminen palvelee orjana tuota nelijalkaista orjuuttajaa. Ulosteiden kerääminen pussukoihin ja näiden kanniskelu ympäriinsä on vain jäävuoren huippu. Oletko miettinyt, mistä nuo ulosteet saavat alkunsa? Kyllä! Tilanne on kehittynyt niin pahaksi, että palvelija ostaa omilla rahoillaan orjuuttajansa ruoat!

Nouskaa vastustamaan itsensä saatanan, tuon kiljuvan jalopeuran lopunajan suunnitelmaa! Sanokaa ystävällinen mutta jämäkkä "Ei!" koirille, noille saastaisille nuuskuttelijoille!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan joutaisi kaikki kodeissa asuvat eläimet syöttää vaikka kiinalaisille. Lehmä on ookoo kun siitä saa pihvejä ja siasta nahkatakkeja eläinten hyväksikäyttöä vastustaville punkkareille, mutta nää koirat ja kissat, hyi vittu. Voisi antikesyttää sinne luontoon takaisin. Parhaat eläimet on graavilohi, muikun mäti ja poronkäristys.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eläimethän on ihan OK siellä luonnossa, minne ne kuuluukin. Porot mehtään ja lohi veteen. Ja maatilan elukatkin on ihan jees. Mutta kun näitä koiria ja kissoja ja hamstereita tuodaan maalikyliin, se vituttaa. Mehtään vaan elukat, ja ihmiset jotka niitä kaipaa sinne perään vaan. Ei se nyt ole luonnollista, että parturikampaaja Sirpa, 32, hommaa jonkun kiinanpalatsikoiran. Menkööt sinne Kiinaan, palatsiin sen koiran perässä, jos se niin korvaamaton on.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Älä ota itseesi, mutta olen saman paperiliitin vihjeen saanut aiemminkin ja ei ole auttanut, vaikka vaimo tietää näistä asioista.. Kai mulla on vaan niin iso? Vaimon mielestä normaali.

Älä sinäkään ota itseesi tätä, vaan tuli yleisesti mieleeni että olisi usein ehkä kansankunnan parhaaksi, jos isot egot eivät mahtuisi liitteiksi keskustelupalstoille tai somettamaan, mediavaikuttamaan ylipäällisyyttään.

Olisi kiva sellainen ego-filtteri olemassa, julkisuutta sääntelevä: viestiäsi ei voi välittää koska olet ylimielinen.

Trumppia vituttaisi yli kybällä, enemmän kuin KETÄÄN IKINÄ.

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan joutaisi kaikki kodeissa asuvat eläimet syöttää vaikka kiinalaisille. Lehmä on ookoo kun siitä saa pihvejä ja siasta nahkatakkeja eläinten hyväksikäyttöä vastustaville punkkareille, mutta nää koirat ja kissat, hyi vittu. Voisi antikesyttää sinne luontoon takaisin. Parhaat eläimet on graavilohi, muikun mäti ja poronkäristys.
Antikesyttäminen on kiistatta kiehtova ajatus! Siihenkin liittyy suuria riskejä, jotka saattavat olla liian suuria ihmiskunnalle otettaviksi.

Nimittäin nämä pienet pirut, lemmikeiksi kutsutut ylikasvaneet karvaiset torakat, ovat saaneet tietoonsa paljon ihmisten asioita tässä vuosituhantisen soluttautumisoperaation aikana.

Nämä paskaista persettään persialaiseen mattoon kihnuttavat älyttömiä luontokappaleita esittävät kaksoisagentit jos veisivät saamansa tiedot takaisin luontoon, alkaisi ihmiskunnan tuho olla jo lähellä.

Kuka tietää, millaisia koiruuksia ne keksisivät siellä luonnossa keskenään bakteeri- ja viruskantoinensa, ihmisiin pettyneinä ja täyden palvelun päättymiseen suuttuneina?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Höpö höpö. Jatkuvastihan me vapautamme elämää kodeistamme, eli lapsiamme. Jos nekään eivät ole keksineet, miten meidät syrjäytetään, niin tuskin Moppe tai Missekään keksii.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On nuo aika saatanan sikahintaisia nuo hotellien aamupalat. Ajateltiin käydä valmiilla aamupalalla, ku jääkaapissa on pelkät hyllyt. No, 40 euroa kahdelta henkilöltä, jos ei majoitu hotellissa. Ei siinä mitään. Hyvä aamupala oli, mut silti, 20 euroa per nokka? En tiedä. Musta kuulostaa aika tyyriiltä.

K

Kiekkokatsoja

Taitaa tulla toistaiseksi kevään komein päivä. Arska loistaa siniseltä taivaalta, ja ennustuksena on +5.
Ulkoilupäivää pukkaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä luulen että se on jokin poikabändi. En kyllä ole varma haaveileeko @Johnny B. Goode sellaisesta. On kyllä Johnnyllä sen verran sekavia juttuja on välillä että en oikein tiedä... Ehkäpä?
Ei kun mun suosikki poikabändi on 2 Brothers on the 4th floor. En tyydy ihan pieneen.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Liitteet

• Screenshot_20200308-140830.jpg
    Screenshot_20200308-140830.jpg
    748,4 KB · kertaa luettu: 263

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, nyt tänään pääsin vihdoin käymään isäni luona. Viimeksi loppiaisena olimmekin toisemme nähneet. Siinä välissä ollaan tosin runsaasti lähetelty tekstareita ja muutaman kerran puhuttu puhelimitse toistemme kanssa. Mutta eihän puhelimella tai muulla vastaavalla laitteella yhteydenpito ole kuitenkaan sama asia kuin naamatusten näkeminen.

Oli vain erinäköisiä syitä miksi edellisestä vierailusta isän luokse oli vierähtänyt se suunnilleen kaksi kuukautta. Mutta onneksi näihin syihin ei kuitenkaan kuulunut se että välimme ovat huonot. Vaan esimerkiksi nyt muutenkin melko villinä riehunut flunssa on estänyt myös minua ja isääni näkemästä. Ensin isä oli kipeänä ja sitten minä.

Mutta sitten se tärkein pointti. Pitäisi ilman muuta nähdä isää useamminkin kuin vain kahden kuukauden välein. Nyt on tullut viime vuosien aikana melko paljonkin kuolinuutisiakin jossa on kerrottu noin isäni ikäisen ihmisen kuolleen. Eli päälle seitsemänkymppisen. Ja kun isäni ei enää tosiaan ole mikään nuori valitettavasti niin ei tiedä kuinka monta tervettä vuotta isällänikään on vielä jäljellä. Erilaiset sairaudet ovat kai valitettavan yleisiä vanhemman väestön keskuudessa.

En nyt haluaisi sanoa että isäni on jo kuitenkin melko iäkäs mutta pakkohan asioita on katsoa realistisesti. Samalla kun ihmettelee kuinka vuodet menevät nopeasti ja siskon lapset kasvavat kasvamistaan niin samalla myös me aikuiset vanhenemme ja isällänikin on kuitenkin ikää kohta jo se 71 vuotta.

No eihän 71 vuotta nyt välttämättä mikään korkea ikä ole toisaalta. Se riippuu niin monesta asiasta, osin sattumastakin. Jollain käy kai parempi tuurikin ja saavat elää pidemmän elämän ja olla pidempään terveenä. Toisaalta sitten saa välillä lukea urheilijoistakin jotka menehtyy kovin nuorena.

On tajuttava osata arvostaa näitä aikoja mitä saa elää isänikin kanssa, toki täytyy arvostaa kaikkien läheistenkin kanssa vietettyä yhteistä aikaa. Elämä on välillä niin saakelin arvaamatonta muutenkin, tiedä välttämättä koskaan milloin on kenenkin viimeinen päivä. Jos miettii äitini ja veljenikin menehtymisiä niin äidin menehtyminen oli valitettavan ennalta odotettua mutta veljeni menehtyminen tuli täysin yllätyksenä.

Saakeli, ei tästä elämästä välttämättä tiedä milloin sattuu mitäkin. Toisaalta pitäisi vain olla liikaa ajattelematta asioita ja elää täysillä sekä on osattava toki arvostaa sitä aikaa tärkeiden ihmisten kanssa. On paljon materiaalia nykyään mutta se taitaa kuitenkin olla tärkeämpää minkä menettäminen satuttaa eniten. Minulle näitä eniten satuttaneita menetyksiä ovat olleet etenkin äitini, veljeni ja perheemme lemmikkikoiran menettäminen.

No joo, paluu siihen alkuperäiseen aiheeseen. Kävin tänään tosiaan isäni luona. Aamulla paistoin pullat ja otin mukaani isäni luo kuusi vastaleivottua pullaa. Isäni sitten täytti ne laskiaispulliksi ja herkuteltiin isäni kanssa laskiaispullilla, kahvilla ja vielä jouluksi leipomillani kuivakakun palasillakin. Sitten katsoimme isäni kanssa hieman urheiluakin. Kivan päivän vietin isäni luona.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hämeenlinnassa on ilmeisesti vähän erilainen katsantokanta mestaruuskrapulan välttelemiseen?
En minä siitä tiedä. Aina kun olen Hämeenlinnassa ollut niin HPK ei ole pelannut. Tai olen todennut rajahyödyn heikoksi.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
"Muista se musiikki aamusta!!" "Post-it laput Rollosta!" Toivottovasti muistin nämä asiat kun nämä tuli vastaan vanhoja vihkoja selatessa. Rehellisesti sanottuna ei ole enää mitään hajua, mitä nämä koski...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy