Jani Toivola -fanit ja muut pääsevät iloitsemaan miehen esiintymisestä lauantaina Uutisvuodon kauden avauksessa.
Taidat olla Lintsillä duunissa?
Tismalleen sama. Tai no ei tismalleen, en katsonut Terminaattoria, mutta jostain syystä ei jaksa BB enää kiinnostaa vaikka olen kaikki aikaisemmat kaudet katsonut, mukaanlukien itseasiassa ne britti-BB -kaudet joita Suomessa näytettiin. Ei vaan jaksa enää, viime kauden puolessa välissä iski jo tämä ähky ja se on näemmä jatkunut tähänkin kauteen.Aikaisempina vuosina olen katsonut kaikki Big Brotherit, mutta nyt kun selailin kanavia, niin valitsin syömisen taustamölyksi BB:n sijasta Terminaattorin. Kaikkea sitä näkee.
Nyt on pakko kirjoittaa. Asia on epäilys asiattomasta naapurista.
Nyt se saatana on jonkun tapolanmervin hankkinut... ja naurutupakki haisee minunkin kämpässä, taas. Ehkä demarisoidun ja valitan, ehkä en.
No minä oon niin hauska, että voisin kirjoittaa aina suoraan letkautus-ketjuun.Sama ketä kirjoittaa, mä oon hauskin.
Putosin tuolilta lattialle nauramaan.
Vedän lakanan vielä tänä iltana overhead. Minulla on kaapissa soihtuja ja savuja. Jos luette lehdestä nuoren miehen kuolleen asuntopalossa, osaatte varmaan laskea 1+1. Lakanaani ei näet ole käsitelty paloturvalliseksi.Onko tifosi paloturvallinen?
Ja se olisi 500:s viesti juuuuuuri... Nyt!
Niin on. Tuota topicia etsin ja etsin, mutta ei osunut silmiin ja hakukin kusi, niin päädyin juhlimaan tässä ketjussa. Pahoitteluni.
Väärin juhlit ja nyt kenellekään ei ole kivaa.
Ei ole enää minullakaan, skumpat kaadettu viemäriin ja mieli maassa :(