Seuraavan kerran, kun juhlit merkkipaaluviestiä muista katsoa vähän tarkemmin mihin ketjuun tulet hillumaan.
Ensi kertaa ei tule sillä naru on jo katossa :(
Seuraavan kerran, kun juhlit merkkipaaluviestiä muista katsoa vähän tarkemmin mihin ketjuun tulet hillumaan.
Käden saa laskea.Ensi kertaa ei tule sillä naru on jo katossa :(
Minä olen kirjoittanut "yliarvostetut elintarvikkeet"-ketjuun myös pitämästäni elintarvikkeesta. Onneksi tähän ketjuun saa kirjoittaa mitä vaan.
Kyllä ainakin meikäläisen entisessä kotikunnassa on Satakunnankatu.
Ellei tuo sitten ollut hjuumoria.
Niin.. Onhan Helsingissäkin Mäkelänkatu tai vaikkapa Mechelininkatu.. Linkit vievät googlemapsiin.Mille naurat juuri nyt -ketjusta siirrettyä:
Siinä milloin tieväylää kutsutaan kaduksi ei tunnu välillä näin helsinkiläisen näkökulmasta olevan kovinkaan paljoa järkeä. Standardit ovat hyvin erilaiset tässä asiassa Helsingissä ja muissa kaupungeissa, Kouvolassa tätä kutsutaan kaduksi ja Helsingissä tätä tieksi.
Linkit vievät Google Maps Street Viewiin.
Jussi Parviainen osoittaa blogissaan mustasukkaisuutta ja juuri sellaista aviomieskuntoa, jota 19-vuotias vaimonsa mitä todennäköisimmin pitää ihanana.
Täksi vuodeksi ei ole avattu Urheilulehden kansikuvapoju ketjua, joten todettakoon täällä, että tänä vuonna koko kansan Mikke on kunnian saanut poju.
Onkos tuosta lehdestä avattu ennenkään arvailuketjua? Jääkiekkolehden kansikuvaa taas on veikkailtu aiemmin.
Just tajusin erheeni ja olin tulossa muokkaa, mutta ehdit ensin. Ryömin takaisin kolooni. Mutta tulipahan ainakin se viesti kirjoitettua.
No, kukaan ei ole täydellinen. Minustakin puuttuu monta vikaa.
Jääkiekkolehden kausiopas 2011-12 kolahti juuri postiluukusta sisään. Kahvia ja lukuhetkiä tiedossa seuraavat tunnit.
Jääkiekkolehden kausiopas 2011-12 kolahti juuri postiluukusta sisään. Kahvia ja lukuhetkiä tiedossa seuraavat tunnit.