Klassinen sentteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Josko tänään sitten jaloviina hyvässä seurassa.
On pelaajia, joiden arvo mitataan jossain ihan muussa valuutassa kuin pisteinä ja Lennu kuuluu näihin kavereihin. Vertailun Jakke Ruutuun hän häviää mielestäni selvästi. Ensinnäkin Jaken taitokin riitti pelaamaan mestaruusjengin 1-ketjussa ja turha sanoa, että kuka tahansa siinä olisi vetänyt Calounin ja Davidsonin kanssa. Ei olisi. Saumatonta yhteistyötä ja olipa taitopelaajillamme tilaa loistaa. Lennu on kiltimpi kuin Jakke, joka tekee joukkueen / voiton eteen aivan mitä tahansa. Siksi Jakke oli Lennun ikäisenä NHL-pelaaja ja Lennun taso ei kyllä tule änäriin riittämään. Lennussa on todella paljon hyvää, mutta ihan pisteistäkin todettuna: saamiinsa tilaisuuksiin nähden hän tekee nykyään hämmentävän vähän maaleja / pinnoja.
Keneen saa käydä väkivaltaisesti käsiksi EA:lla? Koittasivat nyt korjata paskansa.
Pääni kasvaa partavaahtoa.
Jpg or didn't happen!
Minä tykkäsin pitää kaljua 18-21-vuotiaana (vapaa-ehtoisena. nyt kasvatan, koska geenit sanovat ettei se pysy montaa vuotta). Nyt roikkuu letti lapaluiden alla. Ja minua luullaan hyvin usein homoseksuaaliksi.Höylää pois, höylää pois, höylää pois.
Meni jo, eli ei tapahtunut.
Onnea! Sinusta voi siis tulla jonkinlainen oikea kirjailija, eikä vain mukahauskuuksien jauhaja tyyliin mm. monet meistä.Haaveilen kirjailijan urasta. Ja viestini on ensimmäinen tähän ketjuun.
Perskeles, että on metsä väärällään riistalintua. Syövät minun mustikatkin, ryöttäät.
Viikonloput on kansainvaelluksia varten, mutta viikolla saa rauhassa touhuta. Enpä ole noilla main ennen tuollaisia määriä metsoa nähnyt, ihan jännitti.Tänäänhän se metsästys alkoi! Enkä päässyt aloitukseen vielä itse, mutta ensi vkl:na sitten!