Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 943
  • 66 863

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Taidat olla Lintsillä duunissa?

No en, mutta jos viittasit tähän taannoiseen Linnanmäen tj:n uskomattoman idioottimaiseen haastatteluesiintymiseen, olet asenne- ja ikäpuolella oikeilla jäljillä. (Kiitos myös treenin ja parin lasin jälkeisessä olotilassa ns. viinit näppikselle -efektistä:).

Muutenkin voisin kohta mennä onnellisuusketjuun täältä kuleksimasta, tosin idiotismi- tai sopimattomuusketju voisi olla parempi valinta. Työntekokin ON joskus yllättävän hauskaa, tai sanotaanko että sen ulottuvuudet... olkoot. "The situation 's dirty, thirty, so dirty" whatever. Ei helvetin kuustoista, mutta hupi irti mistä saa;).
 
Viimeksi muokattu:

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On se Martikaisen Upi vaan Linnun faijan jälkeen aivan omassa luokassaan uutistenlukijoiden joukossa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Aikaisempina vuosina olen katsonut kaikki Big Brotherit, mutta nyt kun selailin kanavia, niin valitsin syömisen taustamölyksi BB:n sijasta Terminaattorin. Kaikkea sitä näkee.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt on pakko kirjoittaa. Asia on epäilys asiattomasta naapurista.

Nyt se saatana on jonkun tapolanmervin hankkinut... ja naurutupakki haisee minunkin kämpässä, taas. Ehkä demarisoidun ja valitan, ehkä en.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aikaisempina vuosina olen katsonut kaikki Big Brotherit, mutta nyt kun selailin kanavia, niin valitsin syömisen taustamölyksi BB:n sijasta Terminaattorin. Kaikkea sitä näkee.
Tismalleen sama. Tai no ei tismalleen, en katsonut Terminaattoria, mutta jostain syystä ei jaksa BB enää kiinnostaa vaikka olen kaikki aikaisemmat kaudet katsonut, mukaanlukien itseasiassa ne britti-BB -kaudet joita Suomessa näytettiin. Ei vaan jaksa enää, viime kauden puolessa välissä iski jo tämä ähky ja se on näemmä jatkunut tähänkin kauteen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
50 Centin motto taisi joskus olla Get rich or die tryin'. Hän teki myös samannimisen laulun. Parempi ja osuvampi lausahdus hänen suustaan olisi kuitenkin ollut Get rich and stop trying.
 

Vaakunanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on pakko kirjoittaa. Asia on epäilys asiattomasta naapurista.

Nyt se saatana on jonkun tapolanmervin hankkinut... ja naurutupakki haisee minunkin kämpässä, taas. Ehkä demarisoidun ja valitan, ehkä en.

Älä älä mainitse jazz-tupakkaa täällä. Kohta on karhukopla rapussa ja naapurin narkkarin finninen turpa venähtää, kun naama tunkee turpeeseen ja rannekorut kilisee selkäpuolella.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Uutispäivä kahdessa sekunnissa

Aamulehti/Luvia "Pelastusliivejä: ei:, alkoholia: kyllä - kuusi joutui veden varaan"

YLE Daegu/Antti Kempas "Oksennus tuli pahimmillaan jopa 500 metrin välein"

Ei mikään naurun asia, mutta huvitti Kempaksen haastattelu kun se puoliksi naurahti jotta "En tiedä oikein, mitä siinä tapahtui. Jotenkin vain meni pimeäksi vähäksi aikaa. Tais siinä käännöksessä mennä taju pari kertaa, tai mikä lie"
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sama ketä kirjoittaa, mä oon hauskin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Justiinsa juu. Johan on ollut viikonloppu ja vielä olisi lauantai-ilta edessä.
Eilen minulta ja meidän DJ:ltä kysyttiin:"Haluuko pojat nähdä kaksoset synnyttäneen naisten vittuja".
Putosin tuolilta lattialle nauramaan.
Jatkoa seurasi myöhemmin, kun samainen reilu kolmekymppinen nainen sanoi ottavansa suihin heti, jos siirrän hänen karaokelaulunsa seuraavaksi.
En tarttunut kumpaankaan tarjoukseen.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Onko tifosi paloturvallinen?
Vedän lakanan vielä tänä iltana overhead. Minulla on kaapissa soihtuja ja savuja. Jos luette lehdestä nuoren miehen kuolleen asuntopalossa, osaatte varmaan laskea 1+1. Lakanaani ei näet ole käsitelty paloturvalliseksi.

-Yhteiskunnan vihollinen-
 

d2uce

Jäsen
Täällä pitäisi olla myös facepalm -ketju. Taas sen sorttista viesteilyä yhdessä ketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös