Minä yksityisautoilen. Suunnilleen joka päivä. En syö kovin paljon punaista lihaa, eikä minulla ole aseita, mutta tämä on minun heikkouteni.
Sori siitä, vihreät.
Mutta kai sulla sentään Tesla on?
Minä yksityisautoilen. Suunnilleen joka päivä. En syö kovin paljon punaista lihaa, eikä minulla ole aseita, mutta tämä on minun heikkouteni.
Sori siitä, vihreät.
Sä oot enemmän minä kuin haluaisit.......Juon kotonani sangriaa ja katson Kari Tapion keikkaa Provinssista vuodelta 2010.
Lähdenpä siis tästä ostamaan viisi shetlanninsheefferiä.Sä oot enemmän minä kuin haluaisit.......
Mutta kai sulla sentään Tesla on?
Kait sä sille nimenkin olet antanut?Volvo. Pieni, kaunis, nopea, ketterä. Josta tykkään ihan hitosti.
Nyt puhuin kyllä autosta kuin naiset.
Kait sä sille nimenkin olet antanut?
Olitko pelissä? Jos olit, niin aarrgghh, kirous päällemme on langennut. Sun piti olla voittava katsoja.....Mielenkiintoinen matsi tänään. Oltiin tasoissa, jouduttiin tappiolle, kirittiin kahdesti johtoon ja lopulta hävittiin. Meni taas jännäksi. Nyt kun saisi vaan soitella, mutta kun ei voi... onneksi sunnuntaina voi.
Olitko pelissä? Jos olit, niin aarrgghh, kirous päällemme on langennut. Sun piti olla voittava katsoja.....
No kyllähän tässä vähän puhetta oli, että hän siellä kotonakin kannustaisi ja voittoja huutaisi omille ;).Taisi koskea vain vieraspelejä.
Totta puhuen, sut on kyllä bongattu töllöstä aika monta kertaa kun erotut muita paljon pidempänä siellä kutrit kiharalla ;) Tsempataan Ässät jatkoon, pitäis tulla sinne kotimatseihin, vaan hankalaa tuntuu olevan. Jos saavun Isomäkeen, saatan tulla juttusille, mikäli mahdollista.Totta kai mä olin pelissä, tällä kertaa vaan ilman seuraa, keskiviikkona olin paikan päällä isoisäni kanssa. En kai minä sitten olekaan se onnenamuletti, paitsi vieraissa. No, se 3-2 toteutui melkein...
Minut voi tunnistaa yleensä siitäkin, että seisomakatsomossa näkyy iso punainen patalippu levitettynä esille. Harrastan sitä aina silloin tällöin jos tulee mieleen, ja mikäli on tarpeeksi tilaa.
Kelatkaa miten siistii, jos tänne vois soittaa. Jokaiselle keskustelulle ois oma linja. Esim. ManUn linja "kuka tuli?" "Lert, tulin vaa peukuttaa". Toi ois ihan vitun siistii. @Ylläpito olisiko mahdollista tulevaisuudessa, esim 2025?
Asia selvä. Superkiitos nopeasta vastauksesta.
Sama muuten täällä ja nimenomaan ton nopeuden takiaTuli tahaton nauru tosta ylläpidon salamannopeasta vastauksesta Heran kysymykseen,
Todennäköisemmin löydytään Alibista. "Homo-orgia Tokoin rannassa - katso kuvat!"Kesäkuun 13. päivän jälkeen olet varmaan kanssani Jatkoajan etusivulla jutussa, jossa lukee about "Keskustelupalstalaiset tapasivat Helsingissä - tapaamisesta tuli jättimenestys".
Kuuntelin radio suomea ja juontaja sanoi odottavansa kaveria oulusta. Tähänkö on tultu, että valtakunnanradio on kaapattu junttien toimesta. Kohta jokaisessa ravintolassa joudut tekemään hampurilaisen itse niinkuin Oulussa jo nykyään. Suunta on huono ja huolestuttava.
Edit. tekisi mieli tägätä tähän yksi käyttäjä, mutta ei sillä ole nimeä...
Eipä meillä parempaakaan tekemistä ole, kun maksettiin teidän menot.Yllättäen hesalainen juntti korostamassa omaa paremmuuttaan.
Eipä meillä parempaakaan tekemistä ole, kun maksettiin teidän menot.
Velkaa olette hankkinu. Vai onko sulla esittää faktaa kenen menoja olette maksanut?