Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 326
  • 68 324

Glove

Jäsen
Toxic waste oli pettymys. Pitäisi olla maailman kirpeimpiä karkkeja, mutta ei nuo juuri sen kirpeämpiä ollut kuin moni muukaan. Ihan irvistelemättä pystyi syömään.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kait sä sille nimenkin olet antanut?

Itse asiassa en ole. Tiedän, että ainakin naiset antavat autoille nimiä, ja itsekin annoin edelliselle autolleni, joka oli farmari-Ford. Se oli Vanha Rikoskumppani ja Vanha Konna, koska sillä tuli ajettua niin paljon ylinopeutta. Mutta tälle Volvolleni en ole antanut nimeä. Se on vain Volvo. Tykkään kyllä nykyisestä autostani, mutta Vanhaa Konnaa on joskus ikävä.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielenkiintoinen matsi tänään. Oltiin tasoissa, jouduttiin tappiolle, kirittiin kahdesti johtoon ja lopulta hävittiin. Meni taas jännäksi. Nyt kun saisi vaan soitella, mutta kun ei voi... onneksi sunnuntaina voi.
Olitko pelissä? Jos olit, niin aarrgghh, kirous päällemme on langennut. Sun piti olla voittava katsoja.....

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Totta kai mä olin pelissä, tällä kertaa vaan ilman seuraa, keskiviikkona olin paikan päällä isoisäni kanssa. En kai minä sitten olekaan se onnenamuletti, paitsi vieraissa. No, se 3-2 toteutui melkein...

Minut voi tunnistaa yleensä siitäkin, että seisomakatsomossa näkyy iso punainen patalippu levitettynä esille. Harrastan sitä aina silloin tällöin jos tulee mieleen, ja mikäli on tarpeeksi tilaa.
Totta puhuen, sut on kyllä bongattu töllöstä aika monta kertaa kun erotut muita paljon pidempänä siellä kutrit kiharalla ;) Tsempataan Ässät jatkoon, pitäis tulla sinne kotimatseihin, vaan hankalaa tuntuu olevan. Jos saavun Isomäkeen, saatan tulla juttusille, mikäli mahdollista.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saakeli, huomenna tulee kaksi viikkoa täyteen edellisestä kerrasta, kun olin kuuntelemassa livemusiikkia. Pisin tauko pitkään aikaan, vieroitusoireet alkaa olla järjettömät. Oli harkinnassa ajaa huomenna Tampereelle katsomaan Screaming Thundersin (eli ne Eput, jotka eivät ole Syrjän veljeksiä ja pari muuta jamppaa) CCR/Fogerty-tribuuttia, mutta sekin ehti mennä loppuun.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kelatkaa miten siistii, jos tänne vois soittaa. Jokaiselle keskustelulle ois oma linja. Esim. ManUn linja "kuka tuli?" "Lert, tulin vaa peukuttaa". Toi ois ihan vitun siistii. @Ylläpito olisiko mahdollista tulevaisuudessa, esim 2025?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli tahaton nauru tosta ylläpidon salamannopeasta vastauksesta Heran kysymykseen,

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuosi vuodelta tuntuu makeammalta jäädä lomalle. Eilen se hetki koitti taas klo 23 ja kotiin ajellessa oli mukava ajatella, että seuraavaan neljään viikkoon ei tarvii laittaa ajatuksia tohon lafkaan senttiäkään. Viiminen työviikko oli poikkeuksellisen rankka, ylkkyä tuli tehtyä jonkun verran ja jouduttiin turvautumaan toimenpiteisiin, joita ei kertakaan mun yli kakskytvuotisen uran aikana ole käytetty. Muutenkin tunnelma töissä on ollu poikkeuksellisen kireä ja näitä ongelmia ollaan jouduttu aika pienellä porukalla ratkomaan. Nyt onkin ihan vitun hyvä fiilis lösähtää sohvalle viinilasin kanssa ja funtsia mennyttä viikkoa ja erityisesti fiilistellä viikon päästä odottavaa parin viikon reissua aurinkoon ja lämpimään.
Ja juu, tiedän kaikkien lomien loppuvan aikanaan, mutta tällä hetkellä en uhraa siihen ajatustakaan. Cheers, mates.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kesäkuun 13. päivän jälkeen olet varmaan kanssani Jatkoajan etusivulla jutussa, jossa lukee about "Keskustelupalstalaiset tapasivat Helsingissä - tapaamisesta tuli jättimenestys".
Todennäköisemmin löydytään Alibista. "Homo-orgia Tokoin rannassa - katso kuvat!"

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuuntelin radio suomea ja juontaja sanoi odottavansa kaveria oulusta. Tähänkö on tultu, että valtakunnanradio on kaapattu junttien toimesta. Kohta jokaisessa ravintolassa joudut tekemään hampurilaisen itse niinkuin Oulussa jo nykyään. Suunta on huono ja huolestuttava.

Edit. tekisi mieli tägätä tähän yksi käyttäjä, mutta ei sillä ole nimeä...

A Siente

Jäsen
Kuuntelin radio suomea ja juontaja sanoi odottavansa kaveria oulusta. Tähänkö on tultu, että valtakunnanradio on kaapattu junttien toimesta. Kohta jokaisessa ravintolassa joudut tekemään hampurilaisen itse niinkuin Oulussa jo nykyään. Suunta on huono ja huolestuttava.

Edit. tekisi mieli tägätä tähän yksi käyttäjä, mutta ei sillä ole nimeä...

Yllättäen hesalainen juntti korostamassa omaa paremmuuttaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Velkaa olette hankkinu. Vai onko sulla esittää faktaa kenen menoja olette maksanut?

Käykö toi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy