Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 397 863
  • 67 063

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Itse olen saanut puolet pillusta puutumaan kun olen istunut pitkiä aikoja lattialla. Siis ulkoiset häpyhuulet on puutuneet toiselta puolelta ja se tuntuu ihan loogiselta kun kyllä se verenkierto jakautuu häpykummun jälkeen kahtia. Mutta tuntuu hassulta että joku voi puuduttaa vain puolet peniksestään... Vai oliko se niin että koko kalu puutui mutta tuntui vain että puolet puuttuu. No hyvä että kaveri toipui...
No enpä minäkään ymmärrä miten häpyhuulista vain toinen puutuu. Toisaalta eipä ole minulta ikinä toinen puoli peniksestä puutunut. Joskus tosin tuntunut siltä että tunto lähtenyt kokonaan kun on panemassa.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Itse olen saanut puolet pillusta puutumaan kun olen istunut pitkiä aikoja lattialla. Siis ulkoiset häpyhuulet on puutuneet toiselta puolelta ja se tuntuu ihan loogiselta kun kyllä se verenkierto jakautuu häpykummun jälkeen kahtia.
Miten tuo on edes mahdollista? Perseellään kai suurin osa ihmisistä lattialla istuu, enkä ole kuullut puutuneesta anuksesta koskaan. En kyllä puutuneesta hävystäkään. Teetteköhän te siellä Lahessa asiat ihan oikein?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten tuo on edes mahdollista? Perseellään kai suurin osa ihmisistä lattialla istuu, enkä ole kuullut puutuneesta anuksesta koskaan. En kyllä puutuneesta hävystäkään. Teetteköhän te siellä Lahessa asiat ihan oikein?
Jos Iisopilla on hävyttömän isot häpärit, et se vähän niinku istuu niillä ekaks.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@banaaninviljelijä ja @abianos at Czesckulandia.

Poikien raamattupiiri.
Abis just menossa paskalle, paperit mukanaan. Bansku on joko juuri polttanut ja tai suunnittelee parhaillaan kirkon polttamista ja eläinuhreja baphometille. Czeskulla on myös jotain vekkulia päässään. Ainakin Bostikkia, jolla on onnistunut mielensä lisäksi sekoittaan fledansa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tavoitteenani on tällä hetkellä opetella nauttimaan arjestakin entistä enemmän. Ei enää liikaa elämistä niin että viikonloppuisin eletään täysillä ja arkena tehdään töitä. Vaan niin että jo arki olisi mahdollisimman mukavaa.

Tietenkin arkena voi väsy painaa jonkin verran mutta opettelee nauttimaan jo arjestakin jaksamisen rajoissa. Paljon tietenkin arjen maistumiseen vaikuttaa se työn maistuvuus mutta onneksi minulla on sen verran kiva työ että siitä ei liian suurta estettä ole tavoitteeni toteutumiselle.

Luulen että eniten pitää muuttaa ajatteluaan. Elämä on aika usein sellaista kuin mitä siitä ajattelemme. Jos tietoisesti pyrkii ajattelemaan arjenkin olevan hyvää niin eiköhän siitä vähitellen sellaista tule. Ja myös se että ei ajattele liikaa ainakaan niitä työjuttuja kotonaan vaan pyrkii jättämään työasiat töihin niin se on tärkeää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miten tuo on edes mahdollista? Perseellään kai suurin osa ihmisistä lattialla istuu, enkä ole kuullut puutuneesta anuksesta koskaan.
Kyllä minulla perse puutuu kun istun lattialla ilman tyynyä. Istun usein silleen että istun vähän enemmän toisella kankulla kun toiselle puolella on jalat taitettuna vierekkäin. Ja kyllä tuo kuulostaa hassulta mutta en osaa paremmin selostaa. Siinä puutuu välillä toinen kannikka kunnolla ja se säteilee myös häpyyn... kun veri alkaa kiertää niin pistelee sielläkin. En tunne anatomiaa enkä tiedä liittyykö kankun verenkierto ulompien häpyhuulien verenkiertoon. En tiedä mikä on totuus mutta näin sen koen. Välillä kun pylly puutuu kunnolla kovalla istumisesta niin pillukin saa osansa huonosta verenkierrosta.

Teetteköhän te siellä Lahessa asiat ihan oikein?
Luulen ettei tehdä kun toi meidän jääkiekkojoukkuekin vaan taapertaa. No mutta kotiseuturakkaus kaiken voittaa... Vai häh?
 
K

Kiekkokatsoja

Muutama jatkoaikalainen on ollut esillä valokuvissa. Hyvä juttu.
Me muut katselemme kateellisena, kuinka osalla on mahdollista kaljotella arkipäivinäkin. Ja me muut ilahdumme, että kuvissa näkyy "tavallisia rumia miehiä".. joten meillä muillakin rumilla, on helppo mukautua joukkoon. Vaikkakin täältä netin takaa huhuillen.
Joo.. itse tipattomana 1.5 kuukautta, ja vielä jonkinaikaa jatkan tätä linjaa.
Kippis.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aion kello 12 laittaa tähän viestiin tasan minuutiksi kuvani kun istun kotona enkä tee mitään. Vain odottakaa. Köyhät. Modeille tiedoksi: laitan paidan päälle.

[kuva poistettu]
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös