Ja sen jälkeen se rumpali kuoli.Ihan näin viereisestä pöydästä huutelen, että Kylähullujen "Lisää persettä rättipäille" taisi jonkinasteista parranpärinää aiheuttaa aikanaan. Ei siitä soittolistajyrää tullut koskaan.
Ja sen jälkeen se rumpali kuoli.Ihan näin viereisestä pöydästä huutelen, että Kylähullujen "Lisää persettä rättipäille" taisi jonkinasteista parranpärinää aiheuttaa aikanaan. Ei siitä soittolistajyrää tullut koskaan.
Niin teki. Haistan räjähdevyön käryä.Ja sen jälkeen se rumpali kuoli.
Muutama joukkue lyö joka vuosi, varsin hyvän euromäärän pelaajapalkkioihin. Siitä huolimatta, on tulos vaihteleva. Nooh, oikeat pelit alkavat vasta yli kuukauden päästä.Voittavat Kerhon kuitenkin, luulen ma. Täytyy sanoa, että noilla resursseilla on tuhlausta rimpuilla kuudennesta sijasta. KooKoo suorittaa esimerkiksi paljon paremmin, paljon pienemmällä pelaajabudjetilla. Ihme kun IFK:ssa ollaan kovin tuhlaavaista sorttia.
Tottahan toki, KooKoon menestystäkään ei olla vielä kuulutettu kirkossa. Joukkueen suunta on kuitenkin täysin oikea. Oliko se pisteputki 16 vai 17 ottelun mittainen, muistaisin lukeneeni... herranpieksut sentään mitä menoa. Kouvolassa on varmasti antoisaa käydä peleissä nykyisin.
Äidin siunaustilaisuus olisi perjantaina. Olen tässä yrittänyt miettiä, että onko mulla nyt kaikki asiat sen suhteen hoidettuna? Yksi puhelu mun pitää vielä soittaa, eikä sen lisäksi pitäisi olla muuta. Ellen sitten ole mokannut ja unohtanut jotain.
Ja taas kerran brassaillaan sillä että on harrastettu seksiä. Vittu.Hyvää yötä ja näkemisiin! Olen ihan poikki ja valmis petiin. Kiitos, näkemiin ja muita juttuja.
Ihmisellä on erilaisia elämänvaiheita. Opitaan ryömimään, konttaamaan ja kävelemään, sitten jo kohta päästään hiekkalaatikolle ja muihin leikkeihin. Pian sen jälkeen aletaan mahdollisesti harrastaa urheilua ja mennään kouluun jne.Jos delaa vaikka päihteisiin alta viiskymppisenä ja jotkut surkuttelee nuorta ikää niin eikö ne mieti sitä millään kertoimella? Toi ikähän on muiden vuosissa. Ei nynnyt ehkä hoksaa tai tiedä.
Mikä siinä on luontevaa. Tarve tehdä niin kuin muut, vaikka ei halua eikä nykymaailmassa onneksi ole tarvettakaan.Vaikka päihdevuodet luonteva yksi elämänvaihe onkin, on vähintään yhtä luontevaa siirtyä siitäkin taas seuraavaan vaiheeseen. Esimerkiksi valmistua johonkin järkevään ammattiin ja perustaa perhe ja alkaa kartuttaa varallisuutta mikäli näkee sen tarpeelliseksi.
Eiks tuo nyt ole vähän ylitulkintaa ja rivien välistä lukemista. Totta vai tarua... siihen sano mitään.Ja taas kerran brassaillaan sillä että on harrastettu seksiä. Vittu.
Mikä siinä on luontevaa. Tarve tehdä niin kuin muut, vaikka ei halua eikä nykymaailmassa onneksi ole tarvettakaan.
Olkaa rohkeita ja uskaltakaa olla oma itsenne! Siltikin, vaikka ä-ä-äiti käski tehdä pienenä näin.
Olen työskennellyt päihteidenkäyttäjien parissa niin pitkään, että tämä sinun esiintuoma ajatusmaailma on hyvinkin tuttu. Yhteistä monille elämänsä päihteen ympärille rakentaneiden puheille on tuo vapaus. Yhteistä on myös se totaalinen näkökyvyttömyys sille, miten ahtaan vankilan on itselleen niistä pulloista kasannut. Aika monen siitä suosta väljemmille vesille rimpuilleen olen myös kuullut puhuvan silmien avautumisesta yms. Että miten nauroivat oravanpyörässä juokseville - kunnes tajusivat olevansa itse se orava.
Maailma on vaikee kohdata selvin päin ja sitä vaikeammaksi se muuttuu, mitä kauemmin pakenee.
Aika nynnyä.Olkaa rohkeita ja uskaltakaa olla oma itsenne!
Pyydä @Työmyyrä58 hitsaan kyrpä sinne kiinni tukkeeks.Huomasin just, että mulla on perseessä reikä. Onkohan se ollu kauan? Ollaankohan töissä naureskeltu selän takana?
Tämä on melko yleistä. En ole vielä törmännyt tyyppiin jolla ei ole perseessä reikää.Huomasin just, että mulla on perseessä reikä. Onkohan se ollu kauan? Ollaankohan töissä naureskeltu selän takana?
Onko se reikä vai aukko? Niimpä. Reikähän on läpikuultava.Tämä on melko yleistä. En ole vielä törmännyt tyyppiin jolla ei ole perseessä reikää.
Muumit sanoo terve.Tämä on melko yleistä. En ole vielä törmännyt tyyppiin jolla ei ole perseessä reikää.