Tottakai olisi. Omaan pesään saa kusta, mutta kuseppa naapurin maille niin jo nousee haloo. Tämmöinen mielensäpahoittamisyhteiskunta tästä on tullut. Se mitä eniten ihmettelen on se kun mieli pahoitetaan asioista, jotka ei koske itseä milläänlailla. Kunhan vaan halutaan pahoittaa oma mieli. Ihmiset, hymyilkää ja naurakaa, älkää pahoittako mieltänne.Tuisku Antti oli näköjään tehnyt "musaa", jossa kristinuskoa öö.. no jollaintapaa kai koetellaan hyvän maun rajoja. Mua tuo ei haittaa, ja en sitä tule vapaaehtoisesti kuuntelemaan.
Tuli vaan mieleen, että mitäs jos olisi jotain muuta uskontoa käsitellyt samoin tavoin? Olisiko sitten tullut mielensäpahoittamis haloo?
Hieman asiaan liittyen, olen valmentanut junioreita reilut parikymmentä vuotta, mutta nyt on tullut joku vuosi taukoa. Olen miettinyt, että vieläkö sitä alkaisi niihin hommiin, mutta kovin on alkanut epäilyttämään, minkälaisia nämä nykyjunioreidenvanhemmat mahtaa olla? Pahoitetaan mieli ja itketään joka asiasta kun homma ei mene niin kuin itse haluaisi?