Taas Runebergin päivä. Äkkiä on vuosi mennyt. Ja taas sama kysymys nousee tietenkin mieleeni, voinkohan syödä kaikkia esimerkiksi kaupassa myytäviä Runebergin torttuja? No en tietenkään voi syödä kuin niitä torttuja joista olen maksanut. Mutta sitä en nyt tarkoittanutkaan vaan lähinnä sitä että voikohan niitä alkoholilla kostutettuja torttuja syödä ihminen joka käyttää antabusta säännöllisesti? Vuosi sitten minulle varmasti tuohon kysymykseen täälläkin vastattiin jo mutta ihmisen muisti on yleensä varsin lyhyt.
Kunpa jaksaisi kuin
@Iisoppi leipoa itse Runebergin torttunsa. Mutta aika laiska leipoja minä muuten olen. Joulu luo illuusion että olisin joku ahkerakin leipoja mutta asia kun on oikeasti niin että leivon ahkerasti vain jouluksi mutta muuten olen melko laiska leipuri. Joskus silloin tällöin leivon joulun lisäksi.
Kun leipoisi Runebergin torttunsa itse niin tietäisi varmasti mitä niihin laittaa ja silloin ei ole vaaraa että tulee syötyä alkoholia. Mutta ehkä jätän tänä vuonna nämä pähkäilyt suuremmalti osalti väliin ja en syö tänä vuonna Runebergin torttuja. Nehän maksaakin.