Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 382 890
  • 66 968

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänä talvena en ole joutunut kertaakaan laturaivon kohteeksi. Kiitos säänhaltija ja siitäs saitte vitun sivakoijat.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiinalaiset. Kyllä nyt jokaisen pitäis tsennata, et tuo koronavirus on tehty tarkoituksella ilmastonmuutosta/väenpaljoutta vastaan. Nyt tais vaan karata käsistä, tai tarkoitus oli globaali. Naatitaan naatitaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Amppareissa on onneksi vielä koronauutisesta huolimatta rauha maassa, kun suosituimmat uutiset ovat Chloe Simsin jättidaisarit, leirintäalueen seksiralli, herttuatar Catherinen hameen helmat ja tositv-kaunottaren pakarat. En klikannut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Paramountilta tulee vanhoja South Parkeja. Ei helevetti että toi on hyvä sarja. Kukaan ei saa armoa. Pitäs hankkia koko setti ja katella kaikki alusta asti tässä odotellessa uutta tuotantoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänä talvena en ole joutunut kertaakaan laturaivon kohteeksi. Kiitos säänhaltija ja siitäs saitte vitun sivakoijat.
En ole kyllä minäkään. Muutenkin täällä päin on aika leppoisaa ollut tuo hiihtely kun yleensä sai ihan yksin lykkiä. Joskus naapurin rouva sattui samaan aikaan laduille mutta ei se kovin raivoisa ihminen ole, kuten en minäkään.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen oli viimeinen lukujärjestyksen mukainen päivä lukiossa.
Ai että. Nauti vielä kun voit. Oli aivan mahtavaa aikaa elämässä. Ylppäreihin tietysti kannattais vähän lukea. Itse en juurikaan näin tehnyt. Vaan tuli ryypättyä ja muuten vaan melskattua ympäri kyliä. Mutta toisaalta hauskaahan se oli ja sai touhuta menemään vailla huolen häivää mistään. Silloin tällöin heitettiin kakskybää koneeseen rusan shellillä, kenellä nyt sattu messissä olemaan ja taas matka jatkui ympäri maakuntaa toheltaen. Kyllä tietyllä tapaa noita aikoja kaipailee, kun ei ollu huolta huomisesta, eikä tarvinnu miettiä mitään duunijuttuja sen kummemmin. Kunhan vain olla möllötti jos siltä tuntui. Hienoa aikaa, uskomattoman hienoa aikaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ylioppilaskokeisiin ei kannata lukea enää siinä vaiheessa kun koe on parin päivän päässä. Jos et siihen mennessä osaa asioita niin ei parin päivän opiskelu mitään auta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yleensä talvisin on metsässä ollut kiva kävellä, kun ei ole itikat kiusana. No tänä talvenakaan ei ole itikat kiusanneet, mutta alkaa toi märkyys jo pikkuhiljaa riittää. Ja ton toisen koiran tassuille on muutenkin kosteus pahasta, niin niitä saa koko ajan kuivata ja rasvailla. On meillä toki tossut tassuissa lenkeillä, mutta eipä se paljoa auta näillä keleillä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä olen tässä abivuotena kirjoitellut yhteen vihkoon omia asioita oppitunneilla: kirjannut myös päivämäärät ylös teksteille ja laittanut oman nimen joka sivulle. Kirjoitellut eri tyyleillä, kaikkea mitä on tullut mieleen. Joskus englanniksi, joskus suomeksi. Antoisaa puuhaa. Kirkkoveneitä en ole piirrellyt koskaan, missään iässä.
En yhtään ihmettele, että olet kirjoitellut kaikenlaista oppitunneilla, sillä sinulle tuo kirjoittaminen on jotenkin niin luontaista. Pidä siitä myös kiinni, sillä se on pidemmän päälle kehittävämpää kuin kirkkoveneiden piirtely.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä luin koulussa kokeisiin aina vaan muistiinpanot. Tosin ei se auttanut, kun vihkot oli täynnä kirkkoveneitä.
Mä tein samaa. Ei irronnut Saksan kokeessa pisteitä, vaikka sama kysymys oli ollut aiemmin läksynä ja olin sen juuri lukenut ja onnellisena kirjoitin sen ja olin varma, että nyt tulee hyvät pisteet. Kokeen palautuksen aikaan huomasin, että olin lukenut väärän vuoden vihkoa.

Siitä eteenpäin oli aikalailla kirkkoveneitä vihkot täynnä. Siinä kohtaa ei enää auttanut muistiinpanojen lukeminen. Yläasteen matikan vihkot sen sijaan ovat edelleen koskemattomia. En koskaan kokenut tarpeelliseksi kirjoittaa muistiin noita arvoituksia. Laskeskelin kaikki neliöjuurista lähtien päässäni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä luin koulussa kokeisiin aina vaan muistiinpanot. Tosin ei se auttanut, kun vihkot oli täynnä kirkkoveneitä.
Joskus ala-asteella meillä oli opettajilla tunnin alussa tapana pyytää ottamaan kirja auki läksyaukemalta ja kiertää kattomassa onko ks. kotitehtävät tehtynä. Mun suurta hupia oli välitunnin aikana hankkiutua tilanteeseen jossa pääsin rustamaan joidenkin toverien läksytehtäväsivuille suunnattoman kokoisia siittimen kuvia. Mustekynällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikähän siinä on, aina kun autolla ajaa vähän pidempää matkaa, alkaa penis nostamaan uljasta päätään. Onkohan se tuo tärinä kun laittaa punttiin vibaa.
Se on se kun tietää alitajusesti että ei enää kauaa Tampereelle ja sitten alkaa säpinä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kai miitä tähtiä kannata vittuun työntää.

e.Omituinen tapa täällä joillakin sensuroida sanoja.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös