Kyllä kun tuota omaa viestihistoriaa tutkii niin aika mielenkiintoisesti olen muuttunut kirjoittelijana tänne keskustelupalstalle. Pistää silmään että ennen en paljoa kirjoitellut edes kierrätyskeskukseen muuta kuin lähinnä sitten kalsarikänniketjuun. Nykyään en juuri muualle kirjoittelekaan kuin tänne Kierrätyskeskukseen. Ennen kirjoittelin jääkiekosta tänne reilusti enemmän. No ehkä tässä taas muuttuu takaisin entiseen vähitellen? Tai ainakin toiveenani on alkaa taas kirjoittelemaan jääkiekosta ja muusta urheilusta reilusti enemmän.
Sitä en jaksanut tutkia milloin tuo minun muutokseni on suunnilleen tapahtunut mutta veikkaan sen tapahtuneen joskus silloin samoihin aikoihin kuin kuntoutumiseni alkoi? Eli joku muutama vuosi sitten.
Kyllä minä urheilua seuraan tänä päivänä ehkä jopa enemmän kuin ennen. Olen parin viime vuoden aikana seurannut jääkiekkoa ehkä eniten kuin koskaan aiemmin elämässäni. Kun nyt minulla on taas ollut mahdollisuus katsella jääkiekkoa laajalla skaalalla. Tiedä sitten mistä tuo muutos johtuu?
No koko illan olen pähkäillyt sellaista asiaa että mitä ihmeen kakkua se oli jota joskus syötiin? Mutta muuta en muista tästä kuin ehkä sitä oli minun valmistujaisjuhlissa ja isän kuuskymppisjuhlissa vuonna 2009, kakku oli pirun hyvää ja kakun valmistaja ei suostunut reseptiä antamaan?
Mitään muuta en kakusta sitten muistakaan, en nimeä, en ainesosia, en tekijää. En mitään muuta ja tämähän on niin pirusti mieltä vaivannut. Juuri kukaan muu ei voi oikeastaan varmaan edes auttaa minua tässä asiassa. Äiti sen kakun varmaan muistaisi jos vielä eläisi. Kakku on jotain harvinaisempaa joten en usko että reseptiä löytyy netistäkään. Sisko ehdotti että olisi ollut jotain Vihtorin kakkua ja ehdotti tekijääkin, voihan se näin ollakin.
Pirusti jää vaivaamaan mieltä tällaiset asiat kun ei muista jotain. Kakku oli kyllä pirun hyvää sen muistan. Se oli melkein kuin täytekakkua eli makeaa ja kylmässä säilytettävää kakkua se oli. Sitä pakastettiinkin meillä kun saimme sitä hyvin harvoin syödä. Siksi söimmekin sitä säästeliäästi.
Yritin hakea täältä Jatkoajan keskustelupalstalta viestihistoriastanikin jos olisin joskus tuosta kakusta täällä kirjoittanut mutta en löytänyt mitään tietoa. Silloin pistikin silmääni tuo muutos kirjoittajana.