Poltin kuusen. Tuli vähän käryä kun havut paloi. Nyt on vähän kuuseton olo. Ensi jouluna uudestaan?
Ite kävin just aamukusella. Onneksi joulu on vaan kerran vuodessa.
Poltin kuusen. Tuli vähän käryä kun havut paloi. Nyt on vähän kuuseton olo. Ensi jouluna uudestaan?
Tsemppiä! Kyllä sä siellä pärjäät varmasti hyvin.Se olis huomenna armeijaan. Vähän kyllä jännittää.
Se olis huomenna armeijaan. Vähän kyllä jännittää.
Joo kyllä mä siellä pärjään. Olin tuossa mummulla käymässä ja hän muisti vielä hyvin, kuinka nuoret lähtivät sotaan noin 80 vuotta sitten. Kyllä meidän täällä kelpaa.Tsemppiä! Kyllä sä siellä pärjäät varmasti hyvin.
PS. Aamuja
Kyllä sen taitaa aika moni lopettaa nykypäivänä. Mä en todennäköisesti. Vuosi tuntuu aika pitkältä nyt kun ajattelee, mutta kyllä ne muutkin vuodet on nopeesti mennyt.Tsemppiä, poika! Ja muista, sieltä voi lähteä aina kesken kaiken poijes! Jos siis joku katsoo tai sanoo hieman pahasti. Eikös se keskeyttäminen ole nykyään ihan trendissään ja keskeyttämis% lasketa ihan kymmenissä?
Oivoi, mieli palasi omiin inttiaikoihin... kyllähän niitä lämmöllä ja roska silmässä tänä päivänä muistelee. Hienoja hetkiä tuli vietettyä ja elinikäisiä ystäviä saatua. Ja loppuun asti tsemppasin, vaikka välillä katsottiin tai sanottiin pahasti.
Tsemppiä, poika! Ja muista, sieltä voi lähteä aina kesken kaiken poijes! Jos siis joku katsoo tai sanoo hieman pahasti. Eikös se keskeyttäminen ole nykyään ihan trendissään ja keskeyttämis% lasketa ihan kymmenissä?
Oivoi, mieli palasi omiin inttiaikoihin... kyllähän niitä lämmöllä ja roska silmässä tänä päivänä muistelee. Hienoja hetkiä tuli vietettyä ja elinikäisiä ystäviä saatua. Ja loppuun asti tsemppasin, vaikka välillä katsottiin tai sanottiin pahasti.
Se olis huomenna armeijaan. Vähän kyllä jännittää.
Näin juuri. Ja voiko helpompaa paikkaa olla. Joka päivälle on aikataulu laadittu valmiiksi ja sulle kyllä kerrotaan (välillä turhan monestikin) missä pitää olla ja milloin ja missä varustuksessa. Ja jos jotain asiaa ei osaa, sitä kyllä harjoitellaan niin kauan että oppii. Helppo paikka. Välillä kaipaan takaisin.Asenteella vaan eteenpäin. Hyvin se menee kun asennoituu oikein ja ei turhia murehdi. Enemmän siellä on hyviä asioita kuin huonoja.
Joo näin olen ymmärtänyt.1/20 ei kotiudu ikinä @SMT
4/20 saapumiserä vois olla aika kova.Joo näin olen ymmärtänyt.
Olisihan tuo kiva päästä pitkästä aikaa kokeilemaan. Viimeksi kertauksissa ammuin muistaakseni 87 kymmenellä patruunalla. Paras ampumakokemus kuitenkin silloin kun kalustona oli 122 Rakh 76. Puoli pakkaa päästiin ampumaan kuudella heittimellä, eli 120 rakettia taivaalle noin kymmenessä sekunnissa.RK 62 – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Tuolla kun pääsee räimimään tauluja kovilla niin siinä tuntee itsensä aika mieheksi.
Tsempit myös täältä! Ja aamuja! Kuulin muuten myös huhuja ettei 1/2020 kotiudu koskaan.Se olis huomenna armeijaan. Vähän kyllä jännittää.
U20 finaalin loppuhetkillä taidettiin saada selitys sille, miksi luonnonvaroiltaan maailman rikkain valtio pystyy tuottamaan pitkät päikkärit päivittäin nukkuvien italialaisten kanssa yhtä suuren kansantuotteen.
RK 62 – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Tuolla kun pääsee räimimään tauluja kovilla niin siinä tuntee itsensä aika mieheksi.