Yrittäkää edes.@Czescku ja minä unohdettiin tosiaan harrastaa seksiä. Tänään uusi yritys. Varmaan unohdetaan taas.
Yrittäkää edes.@Czescku ja minä unohdettiin tosiaan harrastaa seksiä. Tänään uusi yritys. Varmaan unohdetaan taas.
No Vuolenkoskella se mökki on. Tai ainakin lähellä.Jaa-a, voi hyvinkin olla. Kyllä tässä 60 (59) kilsan säteellä on aikamoinen määrä mökkeröitä.
Kohta pitäisi taas lähteä kylille. Ei kyllä välttämättä hitosteen huvittaisi lähteä mutta mennään nyt kuitenkin kun on kutsuttu. Vähän sapuskaa, saunomista ja "paskan jauhantaa". Ei sen kummempaa...
En tiedä, mitä olet vetänyt, mutta haluaisin kokeilla samaa.Pojat! Olen vaihtanut olemukseni! Tästä lähtien, kun kaipaatte Abianoksen ajatuksia, viisaita oivalluksia, itseironisia opetuksia naisista ja rikasta hengenravintoani, kun näitä kaipaatte, niin ette enää sano "Setä-Abianos, anna meille mielesi aarre!", vaan tästä lähtien minua kutsuessanne, kaivatessanne luikautatte limaisilta huuliltanne "Lukudu Kikkel, voi missä olet? Tule jo, ja anna meille merkitys! Lukudu Kikkel, emme pärjää ilman sinua!". Näin sanokaa ja ilmestyn yhtä yllättäen kuin nastamuumion kukkakaalia lautasellenne!
Suomen kaikkien aikojen jääkiekkoilija, piste.En tiedä onko Riikka Niemiselle omaa ketjua, mutta tänään tuli radiosta opittua että Riikka oli 16-vuotiaana voittanut aikuisten SM-kultaa jääkiekossa, jääpallossa, kaukalopallossa, pesäpallossa sekä Euroopanmestaruuden jääkiekossa.
Ja 30 vuotta myöhemmin pelasi edelleen maailman huipulla.
Ihan vaan jos en huomenna muista mihin jemmasin Fireball-pullon niin se on kylmäsavustuslaatikossa.
Kitaraa ei pidä ikinä ostaa kokeilematta. Vähintään puoli tuntia pitää soittaa ennen hankintapäätöstä, näkee pysyykö vireessä. Kitarat ovat yksilöitä, kyllä Fenderillä ja Gibsonillakin on ihan paskoja eli merkki ei kerro kaikkea. Hyvän kitaran kaula istuu käteen kuin oma kyrpä, siitä ei edes halua päästää irti. Vahvistimista ei niin väliä, mutta jos soitin kädessä ei tunnu hyvältä niin eipä suju soittokaan silloin.
Tsemppiä!Se olis huomenna armeijaan. Vähän kyllä jännittää.
Se olis huomenna armeijaan. Vähän kyllä jännittää.
Ihan sama vaikka olisi pohjoiskorealainen. Tärkeintä on se, että soitin tuntuu omalta ja käteen sopivalta. Alun perin puutuin koko asiaan siksi, että tiedän tapauksia joissa soittaminen on jäänyt lähinnä siksi, että ei ole ollut sopivaa välinettä. Mitä hendrixejä lienemmekään menettäneet. Kyllä jokaiselle musiikista intoutuneelle pitäisi saada oikea, sopiva ja riittävän hyvä instrumentti.Jiihaa, ei tarvitse jos on ujo, soittotaidoton rahamies nettiyhteydellä.
Ostin aikoinaan itselleni joululahjaksi juovuspäissäni, taisi olla dv247 firmasta, halvan punnan aikoina, vuosimalliltaan muka vanhaksi jäävän vasuri-mehikotelecasterin. Oli pakan viimeinen, kai siksi edullinen ja tietysti vielä sopivasti Midnight Wiinin värinen...
Kaula on kerrassaan mainio, vaikka en osaa vieläkään soittaa. Ehkä lankku on tunkkainen eli pahnan pohjimmaiseksi siksi jäänyt, mutta ei haittaa minua kovin paljon. Oli hyvä diili, kiva kapine omistaa vaikka ei olekaan kai täydellinen. Fenderi se on meksikolainenkin.
Parin tunnin päästä syttyis valot lsdulle, joten kai tästä vois nousta keittämään kahvit ja odottelemsan sitä.
Kyllä se siitä. Anna palaa vaan.Se olis huomenna armeijaan. Vähän kyllä jännittää.
Hajoa sinne metsään.Kiitos kaikille tsempeistä.
Joo onneksi tuli näin mukava talvi. Muutama aste pakkasta ja maassa lunta.Hajoa sinne metsään.
TJO TJ0 TJ0 TJ0 TJO TJ0 TJOTJO.
Joo onneksi tuli näin mukava talvi. Muutama aste pakkasta ja maassa lunta.
Vittu vettä tulee, kun saavista ja maassa kymmenen sentin mutakerros.
Jäi tripit välistä perkele. Kyllä se uni lopulta löytyi, varmaan vähän yli viiden. Äsken heräsin, joten ei tämä päivä ihan hukkaan mennyt.Hyvää reissua sinulle, toivottavasti on hyvä trippi edessä.
Joo onneksi tuli näin mukava talvi. Muutama aste pakkasta ja maassa lunta.
Vittu vettä tulee, kun saavista ja maassa kymmenen sentin mutakerros.