Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jos ei tykkää kaikesta on ilkeä. Hyvän henkilön maine se olla pitää.
Oli pakko tykätä. En halua huonon henkilön mainetta.Jos ei tykkää kaikesta on ilkeä. Hyvän henkilön maine se olla pitää.
En se minä ollut. Oot liian nuori.Vittukun perse on jostain syystä kipeä.
Ei se mitään. Nähdään oikeudessa.En se minä ollut. Oot liian nuori.
Kunhan ei Turussa.Ei se mitään. Nähdään oikeudessa.
Joo ei tässä mihinkään Turkuun kerkiä, kun pitäisi sotimaan lähetän pian.Kunhan ei Turussa.
Mä siis ehdin Turkuun ennen sinua. En tosin sotimaan vaan Wanhat tanssii. Missä vaiheessa kummityöstä tuli noin kaunis nainen?Joo ei tässä mihinkään Turkuun kerkiä, kun pitäisi sotimaan lähetän pian.
Ei sulla olis kummotytöstä kuvaa laittaa?Mä siis ehdin Turkuun ennen sinua. En tosin sotimaan vaan Wanhat tanssii. Missä vaiheessa kummityöstä tuli noin kaunis nainen?
No olis. Mut ensin sun pitää päästä mun seulan läpi. Ja isänsä haulikon ohi. Se on muuten kapiainen.Ei sulla olis kummotytöstä kuvaa laittaa?
No joo ehkä parempi. Aloin kuitenkin miettii, että mun tansseista tulee pian kaks vuotta niin tämän kummitytön täytyy olla -02 syntynyt. En mä tähän taida lähteä. Kysy vaikka Punamustalta.No olis. Mut ensin sun pitää päästä mun seulan läpi. Ja isänsä haulikon ohi. Se on muuten kapiainen.
No joo ehkä parempi. Aloin kuitenkin miettii, että mun tansseista tulee pian kaks vuotta niin tämän kummitytön täytyy olla -02 syntynyt. En mä tähän taida lähteä. Kysy vaikka Punamustalta.
Tai en tiiä saatana.
Joo tanssin.Tanssitko tytön kanssa
Se täytyy kyllä sanoa, että oli yksi helpoin kurssi koko lukion aikana. Pari kertaa kävi pyörähtelemässä yleisön edessä ja sai kurssin. No joo kyllähän niitä harjoiteltiinkin aika paljon, mutta silti. Taisi tulla vielä ysi.Minä en. Jätin tanssit väliin. Kiinnostus ja uskallus eivät ottaneet tulta alleen. En kuitenkaan kadu päätöstäni. Tanssin mahdollisesti joskus myöhemmin, muussa tilaisuudessa kuin koulun tanssijuhlissa.
Kyllähän sitä hyvää voi ja jopa kannattaa odottaa. Kyllähän tässä on saatu muutaman kerran... Kun nätisti asian esittää niin voi kostuakin jotain. Harvemmin ilman täytyy jäädä. Kiitos siitä!No, saitko? Mä joudun odottamaan huomiseen. Hyvää toki kannattaa odottaa.
Aikoinaan Lahess kävi niin että Yhtäriin (Yhteiskouluun) päätyi lukioon enemmän likkoja kuin poikia. Ja taas Lyskassa (Lyseo) oli miesvalta. Yhtärin tytöt tanssi keskenään mutta ei Lyskan pojat voineet sitä tehdä (homojen hommoo). Joku ehdotti joskus että kadun vastakkaisilla puolilla olevat koulut voisivat yhdistää tanssiopetuksen niin saataisiin enemmän pareja vanhojen tansseihin. No ei se ottanut tuulta alleen kun nämä kaksi koulua oli toistensa perivihollisia... tai ehkei itse kouluilla ollut mitään asiaa vastaan mutta opiskelijat eivät halunneet tulla toimeen keskenään.Jokkut jonnet puolestaan eivät uskalla pitää tytön kädestä kiinni mutta haluavat niin kovasti tanssimaan että tanssivat pojan kanssa. Eikä siinä tietenkään mitään väärää ole...
Kiitos, toivottavasti kotijoukkue suorittaa vahvasti tänään kun ensimmäinen KHL-matsi tulee livenä katsottua.Tervetuloa kaikille tänään Hartwall Arenalle! Vaikka ette myönnä tulevanne, tiedän että tulette silti. It doesn't get better than this. Nähdään illalla!
Toivotaan parasta! Historia ei lupaa hyvää, mutta nyt teemme uutta historiaa.Kiitos, toivottavasti kotijoukkue suorittaa vahvasti tänään kun ensimmäinen KHL-matsi tulee livenä katsottua.
Tervetuloa omasta puolestani ja tervetuloa myös uudelleen. Me olemme asiallista porukkaa ja varmasti viihdyt.Kiitos, toivottavasti kotijoukkue suorittaa vahvasti tänään kun ensimmäinen KHL-matsi tulee livenä katsottua.
Ei tullaTervetuloa kaikille tänään Hartwall Arenalle! Vaikka ette myönnä tulevanne, tiedän että tulette silti. It doesn't get better than this. Nähdään illalla!