Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 531
  • 68 344

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä en enää toivo lunta ja pakkasia. Kun joulu jo meni niin on minun puolestani muuten se ja sama sataako lunta vai ei. Tietenkin jos ja kun se liittyy johonkin isompaan asiakokonaisuuteen kuten ilmaston lämpenemiseen niin pitää miettiä asiaa uudelleen. Näin lyhytnäköisesti tarkasteltuna en kaipaa lunta enää.

Halusin vain tällaisen asian ilmoittaa. Kiinnosti teitä tai ei. Kestän kyllä pimeydenkin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo ei tässä mihinkään Turkuun kerkiä, kun pitäisi sotimaan lähetän pian.
Mä siis ehdin Turkuun ennen sinua. En tosin sotimaan vaan Wanhat tanssii. Missä vaiheessa kummityöstä tuli noin kaunis nainen?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei sulla olis kummotytöstä kuvaa laittaa?
No olis. Mut ensin sun pitää päästä mun seulan läpi. Ja isänsä haulikon ohi. Se on muuten kapiainen.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No olis. Mut ensin sun pitää päästä mun seulan läpi. Ja isänsä haulikon ohi. Se on muuten kapiainen.
No joo ehkä parempi. Aloin kuitenkin miettii, että mun tansseista tulee pian kaks vuotta niin tämän kummitytön täytyy olla -02 syntynyt. En mä tähän taida lähteä. Kysy vaikka Punamustalta.

Tai en tiiä saatana.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
No joo ehkä parempi. Aloin kuitenkin miettii, että mun tansseista tulee pian kaks vuotta niin tämän kummitytön täytyy olla -02 syntynyt. En mä tähän taida lähteä. Kysy vaikka Punamustalta.

Tai en tiiä saatana.

Tanssitko tytön kanssa? Kuulemma jokkut nykyajan jonnet ei uskalla pitää tytön kädestä kiinni ja näin ollen jäävät mieluummin kotia pellaamaan ja juomaan äitin lämmittämää maitoa korvapuustin kera. Jokkut jonnet puolestaan eivät uskalla pitää tytön kädestä kiinni mutta haluavat niin kovasti tanssimaan että tanssivat pojan kanssa. Eikä siinä tietenkään mitään väärää ole...

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä en. Jätin tanssit väliin. Kiinnostus ja uskallus eivät ottaneet tulta alleen. En kuitenkaan kadu päätöstäni. Tanssin mahdollisesti joskus myöhemmin, muussa tilaisuudessa kuin koulun tanssijuhlissa.
Se täytyy kyllä sanoa, että oli yksi helpoin kurssi koko lukion aikana. Pari kertaa kävi pyörähtelemässä yleisön edessä ja sai kurssin. No joo kyllähän niitä harjoiteltiinkin aika paljon, mutta silti. Taisi tulla vielä ysi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No, saitko? Mä joudun odottamaan huomiseen. Hyvää toki kannattaa odottaa.
Kyllähän sitä hyvää voi ja jopa kannattaa odottaa. Kyllähän tässä on saatu muutaman kerran... Kun nätisti asian esittää niin voi kostuakin jotain. Harvemmin ilman täytyy jäädä. Kiitos siitä!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jokkut jonnet puolestaan eivät uskalla pitää tytön kädestä kiinni mutta haluavat niin kovasti tanssimaan että tanssivat pojan kanssa. Eikä siinä tietenkään mitään väärää ole...
Aikoinaan Lahess kävi niin että Yhtäriin (Yhteiskouluun) päätyi lukioon enemmän likkoja kuin poikia. Ja taas Lyskassa (Lyseo) oli miesvalta. Yhtärin tytöt tanssi keskenään mutta ei Lyskan pojat voineet sitä tehdä (homojen hommoo). Joku ehdotti joskus että kadun vastakkaisilla puolilla olevat koulut voisivat yhdistää tanssiopetuksen niin saataisiin enemmän pareja vanhojen tansseihin. No ei se ottanut tuulta alleen kun nämä kaksi koulua oli toistensa perivihollisia... tai ehkei itse kouluilla ollut mitään asiaa vastaan mutta opiskelijat eivät halunneet tulla toimeen keskenään.

Koffeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
PELICANS & SUOMEN PAINIMAAJOUKKUE
Yllyttivät kattoon Sopraanosin. Kaikki niin kehuvat jotta on paras sarja miton tehty. Om muuten orotuksiin nähren melekosta paskoo. 4 tuatantokautta ny kituuttanu ja tuntuu ettei tämä saatana lopu milleen.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Korppionssin yhä rakastan sua alkoi soida. Pari kertaa ollut naimisissa. Ensimmäisen kanssa tein pari lasta. Ollaan helvetin hyvissä väleissä, rakastan häntä, kuin siskoa.
Toisen kanssa ei missään väleissä. Kaipaan ihan saatanasti, vaikka järkikin jo sen sanoo, että älä edes ajattele.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervetuloa kaikille tänään Hartwall Arenalle! Vaikka ette myönnä tulevanne, tiedän että tulette silti. It doesn't get better than this. Nähdään illalla!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jatkoni tuolla työkokeilupaikalla on selviämässä näemmä pienin askelin. Elän siis jännittäviä ja mielenkiintoisia aikoja. Mutta tuskin tässä enää kovin kauaa tarvitse odottaa kun jotain täysin varmaa saan tietää jatkon suhteen.

Tänään paikan emäntä oli töissä ja hän sanoi työvuoroni lopuksi että oikein mielellään pitäisi minut siellä mutta se vaatii sen että maksaja löytyy. Tästä nyt en ole ihan varma tarkoittiko hän pelkästään tuota palkkatukikuviota vai sitä kun paikan emäntäkään ei voi kuulemma päättää yksin tällaista asiaa vaan se vaatii päätöksen vielä työkokeilupaikan eli tuon hoitolaitoksen ylemmältä johdolta tms.

No vielä jonkin aikaa tässä saa jännittää mutta eiköhän tuo ensi viikolla sitten ratkea. Tänään olin sitten heti työpäivän jälkeen tuohon työvoimatoimiston yhteyshenkilööni yhteydessä ja hän soittaa tuonne työkokeilupaikalle ensi viikon alussa heti ja puhuu noista palkkatukiasioista.

Toivottavasti tässä nyt kävisi hyvin vielä ja saisin jatkaa tuolla työkokeilupaikalla. Joka tapauksessa itse työkokeilu on varmasti mennyt hyvin kun emäntäkin noin sanoi ja ei minun tässä ole tarvinnut vielä tuolla työpaikalla mitään itse hoitaa ja kysellä vaan muut työntekijät ovat tehneet sitä hyvissä mielin puolestani. Olen itse niin hidas hämäläinen ja jahkailija että en ehdi edes kissaa sanoa kun asiat otetaan minun puolestani jo esille. Mutta hieno hommahan tuo on, työkokeilu on varmaan sujunut sitten hyvin ja minut halutaan tuolla jatkossakin pitää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy