Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 361 731
  • 66 899

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jostain käsittämättömästä syystä päässäni on koko päivän pyörinyt naurettava rallatus: "Wiseguy, Wiseguy, you are such a nice guy, so welcome to FInland, it's nice to have you here". Siis mitä vittua? Tosta telkkarisarjastakin on jo aika monta vuotta aikaa. Joku noita semitähtiä sillon joskus tänne Suomeen toi ja tota rallia muistaakseni silloiset teinit lauloivat lentokentällä Ken Wahlin saapuessa Suomeen. Ja eikös tää herra Wahl ollu täys öykkäri ja kusipää, joka teki oharit sovituista tapahtumista ja lähti jonnekin Tallinnan laivalle sekoilemaan? Mut ihmetyttää kovasti, miten ykskaks tollanen naurettava rallatus vuosien takaa voi yhtäkkiä tulla päähän.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä en enää toivo lunta ja pakkasia. Kun joulu jo meni niin on minun puolestani muuten se ja sama sataako lunta vai ei. Tietenkin jos ja kun se liittyy johonkin isompaan asiakokonaisuuteen kuten ilmaston lämpenemiseen niin pitää miettiä asiaa uudelleen. Näin lyhytnäköisesti tarkasteltuna en kaipaa lunta enää.

Halusin vain tällaisen asian ilmoittaa. Kiinnosti teitä tai ei. Kestän kyllä pimeydenkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo ei tässä mihinkään Turkuun kerkiä, kun pitäisi sotimaan lähetän pian.
Mä siis ehdin Turkuun ennen sinua. En tosin sotimaan vaan Wanhat tanssii. Missä vaiheessa kummityöstä tuli noin kaunis nainen?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei sulla olis kummotytöstä kuvaa laittaa?
No olis. Mut ensin sun pitää päästä mun seulan läpi. Ja isänsä haulikon ohi. Se on muuten kapiainen.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No olis. Mut ensin sun pitää päästä mun seulan läpi. Ja isänsä haulikon ohi. Se on muuten kapiainen.
No joo ehkä parempi. Aloin kuitenkin miettii, että mun tansseista tulee pian kaks vuotta niin tämän kummitytön täytyy olla -02 syntynyt. En mä tähän taida lähteä. Kysy vaikka Punamustalta.

Tai en tiiä saatana.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
No joo ehkä parempi. Aloin kuitenkin miettii, että mun tansseista tulee pian kaks vuotta niin tämän kummitytön täytyy olla -02 syntynyt. En mä tähän taida lähteä. Kysy vaikka Punamustalta.

Tai en tiiä saatana.

Tanssitko tytön kanssa? Kuulemma jokkut nykyajan jonnet ei uskalla pitää tytön kädestä kiinni ja näin ollen jäävät mieluummin kotia pellaamaan ja juomaan äitin lämmittämää maitoa korvapuustin kera. Jokkut jonnet puolestaan eivät uskalla pitää tytön kädestä kiinni mutta haluavat niin kovasti tanssimaan että tanssivat pojan kanssa. Eikä siinä tietenkään mitään väärää ole...
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä en. Jätin tanssit väliin. Kiinnostus ja uskallus eivät ottaneet tulta alleen. En kuitenkaan kadu päätöstäni. Tanssin mahdollisesti joskus myöhemmin, muussa tilaisuudessa kuin koulun tanssijuhlissa.
Se täytyy kyllä sanoa, että oli yksi helpoin kurssi koko lukion aikana. Pari kertaa kävi pyörähtelemässä yleisön edessä ja sai kurssin. No joo kyllähän niitä harjoiteltiinkin aika paljon, mutta silti. Taisi tulla vielä ysi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No, saitko? Mä joudun odottamaan huomiseen. Hyvää toki kannattaa odottaa.
Kyllähän sitä hyvää voi ja jopa kannattaa odottaa. Kyllähän tässä on saatu muutaman kerran... Kun nätisti asian esittää niin voi kostuakin jotain. Harvemmin ilman täytyy jäädä. Kiitos siitä!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jokkut jonnet puolestaan eivät uskalla pitää tytön kädestä kiinni mutta haluavat niin kovasti tanssimaan että tanssivat pojan kanssa. Eikä siinä tietenkään mitään väärää ole...
Aikoinaan Lahess kävi niin että Yhtäriin (Yhteiskouluun) päätyi lukioon enemmän likkoja kuin poikia. Ja taas Lyskassa (Lyseo) oli miesvalta. Yhtärin tytöt tanssi keskenään mutta ei Lyskan pojat voineet sitä tehdä (homojen hommoo). Joku ehdotti joskus että kadun vastakkaisilla puolilla olevat koulut voisivat yhdistää tanssiopetuksen niin saataisiin enemmän pareja vanhojen tansseihin. No ei se ottanut tuulta alleen kun nämä kaksi koulua oli toistensa perivihollisia... tai ehkei itse kouluilla ollut mitään asiaa vastaan mutta opiskelijat eivät halunneet tulla toimeen keskenään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös