Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Toki nyt on kuitenkin viski/konjamiinikeila näppiksen vierellä? Lauantaiehtoo ja kaikki.Tiedetään. Enää ei oikein jaksa.
Toki nyt on kuitenkin viski/konjamiinikeila näppiksen vierellä? Lauantaiehtoo ja kaikki.Tiedetään. Enää ei oikein jaksa.
Totta kai nyt, mutta ei joka päivä kuten nimimerkki pettter kuvaili. Nuo työtkin perkele välillä haittaa ryyppäämistä.Toki nyt on kuitenkin viski/konjamiinikeila näppiksen vierellä? Lauantaiehtoo ja kaikki.
Ainakin jossain oli ukkosta kesken hiihtokilpailun. Maailmancuppia se kai ole. En muista missä enkä jaksa tarkistaa.Mitähän ulkomaailmassa on tapahtunut kuluneen vuorokauden aikana?
Ammatinvalintakysymys. Väitän näin. En ole ringissä, mutta juurikin hain auton takapenkiltä itsensä tutustumis kelpoiseksi tehnyttä Karhua lootan edellisten kadottua. Töissä olen, mutten enään taida paljoo jaksaa kun ei niin pakkokaan paina päällensä. Yön viettää tuossa sohvassa ja aamusta ajelee kotia leikkiin Danny D.tä jollei kaappiin oo jäänyt houkuttimia ja pääsen liikkumaan. Muuten taksilla lisää Salesta ja inventaario jatkukoon päivällä vol.3.Nuo työtkin perkele välillä haittaa ryyppäämistä.
Älkää vaan nuoret tehkö sitä mitä minä teen. Tämä vaatii vuosikymmenien keskittynyttä harjoittelua. Kylmiltään ei kannata kokeilla. Ensin pitää läpikäydä jedikokeet ja vetää parikymmentä vuotta transvestiittista mietiskelyä.
Muistan lukeneeni jonkinlaisen tutkimuksen kosteasta sukupolvesta 70-luvun alun ja 80-luvun puoliväliin osuviin. Nykynuoret ei enää juopottele vanhaan malliin.Älkää vaan nuoret tehkö sitä mitä minä teen. Tämä vaatii vuosikymmenien keskittynyttä harjoittelua. Kylmiltään ei kannata kokeilla. Ensin pitää läpikäydä jedikokeet ja vetää parikymmentä vuotta transvestiittista mietiskelyä.
Tule vaan, meidän soffalle mahtuu nukkumaan. Paitsi ei siitä nukkumisesta varmaan mitään tule, kun humalainen keski-ikäinen mies innostuu tyrkyttämään lisää viinaa ja soittamaan levyhyllyään läpi. Kuunnellaan nyt tää biisi vielä ja tuo... Ota poika rommia!Kyseessä vertauskuva, en ole tien päällä ja oikeasti matkalla huoltoasemalle. Kunpa olisinkin, autossa oleminen kun kutkuttaa minua pienen lapsen lailla. Istun tuolilla ja menen petiin joskus keskellä yötä, vaikka pitäisi nukkua enemmän. Voisin käydä joskus Joensuussa. Onkin vielä korkkaamaton kaupunki tälle jätkälle.
Joo, kun olin teini niin kaikki dokaili. Viikonloppuisin pikkukaupunkienkin kadut oli täynnään humalaisia nuoria. Nykyään taitavat enemmän katsoa alta kulmain sitä joka sekoilee. Ennen se oli normi.Muistan lukeneeni jonkinlaisen tutkimuksen kosteasta sukupolvesta 70-luvun alun ja 80-luvun puoliväliin osuviin. Nykynuoret ei enää juopottele vanhaan malliin.
Ja vaikka kuinka harjoittelee, niin aina on vähän noviisi. Toisaaltaan, pari avioeroa on auttanut tässä asiassa siihen, että kohta ammattilaisuuden portilla. Se vituttaa, että tästä ei kilpailla olympiatasolla, joten ei voi voittaa mitään.Älkää vaan nuoret tehkö sitä mitä minä teen. Tämä vaatii vuosikymmenien keskittynyttä harjoittelua. Kylmiltään ei kannata kokeilla. Ensin pitää läpikäydä jedikokeet ja vetää parikymmentä vuotta transvestiittista mietiskelyä.
Rosolli kelpaa ainakin tänne. On muuten hyvää - mutta ei sitä osteta, se tehdään ihan itse. Tai en mä niitä raaka-aineita kasvata, ne mä ostan, mutta siitä eteenpäin teen omin kätösin. Rosolli+soosi menee meidän pöydässä kaikille oikein hyvin.Ihme kamaa se rosolli, kenellekään ei kelpaa. Minullekaan. Joskus vuosia sitten oli pari kertaa joulupöydässä ja aina piti heittää melkein koskemattomana pois. Loppui paskan ostaminen.
Maksasta ja muista sisäelimistä samaa mieltä. Herrasmies ei syö elimiä, joiden läpi kusi kulkee.
Joulupöydässä pitää olla kinkkua ja sinaappia, lanttulooraa, graavilohta, kylmäsavulohta, lämminsavulohta, itse tehtyä sienisalaattia, muikun mätiä, kymmentä lajia maukkaita juustoja, karjalanpiirakoita ja munavoita. Muusta ei väliä.
Älkää vaan nuoret tehkö sitä mitä minä teen. Tämä vaatii vuosikymmenien keskittynyttä harjoittelua. Kylmiltään ei kannata kokeilla. Ensin pitää läpikäydä jedikokeet ja vetää parikymmentä vuotta transvestiittista mietiskelyä.
Pakko tunnustaa että en oikein tiedä. Nappasin tuon termin jostain Sleepy Sleepersin haastattelusta, 30 vuotta sitten, jossa Mato Valtonen totesi että jos ei nämä sliipparihommat enää suju niin vetäydyn Tiibettiin harjoittamaan transvestiittista mietiskelyä.Transvestiittinen mietiskely kuulostaa kyllä melkoisen upealle. Melkein tekisi mieli kokeilla tuota? Millaisia kursseja tuohon tasoon päästääkseen pitää käydä? Onnistuuko ihan kotona lainahepenillä, vai pitääkö tässä olla ihan ammattilaistason meininkiä jo?
Minusta on aika spurguhupaisaa, että uskonnottomat ihmiset itkee koulun joulujuhlia vastaan. Että ei saa olla uskontoa siellä. Kuitenkin juhlivat joulua kodeissaan.
No mie olen ihan tavallinen luokanopettaja, mutta mulla oli erikoistumisaineena historia eli siitä on iso määrä opintoviikkoja väännetty.Hieno viesti, hyvin sanottu. Olet siis historian opettaja, siistiä. Kirjoitin historian syksyllä ja sain C:n. Koetta edeltänyt päivä, ilta, yö ja nukkumiseen valmistanut rauhoittumiskuvio olivat raskaita, mutta yleissivistys, minähän en koskenutkaan kirjoihin, oli riittävällä tasolla tuomaan kokeesta 57 pistettä. M olisi tarvinnut 66 pistettä, no ainakin tuli kirkkaalla erolla C. Olisi mielenkiintoista olla teikäläisen opetuksessa.
Silmiä särkee ja päässä pyörii. Nyt saunaan.
No mie olen ihan tavallinen luokanopettaja...
Aina pyrin siihen, että oppilaistani tulisi hyviä kansalaisia. Rohkaisen heitä lukemaan ja kyseenalaistamaan. Ehdottomuuteni täällä on mitä on, en minä ole samanlainen atk:ssa kuin siviilissä. Tai olen tavallaan, mutta eri puolet korostuvat. Ja poikkeuksetta oppilaideni vanhemmat ovat diggailleet meiningistäni. Aika usein olen kuullut, että olen paras opettaja kyseisen nilviäisen peruskoulu-uralla. Nää jää mieleen, tietää että ei ole tehnyt turhaa työtä.En sinua tunne henk koht, etkä sinäkään minua. Noin samaa ikäluokkaa ollaan ja välillä ehdottomuutesi vituttaa ihan täysillä. Kuitenkin arvostan jos ja kun edelleen on luokanopettajia, jotka opettavat lapsille miten asiat kuuluisivat olla.
Varmasti et sitä yhtä jyrkästi tee kuin täällä, mutta toivon ja uskon että sinun kouluttamistasi lapsista tulee hyviä kansalaisia.