Esa Pirnes on lempianagrammini. Sian perse.Pirnes on jotenkin ärsyttävän oloinen jätkä. Semmoinen mäkkärin kulmilla räkivä teini. Pieni mysteeri, että tuokin melkein kokonaisen kauden pääsi änärissä pelaamaan.
Esa Pirnes on lempianagrammini. Sian perse.Pirnes on jotenkin ärsyttävän oloinen jätkä. Semmoinen mäkkärin kulmilla räkivä teini. Pieni mysteeri, että tuokin melkein kokonaisen kauden pääsi änärissä pelaamaan.
Siis jumalauta. Mä teen noi kakki. Mistä haen mitalin?Raittiuden puolesta dokaaminen. Sehän on vähän sama kuin sotisi rauhan puolesta tai nussisi neitsyyden puolesta.
Ilo palvella. Mulla on tuota musiikkitietämystä ehtinyt kertyä vuosikymmenten mittaan, ja mielelläni sitä jaan kun löytyy kiinnostuneita ihmisiä. Nykynuorisoa kun tuntuu lähinnä kiinnostavan vaan joku hippihoppi ja muu melodiaa vieroksuva jumputus.Valitan, mutta ei ole tuttu minulle. Don Dokken tosin on, kuunnellut häntä eilen ja tänään vähän väliä. Paras kimittävä mikkihiiriääni, jonka tiedän. Mitä itse biisiin tulee... loistava kattaus täynnä tuttuja nimiä ja pistävät hienosti ääntä kehiin. En olisi tähänkään helmeen törmännyt välttämättä vielä vähään aikaan ilman sinua, Evil.
Kitaristipartiosta suosikkini on Buck Dharma Roeser Blue Öyster Cultista. Soittaa soolonpätkänsä ihan siinä lopussa. Kunnioittaa biisin henkeä, ei elvistele. Soittaa sen mitä tarvitaan. Nyt sie kysyt, että mikä ihmeen Blue Öyster Cult. No tämä.Ei hitto kun tulee väreitä selkään tuota joukkiota katsellessa. Niin monta suosikkilaulajaa vetämässä yhteen ääneen samaa biisiä... aivan mieletöntä. Pakko pyörittää vielä toisen kerran ja katsoa antaumuksella.
Judas Priest on ehdolla ensi vuoden Rock and Roll Hall of Fame -valintajoukkoon, ja pääsee varmasti sisään, olisi mielestäni suorastaan lain rikkomista jättää juuri tuo yhtye kunniagallerian ulkopuolelle. Ensi keväänä saan siis juhlia Priestin sisäänpääsyä, ja seuraavaksi alan odottelemaan Iron Maidenin liittämistä mukaan.
Linnunradan käsikirja liftareille. Douglas Adams. Lienet lukenut? Jos et, niin hopi hopi kirjastoon.Jos Evil pääsee jollakin konstilla pakoon ihmiskunnan rappiota johonkin toiseen maailmankaikkeuteen, ottakaa minutkin mukaan. Pidän seikkailuista.
Uusi juttu minulle, mukava tietää ettei Dickinson edes kaipaa Hall of Fameen. Eipä siinä mitään, upea yhtye aina ja ikuisesti, liitetään mukaan galleriaan taikka ei. Ihmettelen itsekin Hall of Famen valintalistoja, niistä kun löytyy aina sellaista sakkia, joka ei edes tee/ole tehnyt varsinaisesti rokkia, vaan jotain muuta. No Michael Jackson on kuningas ja hän ansaitsee kaiken kunnian sekä liittämiset arvotauluille, mutta pop-tähdet sekä jazz-muusikot, niiden valitsemista en vaan ymmärrä.
"They need to stop taking Prozac and start drinking fucking beer."
Hahhah, 5/5 kommentti Dickinsonilta. Bloody Americans, yeah man.
"Komppaniassa herätys!"Jumalauta, se olis kahden viikon päästä inttiin. Kyllä tätä ollaan jo "odotettukin."
Taitaa olla 27 tai 28 vuotta siitä kun sain hullun paperit käteen.Jumalauta, se olis kahden viikon päästä inttiin. Kyllä tätä ollaan jo "odotettukin."
Juu ja "AAMUJAAA""Komppaniassa herätys!"
Voi kuulostaa tyhmältä, mutta en halua paljastaa sijaintia. En ole muutenkaan halunnut kertoa asuinpaikkaani ja täältä melkein kaikki kuitenkin menee tuonne samaan paikkaan armeijaan. Voi vaikuttaa, että oon jossain psykooseissa, kun en halua kertoa, mutta kun on pieni paikkakunta ja kaikki tuntee kaikki. Tuskinpa kukaan saisi tietää henkilöllisyyttäni, vaikka kertoisin, mutta oon nyt pitänyt se salassa, joten jatketaan sillä.Missä tulet suorittamaan asepalveluksesi, jätkä?
Joo yritin samaa sanomalla, että mulla on Bemari ja siinä subbari sekä seitsemän wunderbaumia. Ei onnistunut...Taitaa olla 27 tai 28 vuotta siitä kun sain hullun paperit käteen.
Mulla vasta kahdeksan, ei kyllä harmita.Taitaa olla 27 tai 28 vuotta siitä kun sain hullun paperit käteen.
Muistan kun menin kutsuntoihin vuonna 91. Ensin lyötiin käteen kaavake, jossa oli 25 kysymystä, kyllä vai ei. Myöhemmin kuulin, että jos kyllää oli enemmän kuin viisi, oli maanpuolustuksen kannalta epäilyttävä. Mulla oli 19. Paitsi että yksi ei ollut kyllä eikä ei, kun kysymys oli että onko sinulla ripulia useammin kuin kavereillasi. Kirjoitin siihen, että en tiedä kun en tongi toisten paskoja.Mulla vasta kahdeksan, ei kyllä harmita.
Vuonna 2018 ei ollut mitään kyllä vai ei kyselyä muuten. Vähän on muuttunut varmaan muutenkin koko touhu armeijassa. Huonompaan suuntaan tottakai.Muistan kun menin kutsuntoihin vuonna 91. Ensin lyötiin käteen kaavake, jossa oli 25 kysymystä, kyllä vai ei. Myöhemmin kuulin, että jos kyllää oli enemmän kuin viisi, oli maanpuolustuksen kannalta epäilyttävä. Mulla oli 19. Paitsi että yksi ei ollut kyllä eikä ei, kun kysymys oli että onko sinulla ripulia useammin kuin kavereillasi. Kirjoitin siihen, että en tiedä kun en tongi toisten paskoja.
Hahah! Luojan kiitos sukupolvea myöhemmin tuollaisesta puuduttavista kysymyskaavakkeista on luovuttu. Oisin kyllä tosin vastannut täysin rehellisesti vaikka 50 kysymykseen jos ois tarvinu. Valheilla on jäljet jne.Muistan kun menin kutsuntoihin vuonna 91. Ensin lyötiin käteen kaavake, jossa oli 25 kysymystä, kyllä vai ei. Myöhemmin kuulin, että jos kyllää oli enemmän kuin viisi, oli maanpuolustuksen kannalta epäilyttävä. Mulla oli 19. Paitsi että yksi ei ollut kyllä eikä ei, kun kysymys oli että onko sinulla ripulia useammin kuin kavereillasi. Kirjoitin siihen, että en tiedä kun en tongi toisten paskoja.