Mitä helvettiä Netflix-ketjussa tapahtuu? Joku perkeleen aikuisten(?) fantasiasatukerho kokoontuu.
Jos tarkoitat Whamin biisiä, niin äläs nyt sentään, sehän on hyvä, mä ainakin tykkään. Se esitettiin koulumme joulujuhlassakin. Tytöt lauloivat kauniisti.
Ookei. No jos virtaa on, nii mietippäs tota, mitä lisäsin edelliseen viestiini, samaan aikaan kun tän kirjoitit.Ellei lasketa valvomisesta johtuvaa uupumusta sekä sumuista mutta semitoimivaa aivotoimintaa, pääni on täysin selvä sekä promilleton. En ole juonut pisaraakaan alkoholia kahdeksaan vuorokauteen. Kirjoitan kokonaan kirjoittamisen ilosta, piditte sitten siitä tai ette. Pahoittelen hetkellisestä, tylsästä elämänvaiheestani johtuvaa superaktiivisuutta, höhöh.
Olen ollut katsomassa pelejä ja harjoituksia. Menee niin, että tuomari/valmentaja huutaa "paitsio" ja puhaltaa pilliin jos homma ei miellytä ja näyttää aloituspistettä puolueettomalla alueella.Mitenhän naiskiekkoilijat? Miten ne on saatu tajuamaan paitsio?
Entäs muunsukupuoliset ja sukupuolettomat? Kauheaa syrjintää ja vielä näin jouluna, minun jouluni on nyt kyllä pilallaSellasta mä vaan, että hyvää joulua rakkaat palstaveljet!
Edit. Ja siskot
Georgios Kyriacos Panayiotou. Oli joskus komea, ei tosin vielä laulaessaan vikaa joulua. Laulaa osasi, taiteilija. Toisen noista näin livenä, toisenkin jos ei ennen elokuuta kupsahda.Rauhallinen iltapäivä käynnissä. Ei kiirettä, ei tehtäviä, ei ruuhkia. On hiljaista ja tyyntä. Kohta otan löylyt saunassa.
Jos tarkoitat Whamin biisiä, niin äläs nyt sentään, sehän on hyvä, mä ainakin tykkään. Se esitettiin koulumme joulujuhlassakin. Tytöt lauloivat kauniisti.
Jouluaattoaamu ja telkkarista näkyy joulupukin kuumalinja. Voiko mies enempää vaatia?