Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä sanoin Jussiksi.
Ai jaa lesoot että tunnet!
Mä sanoin Jussiksi.
Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.
En ole koskaan pannut mitään. En olutta, en naista enkä fisua. Olen varmaan jäänyt jo tässä iässä paljosta paitsi.
Angusksen poika lienee meillä palstalla. Ei ihmetytä.Kävin ostamassa kolme tähden iskäpullon ja puolitoista litraa Pommacia. Tänään kelpaa.
Jos tuosta joku Arvaa mun isän oikein nimen, tarjoan tänään mun luona lasillisen Jallu-Pommacia.
Varmastikkin olet pannut ja tajuat sen sittemmin, kun pilden makuun pääset.En ole koskaan pannut mitään. En olutta, en naista enkä fisua. Olen varmaan jäänyt jo tässä iässä paljosta paitsi.
Ei sinnepäinkään, joten tule ja maista Jallu-Pommacia.Angusksen poika lienee meillä palstalla. Ei ihmetytä.
Kädet tietää totuuden oi Jonne.Jos olisin pannut yhtikäs mitään, muistaisin kyllä. Valitettavasti panoasioiden muistilokero on tyhjä kuin Tepsin jäähalli. Täytettä sinne on turhaa odottaa vielä vähään aikaan.
No perskeles kun houkttais, mutta olet niin kaukana. Kiitos kuitenkin tarjouksesta. Olin ihan varma, että Ihmemiehenpoika oot.Ei sinnepäinkään, joten tule ja maista Jallu-Pommacia.
Toki lasketaan. Et vaan ehkä tiennyt, kun ei niillä ylpeillä yleisesti. Kuten ei porukoiden nahkasohvallakaan.Eihän tuota nyt pidä laskea mukaan ansioluetteloon. Odotan sinne tulevan joskus oikeitakin meriittejä. Tai no, sama se vaikkei tulisikaan. Onhan mulla rummut ja musiikki, sekä Jatkoajan keskustelupalsta.
Mä sanoin Jussiksi.
Ai jaa lesoot että tunnet!
Kellokortin leimaaminen on niin nössöä. En tehnyt sitä tänäänkään.Kellokortin leimaamisen jälkeen jäin pariksi tunniksi duuniin kun pelotti. Selviääkö sitä muutaman viikon rännistä enää takaisin. Se hauskuus taas alkaa. Ilo on kohta irti. Kahleet aukaistu ja sielu vapautettu. Full teho max power!
Me kävimme hakemassa kuusen vähän kauempaa... varmaan jostain kuuden kilsan päästä isäni metsästä. Se on aina tarkkaa hommaa kun liian hyvää kuusta ei voi ottaa. Kuusen pitää olla joko toisen vieressä tai tien varressa. Söpö sopusuhtainen yksin kasvava kuusi pitää jättää kasvamaan tukiksi. Näin opin lapsena. Totuus on se ettei sillä kai ole niin väliä... Sisälle ei vielä kuusta tuotu. Se on sulamassa autotallissa. Aaton aattona tuodaan kuusi sisään (perinteisesti).Joulukuusi raahattu tuolta parin kilsan päästä