Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 717
  • 68 370

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.

Ei kuulosta erityisen herkulliselta yhdistelmältä, mutta voisin ottaa jos se on päivän tarjous.

Muussa tapauksessa hawaijinleike ja lasi maitoa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Hera80
Nyt on pakko vetää maksakoukku. Et kuitenkaan uskaltanut lähteä Helsinkiin parempipalkkaiseen duuniin, vaikka vaimollesikin se olisi käynyt. Luvunlasku kahdeksaan.

Pistin tänne parempaan ketjuun. Ei se uskaltamisesta ollu kiinni. Mää vaan oon niin paljasjalkanen mansen hönö kun vaan voi olla. Rakastan tätä kylää. Ja ihan hyvin tuun toimeen nykyselläkkin liksalla. Tosin, kyllä mua vaihtelukin viähättää, Itseasiassa aika paljonkin. En vaan oo saanu viä kannatusta threesomelle alakerran Minnan kanssa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
”Jätkät hei, Kirka on kuollut! Vittu, oispa ollut Danny!” Noin huusi eräs kokenut humppamuusikko keskisuomalaisen huoltoaseman terassilla kahvilla istumeille veljelleen ja veljensä pojalle, kun oli saanut tiedon Kirkan kuolemasta.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kävin ostamassa kolme tähden iskäpullon ja puolitoista litraa Pommacia. Tänään kelpaa.
Jos tuosta joku Arvaa mun isän oikein nimen, tarjoan tänään mun luona lasillisen Jallu-Pommacia.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Eihän tuota nyt pidä laskea mukaan ansioluetteloon. Odotan sinne tulevan joskus oikeitakin meriittejä. Tai no, sama se vaikkei tulisikaan. Onhan mulla rummut ja musiikki, sekä Jatkoajan keskustelupalsta.
Toki lasketaan. Et vaan ehkä tiennyt, kun ei niillä ylpeillä yleisesti. Kuten ei porukoiden nahkasohvallakaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kellokortin leimaamisen jälkeen jäin pariksi tunniksi duuniin kun pelotti. Selviääkö sitä muutaman viikon rännistä enää takaisin. Se hauskuus taas alkaa. Ilo on kohta irti. Kahleet aukaistu ja sielu vapautettu. Full teho max power!

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kellokortin leimaamisen jälkeen jäin pariksi tunniksi duuniin kun pelotti. Selviääkö sitä muutaman viikon rännistä enää takaisin. Se hauskuus taas alkaa. Ilo on kohta irti. Kahleet aukaistu ja sielu vapautettu. Full teho max power!
Kellokortin leimaaminen on niin nössöä. En tehnyt sitä tänäänkään.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Siis juutuupista löytyy nykyisin oivaa mankkurutskua. Ei siellä ennen mitään näkynyt. Onko toi siis eurooppalainen paikka, koska jenkit ja niiden kaksinaismoraali?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään sain ostettua jouluksi sen yhden tärkeimmän ostoksen eli Makulihan maksapasteijaa. Vaaleaakin joululimppua on ihan riittävästi, joten joulu voi minun puolestani vaikka alkaa jo nyt! Jouluna kun on monia erinomaisia makuja ja hyviä makuyhdistelmiä mutta kyllä yksi parhaimmista mauista on joululimpun viipale jonka päällä on maksapasteijaa. Se on vaan niin hyvää!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joulukuusi raahattu tuolta parin kilsan päästä
Me kävimme hakemassa kuusen vähän kauempaa... varmaan jostain kuuden kilsan päästä isäni metsästä. Se on aina tarkkaa hommaa kun liian hyvää kuusta ei voi ottaa. Kuusen pitää olla joko toisen vieressä tai tien varressa. Söpö sopusuhtainen yksin kasvava kuusi pitää jättää kasvamaan tukiksi. Näin opin lapsena. Totuus on se ettei sillä kai ole niin väliä... Sisälle ei vielä kuusta tuotu. Se on sulamassa autotallissa. Aaton aattona tuodaan kuusi sisään (perinteisesti).

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään oli koulumme syyslukukauden päätöspäivä. Muuta ohjelmaa ei ollut kuin jouluhartaus kirkossa. Kymmenkunta oppilasta jäi koululle ja loput meni kirkkoon kiltisti. Laitontahan tuo on, mutta tuskin tästä tuomiolle kukaan joutuu.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Katselen puolihuolimattomana poikamiehenä tätä GOTin finaalikautta.
Cerssi pysyy himassaan ha tämä Euron duudson on tullut seuraksi, kaikki muut ovat jossain pohjoisen hevonkuusen kylmässä.
Noh, Cersei sanoi jotain paljastavaa miehistä tai miehestään Robertista: Robert pystyi nussimaan naisia, mutta ei hyväilemään.
Tuntemaan koskettelun, kosketuksen nautintoa.

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perkeles. Herätyskello soi 3h päästä ja 10h autoilua luvassa mutta nyt ei tunnu unta saavan. No, kai se menee kun ei kiirettä pidä. En tiedä miten muilla on, mutta itse olen huomannut väsyväni auton ratissa helpommin jos yritän pitää kiirettä. Sitten kun ajelee rauhallisesti hyvän musiikin / podcastien säestämänä ja sopivilla eväillä niin sitähän ajelis vaikka minkä verran. Riippuu tietysti kelistäkin.

Yritetäänpä nyt nukkua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy