Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 684
  • 66 797

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lanttulaatikkoo, maksalaatikkoo, kinkkua, kalkkunaa, lohta, jne. On tää Joulu vaan hienoa aikaa, kun perusruokakin tuntuu juhlalliselta. Eipä sitä tavallisena arkena esim. samalta lautaselta löydy maksalaatikkoa ja lohta. Joulunapa löytyy, ainakin ak:lta. Saa mättää lautasen täyteen mitä erilaisimpia makuyhdistelmiä eikä kukaan katso vinoon, kun on Joulu. Vähän sama fiilis kuin ois tallinnanlaivan buffetissa. Siellä voi myös mättää lautasen täyteen kaikkea mitä löytyy ja kävellä horjuvin askelin juomapisteelle ottamaan hanasta sekä viiniä että olutta ruuan kanssa eikä kukaan arvostele. Se on sitä makujen kulttuuria se.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lanttulaatikkoo, maksalaatikkoo, kinkkua, kalkkunaa, lohta, jne. On tää Joulu vaan hienoa aikaa, kun perusruokakin tuntuu juhlalliselta. Eipä sitä tavallisena arkena esim. samalta lautaselta löydy maksalaatikkoa ja lohta. Joulunapa löytyy, ainakin ak:lta. Saa mättää lautasen täyteen mitä erilaisimpia makuyhdistelmiä eikä kukaan katso vinoon, kun on Joulu. Vähän sama fiilis kuin ois tallinnanlaivan buffetissa. Siellä voi myös mättää lautasen täyteen kaikkea mitä löytyy ja kävellä horjuvin askelin juomapisteelle ottamaan hanasta sekä viiniä että olutta ruuan kanssa eikä kukaan arvostele. Se on sitä makujen kulttuuria se.
Joka kerta sitä muuten yllättyy, miten saakelin hyvää maksalaatikko on.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mun keskiarvo on käytännössä ollut koko elämäni vähän seiskan päälle. Kirjoituksistakin tuli Ceetä ja Beetä.
Senkin hikari. Mulle tuli vain C:tä ja A:ta.

Ruotsissa olin sittemmin kesän töissä ja paluumatkalla junassa (ei homo-) joku ukkeli kyseli kuinka monta vuotta olen ollut Ruotsissa töissä, kun puhun niin utmärktaa ruotsia. 3 kk olin.

Englantia olen käyttänyt sujuvasti sittemmin muutamissa parisuhteissa ja töissä.

Äidinkielikin on sittemmin sujunut, yliopistossa tuli priimaisa arvosana.

Matematiikka on aina sujunut, kirjoituksissa vaan sössin C:n siitä. Aivan sama.

Muuan Sauli Niinistö sai jotain 6,7 keskiarvoksi lukiosta. Ihan ookoosti hän on silti elämässään pärjännyt.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha, joululoma alkoi... Aloitin sen nukkumalla ruhtinaallisesti kahdeksaan saakka. Nyt on aamukahvi reissumiehellä nautittu ja torttutaikinalevyt sulamassa. En ole koskaan tehnyt itse voitaikinaa. Mummoni teki joka vuosi eikä hänen tortut kyllä kovin kummoisia olleet. Kuivia, paljon taikinaa ja vähän hilloa... Mummo teki aina ns. laukkutorttuja (tunnetaan myös puolikuina). Kai ne tortut olisi olleet ihan ok jos ne olisi lämmittänyt mutta ne tarjottiin aina jääkaappikylminä. Itse teen tähtitorttuja valmistaikinasta... Myllyn parasta on tänä vuonna.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Joka kerta sitä muuten yllättyy, miten saakelin hyvää maksalaatikko on.

Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Juu, siis ei. Monista syistä kysyin avokilta, et ootko vittu pettäny mua ja tämä sitten heitti mut pihalle. Menin Czeskulle yöks, vedin tumut ja seuraavana päivänä rupateltiin asiat halki, masturboitiin toisemme nukkumaan ja eilen rakasteltiin liki kotiintulostani iltaan ja mentiin nauraa räkättäen nukkumaan. Tänään aamusta hieman jankattiin asioita, mutta moni näköjään sanomaton asia on nyt puhuttu halki, poikki ja pinoon, ja myöhästyin tunnin töistä, kun jankkaamisemme päättyi koko kehon ja mielen ravistelemaan saaneeseen suihinottoon. Ei pitänyt tota kertoa, mut kerrotaan nyt vanhasta tottumuksesta.

Epäilemättä kun veli näin kertoo! Kaiken tämän ilotulituksen lisäksi unohdit varmaan mainita että kirjoitit yllä olevan viestin ollessasi 69:ssa?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Senkin hikari. Mulle tuli vain C:tä ja A:ta.
No siis mullekin tuli oikeesti kaksi C:tä kaksi B:tä ja yksi A. Jätin tuon viimeisen vaan kertomatta.
Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.
Eikö jonne tykkää Jallusta?
Lanttulaatikko von kyllä ylivoimaisesti huonoin laatikko.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jaaha, joululoma alkoi... Aloitin sen nukkumalla ruhtinaallisesti kahdeksaan saakka. Nyt on aamukahvi reissumiehellä nautittu
Sama täällä. Mun reissumiäspussukassa lukee muuten "Beibi". Söin beibiä aamupalaks. Onks sullakin noita hassuja nimikko reissareita?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sama täällä. Mun reissumiäspussukassa lukee muuten "Beibi". Söin beibiä aamupalaks. Onks sullakin noita hassuja nimikko reissareita?
Tällä kertaa näyttää olevan ihan vaan reissumies-pussi. Nyt olen syönyt kanakeittoa lounaaksi ja kaksi tuoretta tähtitorttua jälkkäriksi. Ulkona sataa vettä että viittiikö lähteä lenkille. Katsellaan nyt ensin vähän telkkaria... Vaikka se eilinen Venäjän roskaongelmaa käsittelevä Ulkolinja-dokkari.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.

No mitäs vittua. Mä olen kokeillutkin maksalaatikkoa ja Jallua, ja ihan hyvää oli. Rusinoilla tietty.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nonni. Jouluruuista on kaksi hyvää, lanttulaatikko ja rosolli. Maksalaatikko ja maksa muutenkin on viinan ja muun paskana suodatusta varten, en syö. Jaloviinaa on vielä kaksi senttiä pullon pohjalla tuossa minun edessäni, yhden tähden, koska sain sen, itse ostan kolmen tähden jallua, jos ostan.
Nyt on asiat sanottu ja muiden on enää turha ruotia mikä on hyvää ja mikä ei.
Paskaa joulun odotusta kaikille.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Nonni. Jouluruuista on kaksi hyvää, lanttulaatikko ja rosolli. Maksalaatikko ja maksa muutenkin on viinan ja muun paskana suodatusta varten, en syö. Jaloviinaa on vielä kaksi senttiä pullon pohjalla tuossa minun edessäni, yhden tähden, koska sain sen, itse ostan kolmen tähden jallua, jos ostan.
Nyt on asiat sanottu ja muiden on enää turha ruotia mikä on hyvää ja mikä ei.
Paskaa joulun odotusta kaikille.

snobi
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostin leipomosta 200 piirakkaa jouluks. Ollaan akan kaa kahden. Tuliko liioteltua? Ei. Sienisalaattia kylkeen ja 30 on tuhottu jo tänään. On tää loistavaa aikaa läskille! Vitut joulusta mut tää kun voi lihoa hyvällä omalla tunnolla. Sit voi ens marraskuussa sanoa kantavansa vielä joulukiloja, jos joku kyselee läskien perään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko toi vähän niinkuin Ressu Tenavista, mutta ei sinnepäinkään?
Täälä Liatsussa on muuten kebu/pizzamesta jonka kyltissä on Ressun (Snoopyn) kuva. Paikan nimi on tosin Snupi. Häirinny mua jo pitkään. Nää on jotain näitä ulkomaalaisten juania taas.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostin leipomosta 200 piirakkaa jouluks. Ollaan akan kaa kahden. Tuliko liioteltua? Ei. Sienisalaattia kylkeen ja 30 on tuhottu jo tänään. On tää loistavaa aikaa läskille! Vitut joulusta mut tää kun voi lihoa hyvällä omalla tunnolla. Sit voi ens marraskuussa sanoa kantavansa vielä joulukiloja, jos joku kyselee läskien perään.
Puhun siis karjalanpiirakoista jos ei jonnet hiffannu
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Töllöstä tulee nyt Bikinis & Boardwalks. Tekisi mieli intaantuu tästä ohjelmasta ja nujertaa vällykäärmes, mutta ei ole mitään hajua, missä poikani on nyt ja koska tulee kotiin, niin olen intaantumatta ja katselen ohjelmaa toisella silmällä sillee lakonisesti.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Töllöstä tulee nyt Bikinis & Boardwalks. Tekisi mieli intaantuu tästä ohjelmasta ja nujertaa vällykäärmes, mutta ei ole mitään hajua, missä poikani on nyt ja koska tulee kotiin, niin olen intaantumatta ja katselen ohjelmaa toisella silmällä sillee lakonisesti.
Khihihihihihihihi. Ihanasti sanottu. Khihihihihihihihihi.

Tää khihihihihihi on sit mun hihitysääni. Se sama ääni ku nään Johnnyn lerpatttavan muurahaiskarhun
 
Tänään tuli eräässä kaupassa vastaan melkoinen tapaus. Joku 60v puliukko, joka haisi aivan kusen ja viinan sekoitukselta suihkutti itseensä jos jonkinlaista deodoranttia. Lisäksi partavettä meni naamaan useammasta pullosta. Onkohan tuo vähän kuin puliukon moderni suihkussa käynti? Onko @pettter yllä kuvattu tapaus tuttu ringistä vai käykö rinkiläiset ihan suihkussa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös