banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Miksi vitussa minä olen minä ja miksi minä en koskaan opi?
Pohtimisen ilosta.Mitäs nyt on tekeillä? Vai onko mitään, jos ihan pohtimisen ilosta pohdit...
Jos muutan Helsinkiin opiskelemaan, alan semi-kannattaa Jokereita ja IFK:ta. Jos osoitteena on Tampere, teen saman varmaankin Ilveksen kohdalla. Mutta kun Ässät saapuu kylään, revin kaiken sinisen ja vihreän pois punaisen patapaidan päältä. Surprise, motherfuckers!
Tämäpä vasta hyvä kysymys. Jos ottaisin joskus virheistäni opiksi ilman kunnon potkua persuksille, niin nytkään en olisi varmaan tässä tilanteessa missä olen. En ole katkera, otan täysin vastuun omista perseilyistäni, mutta olisihan mun koko elämänpolku varsin erinäköinen jos ottaisin edes kerran opiksi helpoimman kautta.Miksi vitussa minä olen minä ja miksi minä en koskaan opi?
Juuri näin.Tämäpä vasta hyvä kysymys. Jos ottaisin joskus virheistäni opiksi ilman kunnon potkua persuksille, niin nytkään en olisi varmaan tässä tilanteessa missä olen. En ole katkera, otan täysin vastuun omista perseilyistäni, mutta olisihan mun koko elämänpolku varsin erinäköinen jos ottaisin edes kerran opiksi helpoimman kautta.
Sanattomaksi vetää. Olen siis sanaton.Onhan se niin, että Yoko Ono sai Lennonista parhaat puolet esiin. Miten hyvä levy Sometime in New York City onkaan! Tässä ei enää pidätellä. Lennon nyt muuten oli kusipää, ihmisenä siis.
Auts. Mä oon pystynyt tähän ikään saakka pitämään juomiseni ns. keskivertoaikuisen tasolla. Kaveriporukassa voi välillä mennä vähän enemmän ja vapaaviikonloppuna mun on yleensä saatava se yksi Fosters. En oo kuitenkaan ikinä itsekseni kotona ryypiskellyt. Olen luonteeltani sosiaalinen seuraihminen, joten mitä parempi seura ja mitä hauskempaa, sitä enemmän menee alkoholiakin. Oon myös herkkä luonne, joten jos koitan lääkitä ahistusta tai stressiä alkoholilla, niin useimmiten pienikin alkoholiannos vain pahentaa sitä vallitsevaa fiilistä entisestään. Kokeiltu on, ei toimi.Juuri näin.
Montako olutta 43v vanha juoppo voi ostaa loiventamiseen, että ei taas lipsahda kännäämisen puolelle? 10?
Oon myös herkkä luonne, joten jos koitan lääkitä ahistusta tai stressiä alkoholilla, niin useimmiten pienikin alkoholiannos vain pahentaa sitä vallitsevaa fiilistä entisestään. Kokeiltu on, ei toimi.
Perkele. Odotin joulun kunniaks Markukselta vähän tonttutyttömäistä punasta pitsirintsikkaa ja sen semmosta.Ystäväni Markus kiteyttää taas tunnelmani
Perjantai: Markus VS joulu | Perjantai
Joulumieltä on turha odotella Siikajoen kirjeenvaihtajamme Markus Kuotesahon pirttiin, mutta kyllä sinne kinkku ja suklaakonvehdit saavat tulla!areena.yle.fi
En edes katsonut. Runkkasin mielikuvalle ja hain kaupasta Karhua.Perkele. Odotin joulun kunniaks Markukselta vähän tonttutyttömäistä punasta pitsirintsikkaa ja sen semmosta.
No kaipa mä olen. Tietty tuollakin voidaan tarkoittaa niin montaa eri asiaa, joten ennen kuin käsität tämän toteamuksen väärin niin tarkennan hieman taustoja ja miten mun herkkyys näkyy mussa.Oletko myös erityisherkkä? Se oli 2-3 vuotta sitten muotia. Mä oon kovis.
Tottakai pitää tunteet näyttää! Tässä hyvä esimerkki. Lainaan tähän Bloodhound Gang -nimistä ameriikkalaista ajatushautomoa:Nykyisin hymyilen ajatukselle että mun ei tulisi mukamas näyttää tunteitani.
Tottakai pitää tunteet näyttää! Tässä hyvä esimerkki. Lainaan tähän Bloodhound Gang -nimistä ameriikkalaista ajatushautomoa:
En edes katsonut. Runkkasin mielikuvalle ja hain kaupasta Karhua.
Tässä maailmassa ei ole koskaan ollut, eikä ole vieläkään, helppoa tietä onneen tai rauhaan.
Toisin sanoen ajatuksesi ohjaavat tekojasi kuin pikkulapsella ikään. Olet kaikkea muuta kuin zen.Miksi sinä niin luulet? Minun kohdallani riittää se, että toteutan itseäni eli aivojeni oikkuja ja kuuntelen mihin suuntaan ne minua haluavat ohjata. Jos minun pitää muuttaa tonne niin muutan tonne, jos minun pitää jutella tolle daamille niin juttelen tolle daamille, jos pitää kiivetä vuorelle niin kiipeän vuorelle.
Sellainen odotustila on se mikä jarruttaa onnen ja rauhan tuntemuksia koska silloin sä olet levoton ja et tyytyväinen.
Mä olen alati onnellinen ja zen.
Toisin sanoen ajatuksesi ohjaavat tekojasi kuin pikkulapsella ikään. Olet kaikkea muuta kuin zen.
Toi on eri asiaa kuin edellinen viestisi. Sinulla on näköjään vielä paljon matkaa jäljellä.Höpsis. Jos asioille voi tehdä jotakin, tee asioille jotakin. Jos taas et voi tehdä asioille mitään, niin ihan turha on mitään stressiä ottaa tai vittuuntua kun et lopputulokseen kuitenkaan voi vaikuttaa.
Toi on eri asiaa kuin edellinen viestisi. Sinulla on näköjään vielä paljon matkaa jäljellä.
Vaikutat aggressiiviselta, joten keskustelua turha jatkaa.Toi on täysin sama asia mitä edellinen viestini, laitoin vielä edittiin tuon zenin määritemän mikä on sinulle ilmeisen vieras. Matkaa jäljellä juu varmasti, onneksi.
Itselläni on perse kutissut jo toista päivää. Kylmä kuuma sattuu. Jäätelön syöminen sattuu. Mikä avuksi arvon zen-master?Höpsis. Jos asioille voi tehdä jotakin, tee asioille jotakin.
Vaikutat aggressiiviselta, joten keskustelua turha jatkaa.
Itselläni on perse kutissut jo toista päivää. Kylmä kuuma sattuu. Jäätelön syöminen sattuu. Mikä avuksi arvon zen-master?