Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 876
  • 66 797

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Olen erittäin tyytyväinen sain ostettua lahjat noin 20minuutin kauppareissulla. Tiukkaan suunnittelin että mihin kauppaan sitä pitää mennä että pääsee mahdollisimman helpolla. Nyt palkitsen itseni Social Burgerjointin hampparilla ja kylmällä oluella.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ai niin, pakko mennä heinäkuun alkupäivinä asepalveluksen alkamisen vuoksi... piru vie.

Kasvatan takaisin heti armeijan jälkeen.
Mutta mitäs jos Punamustasta koulitaankin intissä ehta natsi? Et kasvata enää kaljua pitempää, meet hakkaan kannuja Mistreatiin tai Macht und Ehreen ja hankit dobermannin ja kuplavolkkarin?
 
K

Kiekkokatsoja

Mutta mitäs jos Punamustasta koulitaankin intissä ehta natsi? Et kasvata enää kaljua pitempää, meet hakkaan kannuja Mistreatiin tai Macht und Ehreen ja hankit dobermannin ja kuplavolkkarin?
Taitaa vaan olla niinpäin, että intissä ollaan noissa asioissa paljon asiallisemmin, kuin siviilissä. Nollatoleranssi talon puolesta, taikka iltapäivälehteen pääsyuhka muiden varusmiesten kautta, vaikuttaa asiaan. @Punamusta .
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Kuulostaa sopivalta suunnitelmalta. Saisi käyttää mustaa univormuakin. Vaan ei, olen mieluummin hippi, ja luulisin olevani sellainen myös Niinisalosta poistuessa.

Oot ihan surkea hippi jos inttiin menet, ei hipit leiki sotaleikkejä. Mä en ole hippi mutta en myöskään inttiä käynyt. Tai sivaria. Enkä linnassakaan istunut. Välttelin vain viranomaisia siihen asti että täytin 30v, vaikka olin jo silloin kutsuntojen aikaan hankkinut lekurilta C-paperit, mutta en vienyt niitä ikinä mihinkään joten mistäpä siellä olisi tiedetty että mulla sellaiset on.

Aina pitää kapinoida vastaan jos vähänkin annetaan saumaa sellaiseen. Enemmän mä harmia tosta venkoilusta itselleni tein tietysti, mutta saan ainakin kulkea pää pystyssä. Itselleen kun on rehellinen niin hommat skulaa, ei millään muulla ole niin väliä, muille ihmisille voikin olla vähän epärehellinen jos ne on sen ansainneet.

Paska systeemi, paska intti, ei kiinnosta. Mä en vie edes papereita helpottaakseni omaa asemaani jos siltä tuntuu. Mä en edes syö ilmaseks, oon mä niin saatanan kova jätkä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko meillä täällä ehta Anarko-Marko...?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä, ylpeesti ja antaumuksella.
Ei saatana... Onko takut ja kaikki? Palaako vihree nortti? Löytyykö Rage Against the Machinen koko tuotanto? Huutelikko itsenäisyyspäivänä ressanlinnan eressä törkeyksiä? Ootko näyttäny persettä poliiseille, eli fasistisioille?
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Ei saatana... Onko takut ja kaikki? Palaako vihree nortti? Löytyykö Rage Against the Machinen koko tuotanto? Huutelikko itsenäisyyspäivänä ressanlinnan eressä törkeyksiä? Ootko näyttäny persettä poliiseille, eli fasistisioille?

Ei oo takkuja, vihree nortti palaa, Rage Against the Machinen tuotannosta en diggaile. Itsenäisyyspäivänä join Mojitoja rantabaarissa +20 helteissä. Persettä en ole näyttänyt poliiseille. Mä oon oman itseni herra, enkä mikään sun mielikuvitusvihollinen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Surkea heppu olen joka tapauksessa hippistatuksen ansiosta, joten ihan yksi lysti. Feels good maaan... tai oikeastaan ei, sillä Ässät oli huono ja hävisi. Tuntuu melkein hyvältä. Ainakin automatkalla soi Deep Purplea.
Voi että kun vois jollain taikaloitsulla saada nuo patapaidat tekemään maaleja! Ei sillä että mun Pelsut ois siinä tällä kaudella paljon sen häävimpiä, mutta kovasti toivon edelleen että Ässät venyttäisi itsensä keväällä sinne kymppisijalle... Oli sen verran synkeä teidän viime kausi että sympatiani on vahvasti porilaisfanien puolella.

Niin no tänään ongelman ydin tais olla siinä, että ne maalit tuli sieltä (liian?) helposti jolloin työhaalarit unohtu erätauolla pukukoppiin ja vahva KooKoo tuli ryminällä rinnalle ja ohi mutta noin yleisesti niin kyllähän Ässät joutuu edelleen tekee ihan älyttömän määrän töitä yhen maalin eteen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
En jaksa mennä tänään saunaan. Suihku saa, harvinaista kyllä, riittää tällä kertaa.
Onneksi itse tuli käytyä faijan kanssa keskiviikkosaunassa. Siellä löylytellessä hetkeksi melkein unohti kuinka tällä hetkellä joulun odotus etenee jossain määrin epävarmoissa fiilareissa mitä tulee mun tulevaan vuoteen 2020.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas pitäis kai viikset ajaa. Isä vittuilee, että näytän ihan ammattikoulun autopuolelta karanneelta. En varmasti aja! Kyllä mä niitä saan ajella ensi vuonna tarpeeksi siellä intissä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
... näytän ihan ammattikoulun autopuolelta karanneelta. En varmasti aja!
Eikös autopuolella keskitytäkin enemmän asentamiseen kuin itse ajamiseen?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No melkein meni sähköt poikki kun naapurin koivu kaartui meidän sähkölinjan päälle. Kyllä täällä satoi kunnolla sitä märkää lunta... ainakin kymmenen senttiä. Uhkaava sähkökatko ratkaistiin hakkaamalla lunta pois koivusta ja se nousikin ylöspäin kun pääsi osasta kuormastaan. En tiedä olisiko se katkonut sähköjä vaikka sitä ei olisi kevennetty. Mutta kiitos miehelle joka huomasi koivun kaartuneen niin päästiin "oikomaan" sitä. Saa kyllä naapuri käydä korjaamassa koivunsa meidän sähkölinjan läheltä...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No melkein meni sähköt poikki kun naapurin koivu kaartui meidän sähkölinjan päälle. Kyllä täällä satoi kunnolla sitä märkää lunta... ainakin kymmenen senttiä. Uhkaava sähkökatko ratkaistiin hakkaamalla lunta pois koivusta ja se nousikin ylöspäin kun pääsi osasta kuormastaan. En tiedä olisiko se katkonut sähköjä vaikka sitä ei olisi kevennetty. Mutta kiitos miehelle joka huomasi koivun kaartuneen niin päästiin "oikomaan" sitä. Saa kyllä naapuri käydä korjaamassa koivunsa meidän sähkölinjan läheltä...

En tiedä onko kaupunkien käytännöissä eroja, mutta ainakin meillä homma kuului sähköyhtiölle. Ja kannattaako sitä naapurin tee se itse miestä kannustaa enää puunkaatohommiin, kun viimeksi oli teidän tie mennyt poikki ja jouduitte hyppimään puunrungon yli. Muistan kun kirjoitit asiasta. Saattaa tulla enemmän vahinkoa vaan, joten kehoitan soittamaan sähköyhtiölle. Nyt kun kirjoitan, niin enpäs olekaan enää varma oliko se sähköyhtiö vai kunta kuka tuli kaatamaan ne puut sähkölinjan edestä. Joku ne kuitenkin ilmaiseksi kaatoi, koska niille se kuulu. Nyt tää meni kyllä yhtä sekavaksi kuin Haaviston puheet. Anyway. älkää päästäkö naapuria puun lähelle ja turvallista päivänjatkoa.

Edit. Soitin viisaammalle ja parempi muistiselle puoliskolleni ja hän muisti heti, että se oli sähköyhtiö. Kuuluu niille, kun linja menee puiden lähellä.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Anyway. älkää päästäkö naapuria puun lähelle ja turvallista päivänjatkoa.
Piikkilankaa vaan kaikkien puiden ympärille. Ja pieni sähköisku sitten jos joku menee sorkkimaan sitä. Ainakin koirille, pupujusseille ja oraville niiden omilla kielillä teksti, ettei kannata koskea piikkilankaan.

Pysyy talossa katto ja räntä ulkosalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kumpi on väsyneempi kommentointi jos toinen on eri mieltä? ”Ihan huumorilla vaan” vai ”taisi mennä ihon alle”. Pointtina tietysti molemmissa ettei vaan tartte omaa mielipidettä perustella.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kumpi on väsyneempi kommentointi jos toinen on eri mieltä? ”Ihan huumorilla vaan” vai ”taisi mennä ihon alle”. Pointtina tietysti molemmissa ettei vaan tartte omaa mielipidettä perustella.
Tää oli helppo. Väsyneempi on "ihan huumorilla vaan", koska se on sovittelevampi. "Taisi mennä ihon alle" on kommenttina mielenkiintoisempi, koska siinä tietoisesti ärsytetään keskustelukumppania.
 
K

Kiekkokatsoja

11 on loppuvuoden hiirenpyydystysmäärä. Viimeisin kaveri löytyi juuri siitä yhdestä ja ainoasta pyydyksestä, jota oon käyttänyt.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt mä alan vähitellen uskoa ilmastonmuutokseen. Eilen oli joulukuun 18. päivä, ja kämpässä oli hyttynen. Ei tähän aikaan vuodesta mitään helvetin hyttysiä pitäis enää lennellä. Noh, siellä se lentelee vieläkin kun en sitä jaksanut lähteä metsästämään. Kissa luultavasti syö sen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko kukaan palstan lukutoukista tutustunut Cameron Piercen tuotantoon? Meinaan, pelkästään teosten nimien perusteella tämä kaveri tulee vielä voittamaan kirjallisuuden nobelin:

  • Shark Hunting in Paradise Garden (2008)
  • Ass Goblins of Auschwitz (2009)
  • Lost in Cat Brain Land (2010)
  • The Pickled Apocalypse of Pancake Island (2010)
  • Abortion Arcade (2011)
  • Cthulhu Comes to the Vampire Kingdom (2011)
  • Gargoyle Girls of Spider Island (2011)
  • Die You Doughnut Bastards (2012)
  • Fantastic Earth Destroyer Ultra Plus (2013)
Jos saan jostain käsiini Ass Goblins of Auschwitzin, keskeytän sen hetkisen työn alla olevan kirjan välittömästi ja otan lukuun.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Onko kukaan palstan lukutoukista tutustunut Cameron Piercen tuotantoon? Meinaan, pelkästään teosten nimien perusteella tämä kaveri tulee vielä voittamaan kirjallisuuden nobelin:

  • Shark Hunting in Paradise Garden (2008)
  • Ass Goblins of Auschwitz (2009)
  • Lost in Cat Brain Land (2010)
  • The Pickled Apocalypse of Pancake Island (2010)
  • Abortion Arcade (2011)
  • Cthulhu Comes to the Vampire Kingdom (2011)
  • Gargoyle Girls of Spider Island (2011)
  • Die You Doughnut Bastards (2012)
  • Fantastic Earth Destroyer Ultra Plus (2013)
Jos saan jostain käsiini Ass Goblins of Auschwitzin, keskeytän sen hetkisen työn alla olevan kirjan välittömästi ja otan lukuun.
Tosta sitten vielä lisäluettavaa.


 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tosta sitten vielä lisäluettavaa.


Mielenkiintoisen oloisia. Ovatko nämä nyt sitten vähän erilaisille naisille suunnattua napsun verran extremempää harlequin-romantiikkaa...?

Vaikka lukumiehiä oonkin, niin täytyy myöntää etten ole aiemmin kuullut dinosaurus eroticasta. Aukko sivistyksessä.
 

redpecka

Jäsen
@SMT @Punamusta Tuosta onko kaikki nuoriso somessa ja kuinka coolia se on jne.

Tajusin, että olen ajatellut tämän vähän väärin. Ajattelen kuin se on nyt tänä päivänä kohdallani. Mutta kun nuoruudessa olin kuitenkin siinä mielessä tavallinen, että olin mukana asioissa ja ryhmissä sun muissa niin jos silloin olisi ollut älypuhelimet & instat, meset, yv, av, ignore, face niin luonnollisesti olisin ollut mukana. Ja kun ajattelen vähän lisää niin oho, muistan olleeni jopa vähän esilläoleva ja höpsö. Olisin voinut olla vaikka välitunnin kovin somettaja.

Ja kiusaamisesta, uskoisin, että kun nykypäivänä ei voi heittää välkällä sitä rillipääläskiä lumipallolla kun ei ole lunta niin se kiusaaminen on varmaan sitten tuolla somessa. Huhuhuh! Varmaan ihan saatanan julmaa jollekin lapselle kellä ei ole kuin yksi seuraaja ja somefrendi. Sekin joku auvinen.

Huoahdan kuitenkin helpotuksesta ettei noita kameroita ja streameja ja facebookeja ollut silloin kun itse olin yläasteella. Se häpeän määrä olisi aivan järkyttävä nyt. Ja kun muutenkin luonteeni on tehnyt tähän astisen elämäni puolivälin tienoilla täyskäännöksen idealistista kyyniseen paskaan.

Tämmöisenä hahmona en olisi enää ollut riittävän suosittu yläasteen armottomassa selviytymistaistelussa ja periskooppistreamini olisi voinut olla aika synkkää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös