Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 346 305
  • 66 867
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ehkä korkkasin, ehkä en.
 

Liitteet

  • received_579904672567410.jpeg
    received_579904672567410.jpeg
    156,8 KB · kertaa luettu: 225
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Montako näitä shotteja voi ottaa, että puhutaan puhtaasti kivun lievityksestä?
Siinä vaiheessa kun Päivi Räsänen alkaa
vaikuttaa viehättävältä, suosittelen siirtymään pelkkään colajuomaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muttei kaiketi korkattu. Viikon eka korkkaus ansainnee arvostusta.
No nyt on korkattukin.
Join muuten viime lauantai-iltana muutaman jallushotin baarissa. Maistui kitkerältä, suorastaan paskalta. Vedin kuitenkin alas jokaisen neljästä shotista, olihan minun hoidettava oma osuuteni yhteisestä hauskanpidosta. Ei tarvitse ottaa ensi kerralla jallua
No juu eihän se Jallu hyvää ole. Jos et vielä kokeillut, niin testaa seuraavalla kerralla Fireballia shottia. Se on hyvää, vähän sellainen tulinen kuten nimestä tulee ilmi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Punamusta Hienoa pohdintaa, mutta aika syvällistä. Ota nyt se kalja. Herranjestas, jos nyt puhutaan jo monen viikon tauoista, niin sehän on ihan raivoraittiutta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikös tammikuu pitäisi muutenkin viettää tipattomana? Tipaton tammikuu. Hienoa, aloitan etuajassa, hehheh. En aio ottaa myöskään ensi viikon kannattajamatkalla Vaasaan. Pyrin olemaan sekopäinen, hullu porilainen selvinpäin. Ei ehkä kuulosta mahdolliselta, mutta onhan se. Mä voin näyttää teille.
Suosittelen huumeetonta helmikuuta. Tipaton tammikuu nyt muutenkin on itsensä huijaamista. Joulupäivänä baariin ja Tapanina röhnötetään sohvalla katse lasittuneena ja syödään konvehteja vissyn tai muun vastaavan toimiessa juomana. Jos vanhemmat eivät liian tarkkaa seuraile lisää sekaan viinaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyse ei parahin veli Vilperi ollut suinkaan haukkumisesta! Lähinnä viittaus teikäläisen intohimoon leipomista ja jouluhömpötyksiä kohtaan. Pahoittelut!

Ai, no minä pyydän sitten vuorostani anteeksi väärinymmärrystäni. Tuo vertaus 80-vuotiaaseen mummoon ei vaan kuullostanut niin hyvältä. Tai asiaa olisi jo alun perin auttanut se että siihen olisi kirjoittanut selityksen vertaukselle.

Sillä kyllä nyt tuon selityksen kanssa ymmärrän vertauksesi paremmin. Mutta eihän sitä tarvitse olla niin iäkäs harrastaakseen intohimoisesti leipomista tai hömpöttääkseen joulusta. Tuolla Facebookin Sydämeeni joulun teen- ryhmässäkin on paljonkin samansuuntaista porukkaa ja ne ovat nuorempia kuin 80-vuotiaita. Selkeä enemmistö vaikuttaisi olevan kyllä vain naisia. Kai nämä köökkihommat on yleensä naisten puuhia ja meilläkin ne sitä olisi jos äiti vielä eläisi. Nyt nämä leipurin hommat ovat jääneet minulle ikään kuin perintönä.

Mutta olenhan minä intohimoinen leipuri etenkin joulun aikaan. Täällä on leivottu jo hannatädit, ruskeat piparit ja ässät sekä kuivakakuista maustekakku, tiikerikakku, taatelikakku ja herttoniemen kakku. En muulloin niin innokas leipuri olekaan mutta joulun aikaan sitä innostuu. Vielä olisi sitten leivottava herrasväen leivät ja bebet.

Ja joulusta olen kyllä täpinöissäni ja innoissani. En nyt tiedä onko joulu just tämän vuoden kohokohta kun oli kolmin kerroin mestaruusjuhliakin keväällä mutta iso juhla se on aina minulle ollut. Enkä häpeä tunnustaa sitä.

Täällä on myös muita vastauksia tullut eiliseen viestiini. En nyt jaksa alkaa lainaamaan kaikkia niitä viestejä mutta sanon kaikista että ymmärrän pointit ja onhan se toisaalta hauskaa kun oma kirjoitustyyli on jäänyt niin hyvin ihmisten mieliin. Hyvillä mielin tässä ollaan ja en eilistä viestiänikään kirjoittaessa niin vittuuksissani ollut.

Kunhan vain totesin miltä asiat minusta itsestäni näyttivät. Tämä nettimaailma on välillä siitä huono kun täällä ei aina tule ilmi se millä mielialalla joku viesti on kirjoitettu. Mutta kai tässä voi Jutin sanoin todeta että mennään eteenpäin!
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No kunhan ei verrata 81-vuotiaaseen vaariin niin ei mitään hätää, sanon veli @vilperi lle. Tuommonen iäkäs ukko on muuten joskus rasittava (vrt. Tami), ei tietenkään aina, mutta usein. Akoilla tuo päävärkki yleensä toimii vähän pidempään. Miehellä ei toimi värkit ei ylä- eikä alapäässä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä nuo Jokerien vanhat NHL-starbat Kontiola ja Niemi vaan näyttää hitailta ja läskeiltä jo pukukopissa varusteita päälle laittaessaan.

Totesin täältä kotisohvalta pulla suussa.
No sitähän ne onkin, eivätkä pelkästään vain näytä.... Konna on jopa alkukaudesta laihtunut, usko tai älä. Tosin tänään näyttää taas siltä että viikon tauolla on otettu massaa takaisin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hitto kun tällä palstalla on viimeaikoina (osin ainakin @Punamusta n innoittamana) ollut paljon keskustelua musiikista niin rupesin sitten kuuntelemaan juutuubista tällaista:



Tuli älytön hinku hankkia itselleni uudestaan sähkökitara. Soolokitaristiksi minusta ei ole ikinä ollut eikä tule olemaan, mutta olen aina tykännyt riffejä soitella. Osan noista videolla olevista osaisin varmaan vieläkin kyllä soittaa vaikka edellisen kerran ns. vakavissani olen skittaa soittanut 90-luvulla. Voisin tehdä vaikka uuden vuoden lupauksen, että ensi vuonna hankin kitaran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös