Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Henkilöbrändini päälle on kustu. Törkeää henkilövittuilua. Tulkaa sitten sanomaan kun on boomit luotu. Mind your own busness!!!
Mä häpeän! PisteHenkilöbrändini päälle on kustu. Törkeää henkilövittuilua. Tulkaa sitten sanomaan kun on boomit luotu. Mind your own busness!!!
Mun osalta varmaan eka ja viimeinen kerta. Mielestäni jopa melko ärsyttävä juttu toi boomer, kun sitä sai lukea vähän aikaa sitten kaikkialta kokoajan. Ihan sama mitä luki, niin aina oli kommenteissa pari kertaa "ok boomer"Olen salaa odottanut lukevani tämän vielä jonakin päivänä ensimmäistä kertaa Jatkoajan keskustelupalstalla. Ansaitset virtuaalipeukun ja oikeankin pystypeukun tästä hyvästä. Thanks!
Oli.oliko siellä enää ketään joka ei olisi kaikissa sosmedian villityksissä mukana?
Ei ainakaan muistaakseni tuon takia ketään kiusattu.Ja kiusattiinko niitä?
Täälläkin suunnitelmissa, mutta ei ole mailaa johon voisi nojata. Pitäähän se jonkulainen keppi olla johon voi nojata välillä ja välillä läiskiä kiekkoa sinne sun tänne. Pitääkin perehtyä tämän ongelman ratkaisemiseen vaikka huomenna. Tänään on sen verran raskasta asiaa tiedossa, ettei taida paukut riittää enää tämmöisiin pieniin mailaongelmiin.Ulkojäät korkattu tälle talvelle. Vaikka jää ei nyt kovin hyvässä kunnossa ollutkaan, niin mukava oli käydä kikkailemassa ja lätkimässä kiekkoa reppuun pitkästä aikaa.
Thäts it. Backhand forehand ja bumbumbum. Eikun tykittämään ilman kortsua.
Nimenomaan pieni ystäväniJa tuolla tavalla eukon sivuloikat tulee paremmin tietoon. Mahan alkaessa pyöristyä voit päästä tietoon että miten helvetin hienosti se firman virkistyspäivä meni.
Ajat muuttuvat. Ennen ollut helpompaa.On tää Suomen järjestelmä ihmeellinen. Oon laittamassa ns. piuhoja poikki. Riisumassa sotilaat aseistaan. Leikkaamassa nuijilta päät. Rakentamassa Trumpin muuria siittiöiden ja kohdun välille. Laittamassa tykkiin paukkupanoksia. Eli siis päättämässä oman kehoni muutoksesta. No tähän tarvitaan monta lääkärikäyntiä, lääkäreiden päätöksiä, naisystävän haastattelemista ja ties mitä helvetin mummon anaalirauhasen tutkimuksia. Siis täh? On vaikeaks tehty yks yksinkertainen toimenpide.
Pitäis mennä näin:
Soitto lääkärille
"En halua skidejä. Piuhat poikki"
"Selvä. Sillon ja sillon leikkaukseen"
Thäts it. Backhand forehand ja bumbumbum. Eikun tykittämään ilman kortsua.
Ajat muuttuvat. Ennen ollut helpompaa.
Joku voisi löytää syypääksi hallituksen, joka panikoi väestön ikääntymistä vastaan. Yrittämällä saada sinut ja muutkin lapsienteko talkoisiin.
Jos ne tuosta myllystä vielä selviää hengissä nii lopetan panemisen ja siirryn Johnnyn tapaan katselijan rooliin.Eiköhän @Sämppäri ne sinun superuimarisi löydä ohituskaistan kuitenkin. On se mahdollista mutta hyvin harvinaista... No onnea matkaan toimenpiteeseen (jos sitä ei ole vielä tehty)...
Hyvä että otit tämän itse puheeksi, niin ei tarvitse sedän erikseen sanoa että nyt kloppi parturiin, mars! Mittää rotiija.ihan kuin minut olisi revitty uuteen maailmaan jostakin vuoden -75 hippiyhteisöstä.
Mutta mitäs jos Punamustasta koulitaankin intissä ehta natsi? Et kasvata enää kaljua pitempää, meet hakkaan kannuja Mistreatiin tai Macht und Ehreen ja hankit dobermannin ja kuplavolkkarin?Ai niin, pakko mennä heinäkuun alkupäivinä asepalveluksen alkamisen vuoksi... piru vie.
Kasvatan takaisin heti armeijan jälkeen.
Taitaa vaan olla niinpäin, että intissä ollaan noissa asioissa paljon asiallisemmin, kuin siviilissä. Nollatoleranssi talon puolesta, taikka iltapäivälehteen pääsyuhka muiden varusmiesten kautta, vaikuttaa asiaan. @Punamusta .Mutta mitäs jos Punamustasta koulitaankin intissä ehta natsi? Et kasvata enää kaljua pitempää, meet hakkaan kannuja Mistreatiin tai Macht und Ehreen ja hankit dobermannin ja kuplavolkkarin?
Kuulostaa sopivalta suunnitelmalta. Saisi käyttää mustaa univormuakin. Vaan ei, olen mieluummin hippi, ja luulisin olevani sellainen myös Niinisalosta poistuessa.
Onko meillä täällä ehta Anarko-Marko...?
Ei saatana... Onko takut ja kaikki? Palaako vihree nortti? Löytyykö Rage Against the Machinen koko tuotanto? Huutelikko itsenäisyyspäivänä ressanlinnan eressä törkeyksiä? Ootko näyttäny persettä poliiseille, eli fasistisioille?Kyllä, ylpeesti ja antaumuksella.
Ei saatana... Onko takut ja kaikki? Palaako vihree nortti? Löytyykö Rage Against the Machinen koko tuotanto? Huutelikko itsenäisyyspäivänä ressanlinnan eressä törkeyksiä? Ootko näyttäny persettä poliiseille, eli fasistisioille?