Eip ollu. Tuireliinin äänen mä tunnistan vaikka silmät sidottuna. On jääny nii vahvana mieleen ne "eiiih sämppäri. Eihhh enää toista nyrkkiä"Tuure Boelius.
Eip ollu. Tuireliinin äänen mä tunnistan vaikka silmät sidottuna. On jääny nii vahvana mieleen ne "eiiih sämppäri. Eihhh enää toista nyrkkiä"Tuure Boelius.
Mä luulen että sää oot RUK:in käynyt santsari, joka vaan trollaa tässä.Oot ihan surkea hippi jos inttiin menet, ei hipit leiki sotaleikkejä. Mä en ole hippi mutta en myöskään inttiä käynyt. Tai sivaria. Enkä linnassakaan istunut. Välttelin vain viranomaisia siihen asti että täytin 30v, vaikka olin jo silloin kutsuntojen aikaan hankkinut lekurilta C-paperit, mutta en vienyt niitä ikinä mihinkään joten mistäpä siellä olisi tiedetty että mulla sellaiset on.
Aina pitää kapinoida vastaan jos vähänkin annetaan saumaa sellaiseen. Enemmän mä harmia tosta venkoilusta itselleni tein tietysti, mutta saan ainakin kulkea pää pystyssä. Itselleen kun on rehellinen niin hommat skulaa, ei millään muulla ole niin väliä, muille ihmisille voikin olla vähän epärehellinen jos ne on sen ansainneet.
Paska systeemi, paska intti, ei kiinnosta. Mä en vie edes papereita helpottaakseni omaa asemaani jos siltä tuntuu. Mä en edes syö ilmaseks, oon mä niin saatanan kova jätkä.
Tämä vaikuttaa ehkä hieman erilaiselta kuin pitäisi. Tai ainakin näin oletan. Toisaalta, mistäs sitä tietää, jos meillä on Jatkoajan oma romanssi syntymässä...Juu, siis ei. Monista syistä kysyin avokilta, et ootko vittu pettäny mua ja tämä sitten heitti mut pihalle. Menin Czeskulle yöks, vedin tumut ja seuraavana päivänä rupateltiin asiat halki, masturboitiin toisemme nukkumaan ja eilen rakasteltiin liki kotiintulostani iltaan ja mentiin nauraa räkättäen nukkumaan.
Joo, kaunis kuvaus oli poikarakkaudesta.Tämä vaikuttaa ehkä hieman erilaiselta kuin pitäisi. Tai ainakin näin oletan. Toisaalta, mistäs sitä tietää, jos meillä on Jatkoajan oma romanssi syntymässä...
Niinpä... Kun tuo naapurin isäntä on käynyt tuossa metsitetyssä pellossaan pari kertaa harventamassa niin sitä ajatteli että sen hommahan on puunsa pois ottaa. Taitaa kuitenkin olla parempi kysyä sähköyhtion hepuilta tulisivatko he ottamaan puun pois ettei meillä sähköt katkea jos joskus tulee taas raskasta lunta puihin.En tiedä onko kaupunkien käytännöissä eroja, mutta ainakin meillä homma kuului sähköyhtiölle. Ja kannattaako sitä naapurin tee se itse miestä kannustaa enää puunkaatohommiin, kun viimeksi oli teidän tie mennyt poikki ja jouduitte hyppimään puunrungon yli
Meinaat että Herra banaaninviljelijä olisi nainen? Tänne ei saa postata kuvia sukukalleuksista, joten kuvallisesti en voi tällä todistaa.No hei, totta kai nyt naisella on pitkät hiukset. Niin on vähitellen meikälläkin, koska olen glamia rakastava poju. Musiikkityyli, joka jakaa mielipiteitä rajusti, ja minä olen siellä rakastavalla ynnä hyväksyvällä puolella. Parasta musiikkia ikinä, koskaan, kuunaan, milloinkaan. Aivan parasta. Rakastan tätä tavaraa. Def Leppard, älä lakkaa koskaan soittamasta.
No nyt mä oon hämmentynyt. Eihän sulla niissä viikonloppuna laitetuissa kuvissa ollut tuollaisia hiuksia. Tai sitten muistan jotenkin väärin.Täällä joku valitti tai ei valittanut, että @Punamusta lla on joku pitkä hippitukka. Vastustan.
Hiukset kii toisessa ja Folke West kuvassa, otettu 2013, mulla oli säälittävä miestukka.No nyt mä oon hämmentynyt. Eihän sulla niissä viikonloppuna laitetuissa kuvissa ollut tuollaisia hiuksia. Tai sitten muistan jotenkin väärin.
Juu juu. Sullahan on komee tukka. Ainiin, ei sanaa tukka saa käyttää. Ainiin, ei olla enää ala-asteella.Hiukset kii toisessa ja Folke West kuvassa, otettu 2013, mulla oli säälittävä miestukka.
Nyt onkin paha. Yritän tässä laskea, koska olin ala-asteella. Joko 1988 tai 1989 se loppu, en jaksa tarkkaan laskea @Czescku sen kertokoot, saman ikäisiä, kun ollaan. Eli nuoria.Juu juu. Sullahan on komee tukka. Ainiin, ei sanaa tukka saa käyttää. Ainiin, ei olla enää ala-asteella.
Juu juu. Mulla taisi loppua vuonna 2013. Onpas siitäkin jo aikaa.Nyt onkin paha. Yritän tässä laskea, koska olin ala-asteella. Joko 1988 tai 1989 se loppu, en jaksa tarkkaan laskea @Czescku sen kertokoot, saman ikäisiä, kun ollaan. Eli nuoria.
Mutta joo, tykkäisin hirveesti jos olis noita kaadettavia puita, talo, kinos ja koira.
Mun keskiarvo on käytännössä ollut koko elämäni vähän seiskan päälle. Kirjoituksistakin tuli Ceetä ja Beetä.Ja minulla päättyi 2014. Todistuksessa oli enemmän ysejä kuin muita arvosanoja, keskiarvo oli yhdeksän paikkeilla, sain stipendin ja Hymypoika-patsaan, panostin kouluun paljon... olin mä hyvässä tikissä 12-vuotiaana. Paremmassa kuin nyt 18 vuoden ikäisenä.
Hah. Hauskaa. Olen mä melkonen heppu.
Ratt, anna palaa. Let's go round and round.
Njaa, et vakuuta mua timber-kanukkina etkä nartunkaatajana. Kyselen neuvoja muualta jos tarvetta.
No blaah. Missä kaikki hiskisalomaalainen nostalgia. En osta sulta edelleenkään mitään.
Joka kerta sitä muuten yllättyy, miten saakelin hyvää maksalaatikko on.Lanttulaatikkoo, maksalaatikkoo, kinkkua, kalkkunaa, lohta, jne. On tää Joulu vaan hienoa aikaa, kun perusruokakin tuntuu juhlalliselta. Eipä sitä tavallisena arkena esim. samalta lautaselta löydy maksalaatikkoa ja lohta. Joulunapa löytyy, ainakin ak:lta. Saa mättää lautasen täyteen mitä erilaisimpia makuyhdistelmiä eikä kukaan katso vinoon, kun on Joulu. Vähän sama fiilis kuin ois tallinnanlaivan buffetissa. Siellä voi myös mättää lautasen täyteen kaikkea mitä löytyy ja kävellä horjuvin askelin juomapisteelle ottamaan hanasta sekä viiniä että olutta ruuan kanssa eikä kukaan arvostele. Se on sitä makujen kulttuuria se.
Senkin hikari. Mulle tuli vain C:tä ja A:ta.Mun keskiarvo on käytännössä ollut koko elämäni vähän seiskan päälle. Kirjoituksistakin tuli Ceetä ja Beetä.
Joka kerta sitä muuten yllättyy, miten saakelin hyvää maksalaatikko on.
Juu, siis ei. Monista syistä kysyin avokilta, et ootko vittu pettäny mua ja tämä sitten heitti mut pihalle. Menin Czeskulle yöks, vedin tumut ja seuraavana päivänä rupateltiin asiat halki, masturboitiin toisemme nukkumaan ja eilen rakasteltiin liki kotiintulostani iltaan ja mentiin nauraa räkättäen nukkumaan. Tänään aamusta hieman jankattiin asioita, mutta moni näköjään sanomaton asia on nyt puhuttu halki, poikki ja pinoon, ja myöhästyin tunnin töistä, kun jankkaamisemme päättyi koko kehon ja mielen ravistelemaan saaneeseen suihinottoon. Ei pitänyt tota kertoa, mut kerrotaan nyt vanhasta tottumuksesta.
No siis mullekin tuli oikeesti kaksi C:tä kaksi B:tä ja yksi A. Jätin tuon viimeisen vaan kertomatta.Senkin hikari. Mulle tuli vain C:tä ja A:ta.
Eikö jonne tykkää Jallusta?Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.
Lanttulaatikko von kyllä ylivoimaisesti huonoin laatikko.lanttukin